Nederlandse volksmuziek... Rene Froger en aanverwanten dus...quote:
dat niet, gewoon witje de witquote:
..DAT DIT KAN IN NEDERLAND!quote:Op dinsdag 23 juni 2009 13:05 schreef Cairon het volgende:
[..]
Nederlandse volksmuziek... Rene Froger en aanverwanten dus...
oh no you didnt!!quote:Op dinsdag 23 juni 2009 13:07 schreef Saaaaab het volgende:
Och TS.. muziek is goed voor de geest en..
[..]
..DAT DIT KAN IN NEDERLAND!
Marokkanen bedoel je?quote:
De overige mensen die hebben geklaagd werden verrot gescholden... en de huismeester heeft me gezegd dat ik absoluut niet direct in contact mag komen met de goede man.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 13:09 schreef S.Seagal het volgende:
TS is gewoon een focking pussy.
Beetje iemand anders het vuile werk laten doen.
begeleiders aanspreken?quote:Op dinsdag 23 juni 2009 13:02 schreef Cairon het volgende:
Mijn buren draaien om 8:00 in de ochtend kei-luide muziek, en in de avond net zo.
Ik kan ze niet direct aanspreken omdat er sprake is van een crimineel verleden bij de persoon in kwestie. Woont ook onder begeleiding.
Het maakt écht niet uit hoor wie er komt klagen over geluidsoverlast, ik neem aan dat ze heus wel begrijpen dat dit door iemand is gemeld die in de buurt woontquote:Op dinsdag 23 juni 2009 13:02 schreef Cairon het volgende:
![]()
Waarom kun je niet gewoon anoniem zaken regelen?
"Kan niet" ligt op het kerkhof en "wil niet" ligt ernaast.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 13:02 schreef Cairon het volgende:
Ik kan ze niet direct aanspreken omdat er sprake is van een crimineel verleden bij de persoon in kwestie.
Maar je bent zelf ook een pussy pur sang. Als ze je wat doen worden ze vast uit huis geplaatst dus wat is nou het probleem.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 13:28 schreef Cairon het volgende:
ik zie de begeleiders niet, ik weet niet eens of ze wel echt bestaan. De huismeester zegt dat ze bestaan... maar volgens de andere bewoners is de huismeester iemand die geen actie onderneemt omdat hij er zelf bang voor is.
Tja, crimineel verleden..quote:Op dinsdag 23 juni 2009 13:02 schreef Cairon het volgende:
Ik kan ze niet direct aanspreken omdat er sprake is van een crimineel verleden bij de persoon in kwestie.
omdat de huismeester gezegd heb dat ik geen direct contact mag aangaan omdat de persoon in kwestie een verleden heeft, onder toezicht staat, en niet stabiel is.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 13:34 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
"Kan niet" ligt op het kerkhof en "wil niet" ligt ernaast.
Waarom "kan" jij die persoon niet direct aanspreken? Omdat ie een crimineel verleden heeft? wtf...
ja want iets stelen is gelijk aan regelmatig contact met justitie in verband met drugs, drank, en openbare geweldpleging.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 13:38 schreef Lundegaard het volgende:
[..]
Tja, crimineel verleden..
Heb ik ook. Maar dat zou lekker zijn als daarom niemand mij meer kan aanspreken.
quote:Op dinsdag 23 juni 2009 13:38 schreef Cairon het volgende:
[..]
omdat de huismeester gezegd heb heeft dat ik geen direct contact mag aangaan, omdat de persoon in kwestie een verleden heeft, onder toezicht staat, en niet stabiel is.
Dat zei je er net niet bij he?quote:Op dinsdag 23 juni 2009 13:39 schreef Cairon het volgende:
[..]
ja want iets stelen is gelijk aan regelmatig contact met justitie in verband met drugs, drank, en openbare geweldpleging.
Aantekening maken, bij drie aantekeningen gaan polsen, in ieder geval bij de woningbouw een raport opstellen met het aantal klachten uit de buurt.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 13:53 schreef Ang3l het volgende:
Hoe had je dit anoniem willen doen dan?
Of iig: hoe had de huisbaas dat volgens jou moeten doen dan?
Mischien dat als je het netjes zegt dat die niet op je dak vliegt.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 13:39 schreef Cairon het volgende:
[..]
ja want iets stelen is gelijk aan regelmatig contact met justitie in verband met drugs, drank, en openbare geweldpleging.
Alsof ie na een rapport met klachten uit de buurt niet ook wel door zou kunnen hebben dat zijn directe buurman bij de klagers zou zittenquote:Op dinsdag 23 juni 2009 14:04 schreef Cairon het volgende:
[..]
Aantekening maken, bij drie aantekeningen gaan polsen, in ieder geval bij de woningbouw een raport opstellen met het aantal klachten uit de buurt.
It's not rocket science.
Ik had de garantie gekregen dat het discreet zou gebeuren... maar toen ik het telefoontje kreeg wist ik dat de discretie geen zaak meer was.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |