Huh? Bedoel je nu dat je geen single meer bent of dat je wel aan het scharrelen bent maar nog steeds single..quote:Op woensdag 24 juni 2009 01:09 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Hmm, lekkah.![]()
Ja hoor, ben ook niet van mijn single-status op te geven.
Snuitquote:Op woensdag 24 juni 2009 01:12 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Huh? Bedoel je nu dat je geen single meer bent of dat je wel aan het scharrelen bent maar nog steeds single..
Ik ben en blijf nog wel even single, totdat ik natuurlijk die ene tegen kom.. maar och, mag ook nog wel even durengeniet wel zo
sinds jouw sterretje zo erg uitgescheurd was dat je 2 maanden alles liet lopen is bij mij de liefde wel een beetje over hoor. Wil wel een beetje een stoere gast die tegen een stootje kanquote:
muhahahahahaha!quote:Op woensdag 24 juni 2009 08:26 schreef djayzz het volgende:
Wat een saaie bedoeling hier, ik ga wel werken
is beter voor je! Werkse!quote:Op woensdag 24 juni 2009 08:26 schreef djayzz het volgende:
Wat een saaie bedoeling hier, ik ga wel werken
Je bent zo veel meer dan een normaal mens, mens!quote:Op woensdag 24 juni 2009 08:33 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
ohjah, ik moet weer apart aangehaald worden, ben ik niet een normaal mens?
jah, ik stink! en ruik! en bah!quote:Op woensdag 24 juni 2009 08:35 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Je bent zo veel meer dan een normaal mens, mens!
Ja dat dus...quote:Op woensdag 24 juni 2009 08:41 schreef Snuitebolletje het volgende:
moet je voor die mondeling nog even tanden poetsen/flossen/je pijptechnieken weer op pijl brengen?
Matig matig...quote:succes ermee alvast!
Ik heb wel zin in vrijdag ja! jij ook?
hou die zin maar lekker in je broekquote:Op woensdag 24 juni 2009 08:45 schreef Tha_Erik het volgende:
Dat was een grapje (hence the 'whehe'). Ik loop over van zin.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |