Dit gaat em niet worden, nee.quote:
Assessment wordt uitgevoerd door docenten. Mijn medestudenten hebben hier dus niks mee te makenquote:Op dinsdag 23 juni 2009 19:20 schreef griekjeee het volgende:
Als je wat socialer was, dan rekenen je medestudenten je ook niet zo af. Bovendien zeiken over HBO als je er zelf opzit
Ik heb me altijd afgevraagd wat je daarmee eigenlijk kan worden later, is dat een opleiding die je meer opleid voor manager, of iets als ambtenaar bijvoorbeeld?quote:Op dinsdag 23 juni 2009 19:23 schreef Beauregard het volgende:
Whehe, jij bent inderdaad pwnd als een malle.
Ik doe MER en wij zorgen altijd gewoon dat er zo'n kneus in de projectgroep zit die gewoon al het werk doet zonder te morren. Altijd kk dikke cijfers!
Manager. Of econoom. Of rechter. Dat word ik ook. Alle drie.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 19:28 schreef F04 het volgende:
[..]
Ik heb me altijd afgevraagd wat je daarmee eigenlijk kan worden later, is dat een opleiding die je meer opleid voor manager, of iets als ambtenaar bijvoorbeeld?
Oké je stuk was niet zo duidelijk, ik interpreteerde anders. Maar dan alsnog punt tweequote:Op dinsdag 23 juni 2009 19:25 schreef Core2 het volgende:
[..]
Assessment wordt uitgevoerd door docenten. Mijn medestudenten hebben hier dus niks mee te maken
Een opleiding met eigenlijk 3 opleidingen in één opleiding, en dat in 4 jaar.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 19:29 schreef Beauregard het volgende:
[..]
Manager. Of econoom. Of rechter. Dat word ik ook. Alle drie.
En ik hoop dat ik leiding moet geven aan een paar van die academische autisten.
AMAZING!11!!quote:Op dinsdag 23 juni 2009 19:31 schreef F04 het volgende:
[..]
Een opleiding met eigenlijk 3 opleidingen in één opleiding, en dat in 4 jaar.
MER is dan ook een beetje natte-vinger werk! Jammer dat er niet meer gemotiveerde studenten zijn, ook bij mij maar weinig, die wél iets uit de opleiding willen halen!quote:Op dinsdag 23 juni 2009 19:23 schreef Beauregard het volgende:
Whehe, jij bent inderdaad pwnd als een malle.
Ik doe MER en wij zorgen altijd gewoon dat er zo'n kneus in de projectgroep zit die gewoon al het werk doet zonder te morren. Altijd kk dikke cijfers!
Nee man, MER is gewoon een beetje management met wat kennis van cijfertjes en een beetje arbeidsrecht ofzoquote:Op dinsdag 23 juni 2009 19:31 schreef F04 het volgende:
[..]
Een opleiding met eigenlijk 3 opleidingen in één opleiding, en dat in 4 jaar.
een 'net niet' manager, of een 'net niet' jurist of een 'net niet' econoom bedoel jequote:Op dinsdag 23 juni 2009 19:29 schreef Beauregard het volgende:
[..]
Manager. Of econoom. Of rechter. Dat word ik ook. Alle drie.
En ik hoop dat ik leiding moet geven aan een paar van die academische autisten.
Wtf doe jij HBO?quote:
quote:Op dinsdag 23 juni 2009 20:07 schreef Druktemaker het volgende:
[..]
Zo achterlijk is hij nou ook weer niet.
Alles beneden WO is achterlijkquote:
WO.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 20:16 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Alles beneden WO is achterlijk
Ik schrok al, pfffffquote:Op dinsdag 23 juni 2009 20:12 schreef Beauregard het volgende:
[..]
Natuurlijk niet. Ik ben niet debiel, ofzo.
Ik deed een typetje!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |