Met een sponsje het overtollige water opnemen en met een doekje de wanden afnemen, de inlays gaan in de vaatwasser. Het is enkel dat men het niet gewend is om ovens direct na gebruik te reinigen maar je (RVS gas-)kookplaat, achterwand etc. reinigen is ook een klusje. Inductie/keramisch plaatje is dan wel weer makkelijker.quote:Op woensdag 24 juni 2009 12:29 schreef HarryP het volgende:
..want het schoonmaken van de oven na gebruik is toch heel wat werk.
Veel meer werk dan een pan in de vaatwasser zetten.
Daar snap ik echt niks van.quote:foto Op woensdag 24 juni 2009 12:29 schreef HarryP het volgende:
Wij hebben een losse magnetron dat bevalt heel goed.
Iets uit de oven klaar maken en verder nog iets warm maken zonder dat de oven al is voor verwarmd.
De ervaring die vrienden hebben met een stoomoven is dat ze hem toch maar alleen in het weekend gebruiken want het schoonmaken van de oven na gebruik is toch heel wat werk.
Veel meer werk dan een pan in de vaatwasser zetten.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop