Nederlandse volksmuziek... Rene Froger en aanverwanten dus...quote:
dat niet, gewoon witje de witquote:
..DAT DIT KAN IN NEDERLAND!quote:Op dinsdag 23 juni 2009 13:05 schreef Cairon het volgende:
[..]
Nederlandse volksmuziek... Rene Froger en aanverwanten dus...
oh no you didnt!!quote:Op dinsdag 23 juni 2009 13:07 schreef Saaaaab het volgende:
Och TS.. muziek is goed voor de geest en..
[..]
..DAT DIT KAN IN NEDERLAND!
Marokkanen bedoel je?quote:
De overige mensen die hebben geklaagd werden verrot gescholden... en de huismeester heeft me gezegd dat ik absoluut niet direct in contact mag komen met de goede man.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 13:09 schreef S.Seagal het volgende:
TS is gewoon een focking pussy.
Beetje iemand anders het vuile werk laten doen.
begeleiders aanspreken?quote:Op dinsdag 23 juni 2009 13:02 schreef Cairon het volgende:
Mijn buren draaien om 8:00 in de ochtend kei-luide muziek, en in de avond net zo.
Ik kan ze niet direct aanspreken omdat er sprake is van een crimineel verleden bij de persoon in kwestie. Woont ook onder begeleiding.
Het maakt écht niet uit hoor wie er komt klagen over geluidsoverlast, ik neem aan dat ze heus wel begrijpen dat dit door iemand is gemeld die in de buurt woontquote:Op dinsdag 23 juni 2009 13:02 schreef Cairon het volgende:
![]()
Waarom kun je niet gewoon anoniem zaken regelen?
"Kan niet" ligt op het kerkhof en "wil niet" ligt ernaast.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 13:02 schreef Cairon het volgende:
Ik kan ze niet direct aanspreken omdat er sprake is van een crimineel verleden bij de persoon in kwestie.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |