Je mist toch de nonverbale communicatie op MSN. En daarnaast is gewoon in een kroeg iets gaan drinken gewoon gezelliger vind ik.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 12:31 schreef Feitosa het volgende:
Met een klein beetje tekst hetzelfde overbrengen als in een 1 op 1 gesprek irl. Dat gaat toch lastiger , vind ik.
Dan ben je gewoon niet leuk genoegquote:Op dinsdag 23 juni 2009 12:39 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Sja, maar dat is dan niet de maatstaf voor iedereen natuurlijk. Ik zie echt geen enkel bezwaar aan MSN en PM, dus dat is het voor alleen mij al anders dan voor jou natuurlijk.
Maar dan nog, zoals ik al zei, ik heb nog nooit met iemand afgesproken (voor een date dan) op basis van forummen en MSN/PM.
Dat heb ik ook op echt elk fora. Maak ik ook niet echt vrienden meequote:Op dinsdag 23 juni 2009 12:38 schreef Feitosa het volgende:
Hier kom ik vrij ongenuanceerd over omdat ik geen zin heb om lappen tekst te typen.
Alle ongewenste zaken waaronder e-baby's!quote:Op dinsdag 23 juni 2009 12:40 schreef Burdie het volgende:
[..]
De virusscanner was er toch alleen maar om e-soa's te voorkomen???.
Daar heb je een webcam voor, maar ben het met je eens. Niets haalt het bij irl afspreken.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 12:40 schreef Catbert het volgende:
[..]
Je mist toch de nonverbale communicatie op MSN. En daarnaast is gewoon in een kroeg iets gaan drinken gewoon gezelliger vind ik.
Ja, dat doe je dus daarna. Het is geen of/of natuurlijk. Nou ja, voor de meeste mensen niet in ieder gevalquote:Op dinsdag 23 juni 2009 12:40 schreef Catbert het volgende:
[..]
Je mist toch de nonverbale communicatie op MSN. En daarnaast is gewoon in een kroeg iets gaan drinken gewoon gezelliger vind ik.
Liefquote:
Uiteraard, waar moet ik anders heen?quote:
Dus de 28ste is weer een jacht dag voor jequote:Op dinsdag 23 juni 2009 12:39 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Sja, maar dat is dan niet de maatstaf voor iedereen natuurlijk. Ik zie echt geen enkel bezwaar aan MSN en PM, dus dat is het voor alleen mij al anders dan voor jou natuurlijk.
Maar dan nog, zoals ik al zei, ik heb nog nooit met iemand afgesproken (voor een date dan) op basis van forummen en MSN/PM.
En op het moment dat ik dat zeg is ie wegquote:
Haha, wat formuleer je dat weer lekkerquote:Op dinsdag 23 juni 2009 12:44 schreef mrbox het volgende:
[..]
Dus de 28ste is weer een jacht dag voor je
Zelfs via een webcam kan je nog niet voorspellen hoe het IRL gaat.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 12:42 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Daar heb je een webcam voor, maar ben het met je eens. Niets haalt het bij irl afspreken.
Ja, een webcam is dan sowieso wel een must, want ik ga het niet over diepzinnige zaken hebben zonder uberhaupt iemands gezicht te kunnen zien. Dan zit je bij wijze van spreke je diepste zieleroerselen bloot te geven terwijl ze zelf met een verveeld gezicht online webpoker zit te spelenquote:Op dinsdag 23 juni 2009 12:42 schreef heksehiel het volgende:
Daar heb je een webcam voor, maar ben het met je eens. Niets haalt het bij irl afspreken.
Je klinkt niet als een "ik heb mijn dag vandaag niet dus laat ik maar ontslag nemen" labiel type. Dus je weet vast wel wat je doet. Heb je al een idee wat voor "iets heel anders" het wordt?quote:Op dinsdag 23 juni 2009 11:44 schreef heksehiel het volgende:
Iets heel anders. Dus vind het vet eng.
quote:Op dinsdag 23 juni 2009 12:44 schreef rival het volgende:
[..]
En op het moment dat ik dat zeg is ie weg![]()
dan heb ik nog een nissan sunny staan, maar daar moet nog aan gewerkt worden eerst
Ik haat webcammen om die reden.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 12:45 schreef Catbert het volgende:
[..]
Ja, een webcam is dan sowieso wel een must, want ik ga het niet over diepzinnige zaken hebben zonder uberhaupt iemands gezicht te kunnen zien. Dan zit je bij wijze van spreke je diepste zieleroerselen bloot te geven terwijl ze zelf met een verveeld gezicht online webpoker zit te spelen
Dat heb ik sowieso met meets enzo. Ik ben vroeger een paar keer naar een paar meetings geweest, en dan zag je dat mensen in het echt ZO anders waren dan hoe ze online overkwamen. Zal bij mij ook wel zo zijn hoor (geen idee wat voor'n beeld men bij mij heeft) maar meestal viel het gewoon tegen. Vooral bij meiden; helemaal populair op het forum, maar in het echt waren ze stil, een stuk minder knap en soms gewoon enorm vreemd. Een meid op die manier leren kennen die gewoon extreem introvert was opeens. Op een forum een grote mond, maar tijdens de hele meeting niks anders gedaan dan in een hoek zelfgedraaide sigaretten (bah) zitten roken.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 12:45 schreef Burdie het volgende:
Zelfs via een webcam kan je nog niet voorspellen hoe het IRL gaat.
Ik heb ooit eens heel leuk contact gehad met een jongen via internet. We chatten ons helemaal suf op msn, altijd webcams aan, echt zo enorm gezellig... totdat we elkaar IRL ontmoetten, en er echt geen chemie bleek te zijn tussen ons. We hebben een hele leuke avond gehad samen hoor, lekker in de kroeg wat wijntjes drinken en wat eten, maar meer dan gezellig was het niet. Ookal hadden we alletwee vooraf een ander idee erbij.
Hoe internet je voor de gek kan houden.
Dat je dan niet kunt pokeren?quote:
Inderdaad. Je moet er echter niet te veel van verwachtenquote:Op dinsdag 23 juni 2009 12:47 schreef rival het volgende:
Ik kan hier wel zien of ik iemand in het echt wil leren kennen...
de rest zie je dan wel
Beterschapquote:
Ja, maar daar betaal je dan ook voor.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 12:49 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
de webcamseks met jou is daarentegen
ik heb 2 bmw's staanquote:Op dinsdag 23 juni 2009 12:47 schreef Burdie het volgende:
[..]goed zaken doen zo
.
Ik zoek trouwens wel een auto waar je een beetje mee kunt doorrijden..
Niets zo vervelend als automobilisten die het gaspedaal niet benutten.
Dat soort ervaringen heb ik ookquote:Op dinsdag 23 juni 2009 12:49 schreef Catbert het volgende:
[..]
Dat heb ik sowieso met meets enzo. Ik ben vroeger een paar keer naar een paar meetings geweest, en dan zag je dat mensen in het echt ZO anders waren dan hoe ze online overkwamen. Zal bij mij ook wel zo zijn hoor (geen idee wat voor'n beeld men bij mij heeft) maar meestal viel het gewoon tegen. Vooral bij meiden; helemaal populair op het forum, maar in het echt waren ze stil, een stuk minder knap en soms gewoon enorm vreemd. Een meid op die manier leren kennen die gewoon extreem introvert was opeens. Op een forum een grote mond, maar tijdens de hele meeting niks anders gedaan dan in een hoek zelfgedraaide sigaretten (bah) zitten roken.
Gewoon met de intentie dat je een gezellige avond gaat hebben en meer niet. dan kan het alleen meevallen.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 12:49 schreef Ripley het volgende:
[..]
Inderdaad. Je moet er echter niet te veel van verwachten
Bengeltjelief!quote:Op dinsdag 23 juni 2009 12:28 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Rebel.
Goudkleurige velgen.Maar dat wist je al.
Ik heb ze gezien, maar ze zijn alletwee net niet mijn ding. Die 325 vind ik wel erg leuk, maar: automaatquote:Op dinsdag 23 juni 2009 12:52 schreef rival het volgende:
[..]
ik heb 2 bmw's staan
die staan hier in het v&a
Leuk als je twee personen gaat meetenquote:Op dinsdag 23 juni 2009 12:53 schreef Ripley het volgende:
Gemiddelde meet vind ik de helft van de mensen leuk en de andere helft weird. Dus dan praat ik egwoon met de leuke
Jij hebt nog nooit op een meet met mij gesproken.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 12:53 schreef Ripley het volgende:
Gemiddelde meet vind ik de helft van de mensen leuk en de andere helft weird. Dus dan praat ik egwoon met de leuke
quote:
Laffe hond. kom ook een keer.quote:
Ja blijkbaarquote:Op dinsdag 23 juni 2009 12:56 schreef HeatWave het volgende:
[..]doen over dingen die je niet kent puur om stoerder en beter over te komen :
.
Of eentje, zit je de hele tijd in jezelf te pratenquote:Op dinsdag 23 juni 2009 12:55 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Leuk als je twee personen gaat meeten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik nietquote:Op dinsdag 23 juni 2009 12:58 schreef Howl het volgende:
Na twee meets ben ik ook wel van het "ik wil die mensen eens IRL zien" syndroom genezen.
Geldt dat ook voor dates?quote:Op dinsdag 23 juni 2009 12:58 schreef Howl het volgende:
Na twee meets ben ik ook wel van het "ik wil die mensen eens IRL zien" syndroom genezen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |