Omdat je een auto hebt, zou ik vooral de plekken bezoeken die je met de trein/bus niet of moeilijk kan bereiken. De bergen in Slowakije of verlaten stranden in Kroatië bijvoorbeeld. Van hoofdstad naar hoofdstad rijden lijkt me nogal saai...quote:Op woensdag 24 juni 2009 20:14 schreef S-Two het volgende:
Ik ga ook die kant op de komende vakantie. Ons plan is Praag, Bratislava, Boedapest, Wenen, Ljubljiana en dan eindigen bij de kust van Kroatië. Dus een tvp!
Het is ook niet het plan om constant in hoofdsteden te verblijven, maar dat is ongeveer de route die we willen nemen. We gaan sowieso naar Praag, Boedapest en Wenen. Dat zijn volgens mij hele mooie en toffe steden. Voor de rest is het een beetje heenrijden waar we zin in hebben en daarom is het wel handig om van tevoren een beetje te weten wat leuke gebieden zijn daar in de buurt.quote:Op donderdag 25 juni 2009 10:03 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Omdat je een auto hebt, zou ik vooral de plekken bezoeken die je met de trein/bus niet of moeilijk kan bereiken. De bergen in Slowakije of verlaten stranden in Kroatië bijvoorbeeld. Van hoofdstad naar hoofdstad rijden lijkt me nogal saai...
Klopt. Tevens lekkere wijven daarquote:Op donderdag 25 juni 2009 13:57 schreef Lemans24 het volgende:
Ljubljana is klein maar fijn (soort Utrecht...)
Valt reuze mee. Als je verder naar het oosten gaat, dan klopt je beschrijving wel.quote:Op donderdag 25 juni 2009 23:25 schreef mividaloca het volgende:
Ben paar jaar geleden in Tjechie geweest
heel mooi land maar zo armoedig.. en racistisch dat ze waren men (ikbendonker)
Da's toch een beetje de studentenstad van Slovenië? Veel chicks dan iddquote:Op donderdag 25 juni 2009 13:57 schreef Lemans24 het volgende:
Ljubljana is klein maar fijn (soort Utrecht...)
De halve vakantie staat op de werelderfgoedlijst. Alleen Dresden niet meer sinds vorige weekquote:Op zaterdag 11 juli 2009 15:37 schreef Aanvoerder het volgende:
Hele mooie trip. Is Cesky Krumlov niet nog iets om mee te pakken? Staat ten slotte op de wereld erfgoed-lijst.
Ik vond het op de bonnefooi gaan nog even een stapje te ver voor ons. Vooral omdat we allebei al zeker 10 jaar die richting niet zijn uitgeweest. Eerst maar eens kijken hoe het er in dat soort landen aan toe gaat, wie weet volgend jaar echt helemaal op avontuurquote:Op maandag 13 juli 2009 22:35 schreef Alexxxxx het volgende:
Hey leuk! Mijn vriendin en ik gaan zo ongeveer hetzelfde doen, ook vanaf half juli. Eerst 4 dagen naar de Nürburgring/Eiffel in Duitsland, dan door naar Krakau, en langzaamaan, oa via Auschwitz weer naar huisMaar wij hebben, op ons vaste pension in Duitsland na, echt niks geboekt
Bezoek het Panorama in Wroclaw: http://www.wroclaw.pl/m6864/quote:Op zaterdag 11 juli 2009 15:34 schreef Lucky_Strike het volgende:
Dag 3: Wroclaw bekijken en naar Krakau rijden voor 2 nachten.
Voor de zoutmijnen kun je in het centrum bij de Toeristen Informatie al kaartjes kopen, dat scheelt de wachtrij die er bij de zoutmijn staat voor de kassa. Een Engelstalige toer is maar een paar keer per dag, weet je gelijk de tijden dat je erheen moet rijden...quote:Dag 5: Naar de zoutmijnen van Wieliczka en naar Zdiar (Slowakije) rijden.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop