Met cementquote:Op dinsdag 23 juni 2009 14:37 schreef jitzzzze het volgende:
Hoe moet dat, de waterleiding dichtgooien?
Pakje tampons in de afaanvoer mikken.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 14:37 schreef jitzzzze het volgende:
Hoe moet dat, de waterleiding dichtgooien?
Smetvreesquote:Op dinsdag 23 juni 2009 14:32 schreef Lakai het volgende:
Net even mijn handjes willen wassen, want ik heb net 2 afvalzakken in de container gedumpt...
Geloof me...als jij die zakken zou tillen zou je ook je handen willen wassen!quote:
Smeerpijpquote:
quote:Op dinsdag 23 juni 2009 15:01 schreef B.E.D het volgende:
Maar je zit nu dus met vieze handjes op je toetsenbord?![]()
quote:Op dinsdag 23 juni 2009 14:32 schreef Lakai het volgende:
Anti-klacht: Comfortably Numb van Pink Floyd
Ik weet niet hoe het bij jou is aangesloten maar als ik dat zou doen zou de afvoer verstopt raken.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 14:42 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Pakje tampons in de afvoer mikken.
quote:Op dinsdag 23 juni 2009 15:08 schreef B.E.D het volgende:
Als TS straks een poepje moet doen, blijft ie in de stank zitten.
Na 6 boterhammen met ham-rucola salada zou ik toch maar oppassen.quote:
TS draagt luiers en gooit ze in de vuilnisbak en smeert zijn kontje in met zwitsal.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 15:08 schreef B.E.D het volgende:
Dan zijn ze wel baby-zachtquote:Op dinsdag 23 juni 2009 15:20 schreef Heil-Schnitzel het volgende:
[..]
TS draagt luiers en gooit ze in de vuilnisbak en smeert zijn kontje in met zwitsal.
quote:Op dinsdag 23 juni 2009 15:20 schreef Heil-Schnitzel het volgende:
[..]
TS draagt luiers en gooit ze in de vuilnisbak en smeert zijn kontje in met zwitsal.
Niet als hij een stortbak heeft, kan ie precies 1 keer doortrekken per beschikbaar toilet.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 15:08 schreef B.E.D het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |