IRL of hier op het forum is een heel verschil lijkt me. Hoe kan je uberhaupt iemand matchen via een forum?quote:Op dinsdag 23 juni 2009 12:18 schreef mrbox het volgende:
[..]
Ik zie eigenlijk ook weinig matches hiero zo in Singles momenteel
Die van mij is standaard, niks gepimptquote:Op dinsdag 23 juni 2009 12:17 schreef Burdie het volgende:
[..]
Is die van jou ook zo lelijk gepimpt?.
Ja, stel je voor......quote:Op dinsdag 23 juni 2009 12:21 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Mensen die voor de muziek naar Parkpop gaan...
quote:
Thanks!quote:Op dinsdag 23 juni 2009 12:18 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Deze dame heeft even gespiekt! Mooie bak
Jammer zegquote:Op dinsdag 23 juni 2009 12:17 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Nog steeds ziek, nu thuis.
Ook te horen gekregen dat de baan dichtbij huis niet voor mij is, een man met meer ervaring vormde een betere samenstelling in het team. Wel een kans op een andere functie daar, ivm het niet functioneren van iemand, maar dat duurt nog even voordat dat definitief is..
Je kan een leuke klik hebben in gesprekken en dat kan een reden zijn om te kijken of dat IRL ook zo is.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 12:22 schreef Feitosa het volgende:
IRL of hier op het forum is een heel verschil lijkt me. Hoe kan je uberhaupt iemand matchen via een forum?
Ow ja maar ik bedoelde meer dat ik gewoon niet zo 2 mensen kan noemen die ik wel bij elkaar vind passenquote:Op dinsdag 23 juni 2009 12:19 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Misschien houden ze het gewoon meer buiten het topic
Feitosa & KF vind ik wel een match!quote:Op dinsdag 23 juni 2009 12:25 schreef mrbox het volgende:
[..]
Ow ja maar ik bedoelde meer dat ik gewoon niet zo 2 mensen kan noemen die ik wel bij elkaar vind passen
Het is sowieso erg moeilijk om werk te vinden, momenteel.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 12:19 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik heb nog meer opties, maar dit was tot nu toe de leukste..
quote:Op dinsdag 23 juni 2009 12:16 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Maar dan een zwarte.
Zo in een spoilertje voor de damesRebel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Goudkleurige velgen.Maar dat wist je al.
![]()
Dat ligt eraan, ik ben op het forum niet veel anders dan IRL, maar dat zegt niets verder idd. Maar daarom date ik ook niet via het forum/foboquote:Op dinsdag 23 juni 2009 12:22 schreef Feitosa het volgende:
[..]
IRL of hier op het forum is een heel verschil lijkt me. Hoe kan je uberhaupt iemand matchen via een forum?
Grapjas. Ik ben geen ruggentuffer.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 12:26 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Feitosa & KF vind ik wel een match!
Daar word je ook ècht niet vrolijk vanquote:Op dinsdag 23 juni 2009 12:28 schreef Burdie het volgende:
[..]
Het is sowieso erg moeilijk om werk te vinden, momenteel.
Ik zit al 3 maanden thuis inmiddels.
Daten?quote:Op dinsdag 23 juni 2009 12:28 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat ligt eraan, ik ben op het forum niet veel anders dan IRL, maar dat zegt niets verder idd. Maar daarom date ik ook niet via het forum/fobo.
Hier in het zuiden is het echt de hel. 500 aanvragen voor ww per week.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 12:28 schreef Burdie het volgende:
[..]
Met een klein beetje tekst hetzelfde overbrengen als in een 1 op 1 gesprek irl. Dat gaat toch lastiger , vind ik.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 12:28 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat ligt eraan, ik ben op het forum niet veel anders dan IRL, maar dat zegt niets verder idd. Maar daarom date ik ook niet via het forum/fobo.
En auto!quote:Op dinsdag 23 juni 2009 12:31 schreef automatic_ het volgende:
Ik ben rood![]()
Of naja, licht verbrand ofzo (en normaal verkleur ik heel langzaam, maar nu ging het snel)
Iemand moet het doen.quote:
Wat is nu drie maandjes.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 12:28 schreef Burdie het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |