Ja, dat heeft nutquote:Op dinsdag 23 juni 2009 22:13 schreef immortalsean het volgende:
foto maken, en dan op geenstijl (en ook hier) zetten?
Maar je hebt wel de ballen om er een topic op fok over te maken!!!1111quote:Op dinsdag 23 juni 2009 22:12 schreef swollywood het volgende:
Nu ben ik niet iemand die daarvoor de politie gaat bellen, maar vind dit wel asociaal.
Betalen voor het melden van misdadenquote:
wacht maar tot z'n NAW rond komen slingeren ... veel beter (en leuker) dan die slappe politie.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 22:15 schreef RobertVH het volgende:
[..]
Ja, dat heeft nut![]()
Gewoon nsber spelen
Zo gaat dat tegenwoordig.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 22:17 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Betalen voor het melden van misdaden
Dan meld ik wel niksquote:
dan wordt het 1-1-2quote:Op dinsdag 23 juni 2009 22:17 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Betalen voor het melden van misdaden
Oja tuurlijk. Ze willen dat de burgers er wat van zeggen.quote:
Sta ik net met de camera in de aanslag in het portiek, komt ie niet meer.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 22:13 schreef immortalsean het volgende:
foto maken, en dan op geenstijl (en ook hier) zetten?
met waterwip!quote:Op dinsdag 23 juni 2009 22:28 schreef justmattie het volgende:
vraag anders of hij alles er uit kan halen. Gooi er water in en je hebt je zwembad voor de deur
Het is wel een treurige zandbak.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 22:26 schreef swollywood het volgende:
[..]
Sta ik net met de camera in de aanslag in het portiek, komt ie niet meer.
Zal al wel voldoende zand hebben ondertussen.
[ afbeelding ]
ik dacht eerst ook dat door de toenemende angst voor pedofielen steeds minder kinderen naar de zandbak mogen, en dat TS dit was opgevallen doordat hij steeds naar de zandbak kijkt (pedo?)...quote:Op dinsdag 23 juni 2009 22:29 schreef Neo-Mullen het volgende:
Ik had trouwens hele andere gedachte bij de TT
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |