Ik snap het probleem ook niet met iTunes...quote:Op dinsdag 23 juni 2009 14:47 schreef appelsjap het volgende:
iTunes is trouwens het beste muziek programma ooit, serieus geen grapje.
Er staat dan ook geen appel op maar apple.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 14:47 schreef BobbyB het volgende:
Dit had je natuurlijk van te voren kunnen weten. Gewoon alles mijden waar een appel op staat tenzij het echt om een appel gaat.
quote:Op dinsdag 23 juni 2009 14:48 schreef Lakai het volgende:
[..]
Ik snap het probleem ook niet met iTunes...
Ik heb het idee dat sommigen bij zo'n soort programma meteen een ik-snap-het-niet-hoofd opzetten...En nors denken: IK WIL ALLEEN MAAR MUZIEK LUISTEREN![]()
Nou, dan dubbelklick je op een nummer wat je wil, just like any other program....
quote:Op dinsdag 23 juni 2009 14:49 schreef appelsjap het volgende:
[..]
![]()
En alle stats die het bijhoudt, en alle muziek die die auto op mijn iphone zet, alle podcasts die iTunes voor mij downloadt en automatisch op mijn iPhone zet.![]()
quote:Op dinsdag 23 juni 2009 14:48 schreef appelsjap het volgende:
[..]
Er staat dan ook geen appel op maar apple.
Applequote:
Meer een applequote:Op dinsdag 23 juni 2009 14:51 schreef BobbyB het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dat is toch een appel of niet dan?
Die auto zet muziek op jouw iPhone?quote:Op dinsdag 23 juni 2009 14:49 schreef appelsjap het volgende:
en alle muziek die die auto op mijn iphone zet,
Die die automatisch op mijn iPhone zet.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 14:55 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Die auto zet muziek op jouw iPhone?
Ja maar dan wel eerst gas gevenquote:Op dinsdag 23 juni 2009 14:55 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Die auto zet muziek op jouw iPhone?
Smart playlists ftw!quote:Op dinsdag 23 juni 2009 14:49 schreef appelsjap het volgende:
[..]
![]()
En alle stats die het bijhoudt, en alle muziek die die auto op mijn iphone zet, alle podcasts die iTunes voor mij downloadt en automatisch op mijn iPhone zet.![]()
Oh ik was nog niet klaar, automatisch backups van mijn contactpersonen en smsjes emails etc etc zodat ik nooit gegevens kwijt raak.![]()
ik denk hooguit 6 (maar dat kan ook met mijn instellingen te maken hebben)quote:Op dinsdag 23 juni 2009 14:22 schreef Inverted_World het volgende:
NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO. Ik voorspel 12 pagina's pauper discussie.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |