Precies,quote:Op dinsdag 23 juni 2009 16:21 schreef StephanL het volgende:
Volgens mij werkt het voor geen meter maar goed. Afgezien van de proefperiode.
Vertel er is iets meer overquote:Op dinsdag 23 juni 2009 16:44 schreef admiraal_anaal het volgende:
OOh daarom heb ik ook 6 maanden kaartenen upc kaarten die op Ziggo werken
Het zullen gewone Ziggo smartcards zijn die met een cardwriter en de nodige software zijn gemanipuleerd. Hoeveel moeten die kaartjes kosten?quote:Op dinsdag 23 juni 2009 16:10 schreef jongman het volgende:
Mensen,
Een lokaal handelaartje in mijn buurt handelt sinds kort in smart-cards voor digitale tv. Hij beweert dat je met deze kaart via je decoder alle zenders kan ontvangen zonder hiervoor te betalen. Dit werkt tot maximaal 3 maanden. Ik ben benieuwd of er iemand is die hier al enige ervaring mee heeft en hoe deze kaartjes gemaakt worden?
Nee, de proefperiode bij Ziggo is recent weer teruggebracht naar drie weken. Was eerder wel (veel) langer vanwege administratieve achterstanden.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 16:42 schreef duckes het volgende:
[..]
Precies,
Die 3 maanden zijn gewoon je proefperiode waarin je kan beslissen of je het gewone (standaard) pakket tv zenders neemt, of een aanvullend pakket met meerdere zenders (eventueel HD zenders, film 1 + 2 enz)
25eu voor het kaartje, sommige decoders moeten nog op een bepaalde manier bewerkt worden en dat kost 35euquote:Op dinsdag 23 juni 2009 17:22 schreef Riparius het volgende:
[..]
Het zullen gewone Ziggo smartcards zijn die met een cardwriter en de nodige software zijn gemanipuleerd. Hoeveel moeten die kaartjes kosten?
Hmm een onbeperkt abbo kost 9,99 pm. Heb je alleen geen Sport1.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 20:28 schreef jongman het volgende:
[..]
25eu voor het kaartje, sommige decoders moeten nog op een bepaalde manier bewerkt worden en dat kost 35eu
Nou, dat klopt niet. Het Digitaal Totaal pakket bij Ziggo kost € 9,95 p.m. Maar dan heb je nog geen HD pakket, dat kost nog eens € 3,95 p.m. En wat dacht je van Film1? Daarvoor moet ook nog eens € 14,95 p.m. worden opgehoest. En zelfs dan heb je nog niet alle zenders: geen Chinees pakket, Turks pakket of Hindi pakket. In de tijd dat de preview periode 8 à 10 weken duurde kocht ik gewoon steeds voor 15 euro een nieuw kaartje, dat was stukken voordeliger en nog volkomen legaal ook. Maar dat is helaas veel minder aantrekkelijk geworden, hoewel elke drie weken een nieuw kaartje nog altijd stukken voordeliger is dan de totaalprijs van alle pakketten bij elkaar.quote:Op woensdag 24 juni 2009 08:33 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Hmm een onbeperkt abbo kost 9,99 pm. Heb je alleen geen Sport1.
Klinkt wel interessant.
we wachten hier met zijn allen op antwoord...quote:Op dinsdag 23 juni 2009 16:44 schreef admiraal_anaal het volgende:
OOh daarom heb ik ook 6 maanden kaartenen upc kaarten die op Ziggo werken
Kun je denk ik blijven wachten tot je een ons weegt. Informatie hierover is tegen de policy van FOK, en niemand zit te wachten op een ban, nietwaar?quote:Op zondag 9 augustus 2009 21:46 schreef JO3Y het volgende:
ik wacht nog steeds op uitleg...
My thoughts exactly....quote:Op zondag 9 augustus 2009 22:07 schreef Damzkieee het volgende:
PM het maar dan, dat is niet verboden
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop