Oh jou vergeten te antwoordenquote:Op woensdag 24 juni 2009 08:55 schreef Nijns het volgende:
Hai allemaal
Was dus een geslaagde bbq LL?
Gauw je bericht edit-ten hequote:Op woensdag 24 juni 2009 09:35 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Oh jou vergeten te antwoorden
ja was gezellig, vanavond nog eens
mogguh Marc en fruts![]()
Werk sucks. Met dit weer dan hè.quote:
Fijn om te zien dat iedereen braaf zijn werkding doet.quote:
Jahquote:
Wij zijn op nog een poging van belgie voorbereid en zeggen alvast frietquote:
Beide onderwerpen zich inmiddels aan mijn Reichquote:
Ik had ook liever gezien dat het vandaag regende... en in het weekend dan dit weer. Dan had ik er nog wat aan gehadquote:Op woensdag 24 juni 2009 09:38 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Fijn om te zien dat iedereen braaf zijn werkding doet.
Herkenbaar. Maar dit weekend wordt het niet zo heel slecht toch? Het zal vooral wel heel klam worden.quote:Op woensdag 24 juni 2009 09:44 schreef DaMart het volgende:
Ik had ook liever gezien dat het vandaag regende... en in het weekend dan dit weer. Dan had ik er nog wat aan gehad.
Het hele jaar door regen was gewoon beterquote:Op woensdag 24 juni 2009 09:44 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik had ook liever gezien dat het vandaag regende... en in het weekend dan dit weer. Dan had ik er nog wat aan gehad.
onweerquote:Op woensdag 24 juni 2009 09:45 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Herkenbaar. Maar dit weekend wordt het niet zo heel slecht toch? Het zal vooral wel heel klam worden.
Dan is binnenzitten toch niet zo erg ineens!quote:Op woensdag 24 juni 2009 09:45 schreef Frutsel het volgende:
Zonnekracht 7 vandaag... hulde aan iedereen die tegen de waarschuwingen in de zon gaat trotseren en zwaar verfikt thuis komt vanavond
Fruts, hoe zonnig en warm wordt het na volgende week?quote:Op woensdag 24 juni 2009 09:45 schreef Frutsel het volgende:
Zonnekracht 7 vandaag... hulde aan iedereen die tegen de waarschuwingen in de zon gaat trotseren en zwaar verfikt thuis komt vanavond
Ughquote:
Klam weerquote:Op woensdag 24 juni 2009 09:45 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Herkenbaar. Maar dit weekend wordt het niet zo heel slecht toch? Het zal vooral wel heel klam worden.
Oh, wist ik niet.quote:Op woensdag 24 juni 2009 09:46 schreef DaMart het volgende:
Klam weer.
Dat is best irritant als je astma hebt.
Want je zwemt zo graag op straat?quote:Op woensdag 24 juni 2009 09:45 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Het hele jaar door regen was gewoon beter
23-27 graden gemiddeld tot vrijdag over een weekquote:Op woensdag 24 juni 2009 09:46 schreef DaMart het volgende:
[..]
Fruts, hoe zonnig en warm wordt het na volgende week?
Minder.quote:Op woensdag 24 juni 2009 09:49 schreef Frutsel het volgende:
23-27 graden gemiddeld tot vrijdag over een week![]()
Afhankelijk welk deel van nederland je woont
Daarna wordt het vermoedelijk minderMaar ja, das koffiedik kijken en te ver vooruit, das lastig te voorspellen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |