Klopt gewoon weer proberen, aantal proxy's zijn prive, sommige openbaar. Gewoon een aantal proberen...quote:Op woensdag 24 juni 2009 00:05 schreef Lundegaard het volgende:
[..]
Oke tnx.Dan heb ik waarschijnlijk al een stuk of 3,4 verkeerde genomen. Het leek me te toevallig.
Maar ik ga t eens proberen.
http://www.proxy4free.com/page1.htmlquote:Op woensdag 24 juni 2009 19:37 schreef CantFazeMe het volgende:
Very nice.
Op welke proxy zit je dan?
Nee, weet jij wat het precies is?quote:Op woensdag 24 juni 2009 22:25 schreef CantFazeMe het volgende:
Edit; heeft iemand al de Wizard TOR instellen gebruikt? (ingebouwd in Proxy)
Je kan het makkelijk genoeg installeren en proberen. Wil het niet dan deinstalleer je de plugin weer en klaar.quote:Op donderdag 25 juni 2009 12:43 schreef CantFazeMe het volgende:
Niemand die het heeft uitgeprobeerd? anders kijk ik zelf wel
Ok.quote:Op donderdag 25 juni 2009 12:50 schreef CybPraetorian het volgende:
[..]
Je kan het makkelijk genoeg installeren en proberen. Wil het niet dan deinstalleer je de plugin weer en klaar.
Laat je het even weten hoe en wat?quote:Op donderdag 25 juni 2009 12:43 schreef CantFazeMe het volgende:
Niemand die het heeft uitgeprobeerd? anders kijk ik zelf wel
Het wou bij mij niet werken of de 1 of andere manier. Firefox herkende het niet als proxy waardoor ik niet kon verbinden (terwijl ik het ook in firefox zelf het ingesteld als proxy)quote:Op donderdag 25 juni 2009 15:44 schreef Lundegaard het volgende:
[..]
Laat je het even weten hoe en wat?
Ja, ik hield de wizard ook snel voor gezien. Juist omdat ik geen zin heb in straks een compleet achterlijk geworden pc. Wat straks een tegenovergesteld resultaat gaat opleveren.quote:Op donderdag 25 juni 2009 15:56 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
Het wou bij mij niet werken of de 1 of andere manier. Firefox herkende het niet als proxy waardoor ik niet kon verbinden (terwijl ik het ook in firefox zelf het ingesteld als proxy)
Maar ik ga denk ik niet verder kloten sinds ik hier ook op deze computer bankieren doe
Inderdaad...ik wacht wel tot Oktober als ik W7 gekocht hebtquote:Op donderdag 25 juni 2009 16:03 schreef Lundegaard het volgende:
[..]
Ja, ik hield de wizard ook snel voor gezien. Juist omdat ik geen zin heb in straks een compleet achterlijk geworden pc. Wat straks een tegenovergesteld resultaat gaat opleveren.
werkt er iets niet dan?quote:Op donderdag 25 juni 2009 18:18 schreef CybPraetorian het volgende:
Snap het niet. Heb precies die tutorial gevolgd, proxy gezocht, ingevuld in FoxyProxy (en niet bij de proxy instellingen van FF!!), ingesteld zodat alleen de BBC iPlayer er gebruik van maakt en voila: klaar.
Heb je precies die tutorial gebruikt?
Bang dat je PC 'achterlijk' wordt hoeft niet denk ik, want zodra je die FoxyProxy weer zou deinstalleren neemt FF weer de normale verbinding instellingen over.
Oke, wat snap je nu niet dan? De BBC player werkt niet?quote:Op donderdag 25 juni 2009 18:18 schreef CybPraetorian het volgende:
Snap het niet. Heb precies die tutorial gevolgd, proxy gezocht, ingevuld in FoxyProxy (en niet bij de proxy instellingen van FF!!), ingesteld zodat alleen de BBC iPlayer er gebruik van maakt en voila: klaar.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |