Miss waren dat toevallig net die mensen die als ouder hele nare ouders waren? Of hadden ze geen kinderen (meer).quote:Op dinsdag 23 juni 2009 14:41 schreef Muzz_ het volgende:
Het is wel waar, had ooit op de middelbare school paar dagen stage gelopen bij een verpleeghuis, echt heul zielig die oudjes nooit bezoek
Preach!quote:Op dinsdag 23 juni 2009 14:52 schreef Lundegaard het volgende:
Leuk vooroordeel ja.![]()
Als de mensen in die onderontwikkelde-kut-takkietikkie-rimboe-dikkenlippen-landen vaak niet ouder worden dan 55, is het makkelijk met je vieze ruikende poepvinger wijzen naar ons ubermenschenvolkje. Zij hoeven niet voor hun ouders te zorgen, want die hebben ze niet.
Zo!
Huh? Tong poetsen?quote:Op dinsdag 23 juni 2009 14:54 schreef Muzz_ het volgende:
Wat de meeste NL'ers ook niet weten.
Allochtonen denken dat Nederlanders constant kaas eten, met alles. Ze denken ook dat de meeste Nederlanders niet hun tong poetsen.![]()
En anders is er altijd wel één van de 20 broertjes of zusjes, die wel de kinderjaren overleeft heeft, bereidt de laatste jaren op de ouders te lettenquote:Op dinsdag 23 juni 2009 14:52 schreef Lundegaard het volgende:
Als de mensen in die onderontwikkelde-kut-takkietikkie-rimboe-dikkenlippen-landen vaak niet ouder worden dan 55, is het makkelijk met je vieze ruikende poepvinger wijzen naar ons ubermenschenvolkje. Zij hoeven niet voor hun ouders te zorgen, want die hebben ze niet.
Zo!
ze genieten dan meestal ook van een uitkering en hebben dus ook tijd om voor hun ouders te zorgen...quote:Op dinsdag 23 juni 2009 14:56 schreef Hephaistos. het volgende:
Terecht vooroordeel volgens mij. Allochtonen zijn veel eerder bereid om opa of oma in hun eigen huis op te nemen dan autochtonen...
De spijker op z'n kopquote:Op dinsdag 23 juni 2009 14:48 schreef Salatrel het volgende:
ja hallo ik heb de eerste 23 jaar van me leven al bij mn ouders doorgebracht.. mag ik ook eens een momentje voor mezelf?
pardon? Die Marokkaanse kut wijven kunnen er ook wat vanquote:Het is de heilige wet dat moslims niet mogen trouwen met niet-moslims. Veel meisjes zitten in een vergelijkbare situatie als ik destijds. Turkse meisjes misschien meer dan Marokkaanse meisjes. Die lijken meer op Nederlanders. Ze zijn grof gebekt, ook tegen hun vaders.
quote:Als je baas een Mont Blanc-pen heeft, moet je niet ook een Mont Blanc-pen kopen. Nederlanders zien dat niet en komen daarom bot over.
Doet me denken aan een paar Wilders/Iran/Gaza enz. topics ja.. Ach het is nu voor de verandering eens omgedraaid.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 15:06 schreef Hephaistos. het volgende:
Ach ach, kijk ze allemaal in de verdediging schieten...
Oké!quote:Op dinsdag 23 juni 2009 14:52 schreef Lundegaard het volgende:
Zo!
Als er al misstanden zijn, is dat omdat men niet bereid is meer zorgpremie te betalen en ook graag luxe als ivf of oorcorrecties vergoed wil zien. Waardoor er weinig budget overblijft voor ouderenzorg.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 14:54 schreef Mendeljev het volgende:
Ouderen massaal in bejaardentehuizen proppen op een kamer van 12m is inderdaad moreel gezien niet verwerpelijk.
Ik begrijp deze redenering niet helemaalquote:
Dat Nederlanders lekker egalitair zijn ingesteld, wat niet altijd in goede aarde valt als je in een internationale organisatie een buitenlandse baas hebt.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 15:24 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ik begrijp deze redenering niet helemaal. Waar slaat dat voorbeeld met die mont blanc pen op?
Dus als ik een Marokkaan aanneem trekt hij al zijn gejatte merkkleding uit omdat ik ook in een wibra kloffie loop? Geloof er niks van.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 15:28 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Dat Nederlanders lekker egalitair zijn ingesteld, wat niet altijd in goede aarde valt als je in een internationale organisatie een buitenlandse baas hebt.
Dat doen we ook. Alleen lijken sommige medelanders te denken dat we dat niet doen.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 15:25 schreef CantFazeMe het volgende:
Je dient gewoon respect te tonen over je ouders. Behalve als ze door en door evil zijn.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |