Betalen van de schade?quote:
Ja, natuurlijk! Zo iemand moet vastzitten voor zijn hele leven, want het is een gevaar voor de mensheid! Stel je voor wat ie allemaal nog meer zou kunnen doen.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 15:18 schreef zovty het volgende:
[..]
Wat wil je dan? Iemand levenslang opsluiten omdat hij een ruitje heeft ingegooid?
ja, want de rest is foutloosquote:Op dinsdag 23 juni 2009 15:20 schreef koningdavid het volgende:
*kickt i.p.v. kicked.
Wat is er nog meer fout dan? Zou dat graag willen weten, want wil mijzelf graag verbeteren hierin.quote:
Mja, wat dat kost.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 15:23 schreef nuget het volgende:
bulletproof 65mm dik glas er in laten zetten, kijken of het hem dan nog lukt
quote:Op dinsdag 23 juni 2009 15:54 schreef willempjewever het volgende:
ik zou mijn pc voor het raam zetten, met een beetje geluk heb je een vrije dag te pakken omdat hij een steen door het tft scherm gooit.
goeie tipquote:Op dinsdag 23 juni 2009 15:54 schreef willempjewever het volgende:
ik zou mijn pc voor het raam zetten, met een beetje geluk heb je een vrije dag te pakken omdat hij een steen door het tft scherm gooit.
quote:Op dinsdag 23 juni 2009 15:54 schreef willempjewever het volgende:
Je doelt dan hoogstwaarschijnlijk op een instelling en niet op een gevangenis?quote:Op dinsdag 23 juni 2009 15:22 schreef SMutzskii het volgende:
[..]
Ja, natuurlijk! Zo iemand moet vastzitten voor zijn hele leven, want het is een gevaar voor de mensheid! Stel je voor wat ie allemaal nog meer zou kunnen doen.![]()
Nee, was sarcastisch... niet zijn hele leven uiteraard. Gevaar is ie ook niet denk ik, hij kickt gewoon op ingooien van ruiten? Maar op het moment dat iemand aangeeft dat ie het toch weer doet, vind ik dat je zo iemand best een langere tijd vast zou moeten kunnen zetten, totdat ie voor moet komen ofzo. (al duurt dat ook weer eeuwen zeker)quote:Op dinsdag 23 juni 2009 19:46 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
Je doelt dan hoogstwaarschijnlijk op een instelling en niet op een gevangenis?
je klinkt als een typisch geval van stockholm-syndroom. medelijden met een moederneuker die steeds ramen ingooit. je lijkt die soort van verkrachtte journalist wel die er over haar, neem ik aan, slechtste ervaring ooit schreef als ware het een romantisch doktersromannetje.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 20:10 schreef SMutzskii het volgende:
[..]
Nee, was sarcastisch... niet zijn hele leven uiteraard. Gevaar is ie ook niet denk ik, hij kickt gewoon op ingooien van ruiten? Maar op het moment dat iemand aangeeft dat ie het toch weer doet, vind ik dat je zo iemand best een langere tijd vast zou moeten kunnen zetten, totdat ie voor moet komen ofzo. (al duurt dat ook weer eeuwen zeker)
Of iig dat ie opgenomen moet worden in een instelling idd, zodat ie er wat aan kan doen.
Nu kennen wij bezig blijven met die ramen als ie weer terugkomt!![]()
PS. Gaat niet over een kantoor, maar een winkel.
Stockholm-syndroom ja.. tuurlijk.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 20:28 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
je klinkt als een typisch geval van stockholm-syndroom. medelijden met een moederneuker die steeds ramen ingooit. je lijkt die soort van verkrachtte journalist wel die er over haar, neem ik aan, slechtste ervaring ooit schreef als ware het een romantisch doktersromannetje.
quote:Op dinsdag 23 juni 2009 20:46 schreef SMutzskii het volgende:
[..]
Stockholm-syndroom ja.. tuurlijk.![]()
Je maakt echt een opmerking van niets, aangezien ik er nergens een mooi verhaal van maak of sympathie heb voor die vent, ofzo.. weet ik het wat je bedoelt. Ik zeg alleen dat ze hem langer vast moeten houden, dan wel in een instelling moeten stoppen, zodat wij van die vent af zijn en onze ramen heel blijven!![]()
Dat ik hier op reageer..![]()
quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |