Dirk v/d Broek hebben ze hier niet.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 13:44 schreef Lundegaard het volgende:
Toen ik nog shag rookte, was die shag van de Dirk vd Broek mijn favoriet. En die was toen een stuk goedkoper als de bekendere merken.
Hoe smaakt Tobacco Farm? Smaakt dat als van Nellequote:Op dinsdag 23 juni 2009 13:47 schreef Kopbal het volgende:
Tobacco Farm zwaar van de Aldi, ik geloof iets van 4 euro.
Shag roken is trouwens voor paupers, maar dat wist je al.
Stuur mij eens wat proefpakketten ofzo.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 13:48 schreef OxygeneFRL het volgende:
Ik werk bij de fabriek waar ze Van Nelle maken
Zie OP.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 13:52 schreef Swetsenegger het volgende:
Er is GEEN alternatief voor de weduwe
Gewoon stoppen als je het niet meer kan betalen, maar nooit van die inferieure stinkshag gaan roken.
Damn, krijg opeens zin in een zwaar shaggie terwijl ik al 3 jaar gestopt ben.
en een tatoo op je onderarm?quote:Op dinsdag 23 juni 2009 14:00 schreef Gewas het volgende:
Ik rookte vroeger ook shag maar toen was het nog een stuk goedkoper. Ik proefde nooit veel verschil tussen verschillende soorten shag. Kreeg er alleen bruine lippen van.
hij heeft een punt, het is inferieure stinkshag die goedkope bendequote:
Ja jammer dat mensen altijd gaan bedelen als ik dat vertel.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 13:50 schreef Heatseeker het volgende:
[..]
Stuur mij eens wat proefpakketten ofzo.
Ja, ik doe je een plezier. Vergal die mooie momenten niet met ene inferieure kutshag. Er gaat NIETS boven zware van nelle.quote:
Genoteerdquote:Op dinsdag 23 juni 2009 14:05 schreef -skippybal- het volgende:
Pall Mall of Duin. Tussen de 4 en 4.40
Gewoon stoppen op je hoogtepunt.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 14:08 schreef Heatseeker het volgende:
Stoppen is geen optie.
Dus alternatief, en ja de kwaliteit zal minder zijn. Maar ik zoek een alternatief voorvan Nelle
Stoppen is voor pussies trouwens. (oeh ik ben zooo bang dat ik snel doodga aan kanker!!!)
Ik ben gestopt met stoppen.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 14:09 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Gewoon stoppen op je hoogtepunt.
haha die heeft mn moeder ook weleens gekocht, de Menthol(wijven) versiequote:Op dinsdag 23 juni 2009 14:16 schreef Kopbal het volgende:
Echte bazen roken natuurlijk.
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |