abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_70402775
quote:
Op vrijdag 26 juni 2009 10:09 schreef Wessiej het volgende:
Eerste 8 minuten van RAW gezien, wel leuk

Vanavond afkijken, gawd waar is alle tijd. Gelukkig vanaf volgende week vakantie , dan ga ik het ook weer 3 weken missen. Wanneer is Summerslam.
Eind augustus ergens.
  Redactie Games vrijdag 26 juni 2009 @ 18:11:52 #52
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_70403154
Zozo dus we krijgen een opbouw van 2 maanden

Edit zeite: Night of Champions, sad but true.
.....Kennedy
  vrijdag 26 juni 2009 @ 19:07:25 #53
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_70404543
Jeezy
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
pi_70406827
Wat een Smackdown zeg
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_70409853
Pff, net nog wat Mr. Kennedy zooi bekeken op Youtube en z'n return alweer.

Damn, wat een baas was dat toch! Schande dat 'ie er niet meer is! KENNEDYYYYYYYY!
Op donderdag 12 maart 2009 22:55 schreef Adelante het volgende:
Welkom vader renwan ^O^
Uw zoon is een modeluser in KLB, waar velen een voorbeeld aan zouden moeten nemen.
  zaterdag 27 juni 2009 @ 14:03:37 #56
191164 Wes_FR
The Loose Cannon
pi_70422786
quote:
The WWE website has changed the names of the No Mercy and Cyber Sunday shows. The events are now listed as "Hell in a Cell" on Oct. 4, and "Annihilation" on Oct. 25.


Undertaker is ook gesignaleerd met kort(er) haar, de geruchtentrein over een eventuele gimmick change is dus alweer begonnen. Persoonlijk lijkt het me sterk dat hij ook nog maar iets anders zal zijn dan de Deadman tot aan zijn retirement (zou wel fucking marken voor Big Evil).
pi_70423098
quote:
Op zaterdag 27 juni 2009 14:03 schreef Wes_FR het volgende:

[..]

Zucht

Triest weer.
  Redactie Games zaterdag 27 juni 2009 @ 15:26:21 #58
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_70425068
Kansloos.

Enige gimmick die nog wat had.
.....Kennedy
pi_70425946
Impact
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_70429043
quote:
The WWE website has changed the names of the No Mercy and Cyber Sunday shows. The events are now listed as "Hell in a Cell" on Oct. 4, and "Annihilation" on Oct. 25.
Dan weet je ook meteen dat de feuds bij "Unforgiven" (of WWE Scramble waarschijnlijk ) gewoon nog een maand doorgaan tot HIAC. Van verrassing is er dan ook geen sprake meer, want je weet wanneer de HIAC gaat komen. Lekker ook dat 3 weken later de volgende zinloze PPV weer is
  zaterdag 27 juni 2009 @ 19:39:22 #61
191164 Wes_FR
The Loose Cannon
pi_70432131
Sowieso een walgelijk idee om je most brutal gimmick match die slechts gereserveerd was/moet zijn voor je meest intense feuds aller tijden gewoon op een vaste plaats/tijd te gebruiken. Echt waardeloos.
  zondag 28 juni 2009 @ 12:09:32 #62
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_70443752
Call me a fanboy

make a list with 100 things that are wrong in TNA

BUT THIS IS FUCKING ENTERTAINMENT!!!

IK heb alweer dik anderhalf uur zitten genieten hoor

Het roster is trouwens wel veel te groot.. daar moeten ze wat aan gaan doen
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
pi_70444546
Vind trouwens ook 9 van de 10 verhalen die nu lopen bij TNA ook leuk. Alles past gewoon lekker in elkaar. Ik skip echt niks. Iedere Raw hoop dat ik maar dat het leuk is, want het is live en DE show. Maar iedere week valt het steeds meer tegen
  Redactie Games zondag 28 juni 2009 @ 12:55:06 #64
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_70444730
Zoveel dingen klopte niet aan die steel cage match trouwens

Steel cage match = NO DQ, waarom gaan ze dan bij de tag staan als je rustig naar binnen mag en een tornado tag kan houden? Waarom mag iedereen in Jericho's pielemans schoppen, maar als Edge Jeff bij het touw houdt gaan ze counten? Men wat slecht.
.....Kennedy
pi_70445518
quote:
Op zondag 28 juni 2009 12:55 schreef Wessiej het volgende:
Zoveel dingen klopte niet aan die steel cage match trouwens

Steel cage match = NO DQ, waarom gaan ze dan bij de tag staan als je rustig naar binnen mag en een tornado tag kan houden? Waarom mag iedereen in Jericho's pielemans schoppen, maar als Edge Jeff bij het touw houdt gaan ze counten? Men wat slecht.
Ho ho, bij WWE mogen die fouten heh. Alleen als TNA het fout doet mag het niet!
  Redactie Games zondag 28 juni 2009 @ 13:35:01 #66
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_70445564
Caaaaaaaaalimero

.....Kennedy
  Redactie Games zondag 28 juni 2009 @ 14:32:15 #67
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_70446945
WWE & Gilette Fusion Power (que what? de doelgroep waarop WWE zich richt heeft geen Gilette nodig volgens mij) PROUDLY presents: The Bash


Bash at the beach
The Great American Bash
The Bash

Dat zijn nogal een paar ppv namen met bash erin, maar wat betekend nou bash?
quote:
v., bashed, bash·ing, bash·es.
v.tr.
To strike with a heavy, crushing blow: The thug bashed the hood of the car with a sledgehammer.
To beat or assault severely: The police arrested the men who bashed an immigrant in the park.
AHA, ik zie hier al staan, sledgehammer (hhh wint) en politie (autoriteit =belangrijk=jeff hardy) slaat de immigrant (minderheid=niet belangrijk= cm punk) oftewel Hardy wint. Zoveel clue's in de titel, en tevens ook in de header. Jeff Hardy doet 4 vingers omhoog, BASH heeft 4 letters, 1+1=2 en 4=4. Wat we nog meer nodig hebben? Ah CM Punk. Hij doet het voor de 2e keer hoor, money in the bank incashen, en nu zijn de reactie's wat minder positief, vooral als je John Morisson nog een G2S geeft nadat je hebt verloren. CHEAP MATCH PUNK wordt deze beste knaap al genoemd, kan hij dit nog accepteren @ The Bash, gaat hij nu helemaal los of verliest hij de titel aan Hardy? We zien het allemaal, @ THE BASH.


CM Punk vs Jeff Hardy voor de WHC
Zoals al vermeldt, Jeff Hardy wint na een brute ladder match de titel, maar 34 seconden later was zijn pleziertje alweer voorbij, Punk nam hem van hem over ( ook wel hier te zien:
En nu zijn er nogal wat mensen boos, want wie houdt er nou niet van Jeff Hardy , WIE? Njemand, goed geraden Tazmaniac. En zoals wij gewent zijn, is Punk de mid-carder champion, verliest hij van Morisson en houdt hij nog steeds niet van alcohol. Ik zie jullie nu al tandenknarsend kijken, JEFF MOET WINNEN. En daar is hij het mee eens. Voor de 1e keer, 2 mannen tegen elkaar die nog nooit tegen elkaar stonden voor de titel. Het draait allemaal om de mooie goude ring. Wie ontsnapt er mee vanavond en wordt DE netniet-heavyweight champion? We zien het allemaal, op THE BASH.


Randy Orton vs HHH in een 3 stages of hell match voor de WWE Championship
OH MY, 3 stages of hell. Nou beste Wessiej, wat houdt dit precies in? Nou by the love of gawd, 3 matches tussen deze knapen. Het zijn 3 verschillende match types waarin de bedoeling is dat ze alle 2 half dood zijn na de wedstrijd, want dat ziet de baas graag. Maar wat zijn dan de 3 match types ?

First stage of hell

Een normale match tussen deze 2, diegene kan dus winnen dmv pinfall, submission of countout, dq en wat de regels tegenwoordig ook zijn. Een normale match, maar dat bepaalt niet zozeer de champion, want wie deze wint staat pas 1-0 voor. We gaan even een trapje af in de hell om te zoeken naar stage 2.



Second stage of hell
OH MY, een falls count anywhere match. Oftewel alles is legaal, al gebruik ze het kunstgebit van je opa, vechten ze in je woonkamer of gooien ze elkaar van een dak, alles mag. Pinfall telt overal, dus de wedstrijd kan buiten de arena geëindigd worden. Hier kan het 2-0 worden en alles is voorbij, maar daar gaan we vandaag niet vanuit. Het zal hier 1-1 worden en dan gaan we door naar de laatste stage of hell, nog een trappetje naar benee



Third stage of Hell
Ah Satan, leuk dat je erbij bent, want hier hebben we een stretcher match, oh noes. Er staat een stretcher naast de ring, er staat een lijntje op de titantron getekend door Festus en mah mannnnnnn Jezzzeo. De bedoeling is simpel, zet je tegenstander op de stretcher en rijdt hem over die lijn. Al blijkt dit nog wel eens lastig te zijn. Tip van mijn kant, ducktape, maar daar denkt alleen Jeff Hardy aan. Hier zullen de 2 heren alles eraan doen om elkaar te vernietigen, en om de titel te winnen. Wie gaat het worden, wie wordt de champion op de show van de wwe? Wordt het de Viper, of The Game? Blijft Orton champ of gaat HHH achter Flair aan en wordt hij 14 x champion? We zien het allemaal, op The Bash.


Dreamer vs Christian vs Finlay vs Swaggah vs Henry voor de ECW Championship
Nu bepaalde PPV's worden omgegooit zit een Scramble ppv er niet meer in, dus doen we dat maar gewoon hier. ''Maar ik kijk pas WWE sinds gister, oh vertel mij aub wat een scramble match is ''

Dat komt helemaal goed , het is heel simpel, je begint met zijn 2-en in de ring, en wie de pinfall krijgt of submission is de champion, hoezee

Uhh wacht, er zijn natuurlijk 5 garcons , na elke 5 minuten komt er een nieuw iemand bij, en die moet dan weer iemand pinnen om de titel te krijgen. Deze wedstrijd duurt 20 minuten en wie na 20 minuten de titel heeft die heeft de titel ook en neemt de droom van Dreamer om champion te blijven over, of gaat zijn droom nog even door?


Melina vs McCool voor de Womens title
McCool, ooit nog een spanky leraar, toen een lieve chick en nu een gemenerd. Wat een stoute dame, daar kan Batista ook wat over zeggen neem ik aan. Net zoals Melina, daar heeft hij ook het een en ander over te melden. Dus is dit nou een wedstrijd om de titel of is dit om de liefde van Batista terug te winnen. Dragorius houdt van Batista zoals eerder vermeldt, dus misschien zien wij hem hier ook nog terug, inclusief Edge tattoo .


Dolph Ziggler vs The Great Khali in een no-dq match



John Cena vs THE MIZ in een match for ultimate awesomeness
The Miz staat al 7-0 voor tegen Cena in awesomeheid, maar telt dit nog na een PPV match tegen de beste man? Si. Maar dan staat het 8-0, because the miz is AWESOME. The Miz mokt Cena al uit sinds de Draft, en het enige wat ontbreekt is maar een klein detailtje, een 1-1 match. Gaan wij hier Cena zien die even zegt dat je niet met hem moet spotten, of heeft The Miz ook daadwerkelijk wat in te brengen en verslaat hij Cena en wordt hij nog awesomeremerer dan dat hij nu al is?


Chris Jericho vs Rey Mastrio voor de Mask of voor de IC title
Que? Mask of IC title? Si. Als Jericho wint van Rey Mysterio kan hij eindelijk zijn addiction van zijn hoofd af halen, hetgene wat Mastrio in de weg staat, wat hem zal helpen bij het winnen van matches, gewoon omdat het kan. Maar dat vind Mysterio niet zo leuk, want ''es mi herencia''. Dus... Maar Jericho heeft ook wat wat Mysterio terug wilt, de InterContinental titel. En daarom deze match, gaan we dan eindelijk de ontmaskering van Mysterio zien om te zien dat hij er zo uit ziet:

Of gaan we de IC title van beheerder zien wisselen? Dit allemaal, op The Bash.


Hmm 7 matches geweest, PPV klaar. NOT LADIES AND GENTLEMAN, er is nog een bonus match. WAIT WUT, tell me tell me.


The Colons vs Priceless voor alle titel
GAWD, we hebben een tag team match die wordt uitgezonden. Het betreft hier The Colons die al tijden 4 titels dragen, en Priceless die deze ook wel wilt overnemen, om dan samen met Orton (indien hij wint) gewoon echt Priceless te zijn.

En daar hebben we het dan, 8 matches, 5 title matches, 4 gimmick matches, 1 masker, en 0 Kennedys. Dit zien we allemaal vanavond! OP THE BASH.
.....Kennedy
pi_70447564
pi_70448947
Ik kijk erg uit om Dolph te zien in een PPV
  zondag 28 juni 2009 @ 16:04:29 #70
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_70448967
MY GAWD Wessiej briljante vooruitblik op een schitterende PPV

Punk vs. Hardy
Wie houdt er nou niet van Hardy, zeker nu met zijn vette vernieuwde face painting.
Helaas gaat Punk retainen omdat ze hem anders tekort doen

Orton vs. HHH
Er idd vanuit gaande dat het een 2-1 match wordt zal er dus iemand winnen aan het einde van de stretcher match.. en H zou H niet zijn als hij zich daar vééls te goed voor voelt. Dus met het maken van een stretcher match als match3 heb je meteen een huge spoiler. HHH de nieuwe champy

ECW title match[/u]
I couldn't care less. really!

1 of 2 things is gonna happen. Ze maken Henry de nieuwe champy of ze laten Dreamer retainen want anders hebben ze zijn hele ik-stop-met-wrestling-als-ik-de-title-niet-win-storyline een beetje voor niks zo gedaan imo

Dus ik zeg for the sake of storylines, laat Dreamer dan nog maar 1x retainen en dan mag hij geruisloos naar de vergetenheid in worden geduwd, al zullen de echte wrestling fans hem nooit vergeten om zijn leged.. wait for it.. arische matches in de oude ECW

Melina vs. McCool
make it a bra and panties match

Ziggler vs. Khali in een NO DQ.. wie zou dit gaan winnen, de spanning!!!

Als Ziggler deze match niet wint weet ik het ook allemaal niet meer

Cena vs. The Miz
Dit kan de match of the night worden mits goed aangepakt, en to be honest.. het maakt eigelijk niet veel uit wie hem wint, want in deze match-up heb je alleen winners. Hiervan kan Miz nog wat leren met zijn "there are winners and there are losers.." YOU'RE WRONG MIZ!!!

Y2J vs. Rey (dat rijmt)
Laten we hopen dat Jericho wint want anders houdt Rey zijn masker én is hij alweer eens een champion, wat Tazmaniac niet zo leuk zou vinden, dus Jericho.. doe je best!!!!

Colons vs. Priceless
again, dont give a shizzle.. laat Primo/Carlito maar winnen dan

en waar is Santino in all this verbleven.. en PPV zonder Santino is als een vis op het droge!!!

[ Bericht 0% gewijzigd door Tazmaniac op 28-06-2009 16:26:31 ]
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
pi_70449087
Idd, maar niet met Khali
  zondag 28 juni 2009 @ 16:54:36 #72
21082 Paxlie
Ies best bro
pi_70450328
epic baas W, epic preview
Wie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
Praten over mma? Kom naar #mma
  Redactie Games zondag 28 juni 2009 @ 18:09:09 #73
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_70452329
Thank you sirs.
.....Kennedy
pi_70453307
Denk trouwens dat Jerichio via DQ wint of zo. Anders wisselt de titel wel weer heel snel Waar WWE laatste tijd veel aan doet trouwens...
pi_70456618
quote:
I hope all of you are doing well! I am writing to address the situation in which WWE is looking for a Female Ring Announcer/Singer. The truth of the matter is that they are looking for someone new because I have given them my notice that I will be leaving at the end of my contract this year. It is with a heavy heart that I have made this decision because WWE has been my family from day one and you, the WWE Universe have al
Love you all & keep rockin!

Forever Rockin&

Lilian :-)
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')