Ik heb daar ook wat over te zeggen.quote:
Nee, geen wilde plannen... ik ga zaterdag naar een verjaardag in deventer, maar kan savonds niet blijven slapen. En thuis kan ook niet want mijn ouders hebben mijn kamer verhuurt voor de B&Bquote:
djayzz, tipje. Haal de link weg.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 22:47 schreef djayzz het volgende:
en dat doen ze al voordat jij ergens een slaapplaats hebt/quote:Op dinsdag 23 juni 2009 22:47 schreef djayzz het volgende:
Ne
[..]
Nee, geen wilde plannen... ik ga zaterdag naar een verjaardag in deventer, maar kan savonds niet blijven slapen. En thuis kan ook niet want mijn ouders hebben mijn kamer verhuurt voor de B&B![]()
Kwestie van ervaring zekerquote:
jij bent goed bezigquote:Op dinsdag 23 juni 2009 22:46 schreef Sp00k13 het volgende:
[..]
hehehe en aan het lachen en blij gemaakt en dat op 1 dag
hehe ook een keer de slaapkamer van mensen hun kinderen ingepikt in londen in een b&bquote:Op dinsdag 23 juni 2009 22:47 schreef djayzz het volgende:
Ne
[..]
Nee, geen wilde plannen... ik ga zaterdag naar een verjaardag in deventer, maar kan savonds niet blijven slapen. En thuis kan ook niet want mijn ouders hebben mijn kamer verhuurt voor de B&B
Ach ik doe me bestquote:
jij toch ook nietquote:Op dinsdag 23 juni 2009 22:46 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
wat loop je vrolijk te doen, je ging toch niet
Eventueel , heb je niet perse nodig volgens mijquote:
Feministe!quote:
Maar dat weten die mensen niet die komenquote:Op dinsdag 23 juni 2009 22:49 schreef Sp00k13 het volgende:
[..]
hehe ook een keer de slaapkamer van mensen hun kinderen ingepikt in londen in een b&b
voel je je wel ff lullig hoor
Waarom ga jij niet?quote:Op dinsdag 23 juni 2009 22:50 schreef STING het volgende:
Oh, gaan er toch nog een aantal mensen niet.
Ik begon me al helemaal buitengesloten te voelen
Ik weet het nog niet zeker, maar ik weet wel dat jij andere plannen hebtquote:
quote:Op dinsdag 23 juni 2009 22:51 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Ik weet het nog niet zeker, maar ik weet wel dat jij andere plannen hebt
oud? 79 is een goed jaarquote:
iets met een speeltuin en een fok!sterquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Everything here is so cold, Everything here is so dark, I remember it as from a dream
Is zeker een heeeeel mooi bouwjaarquote:
lol wij hadden dat dus wel ach was maar een weekendje feesten inlonden op de terugweg van vakantie maar toch.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 22:51 schreef djayzz het volgende:
[..]
Maar dat weten die mensen niet die komen
Zo te horen uit PUBquote:Op dinsdag 23 juni 2009 22:53 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
iets met een speeltuin en een fok!ster![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |