Je vergeet erbij te vermelden dat deze actie exclusief geldig is bij MM Arena. Bij deze is dat dan gedaan.quote:Op woensdag 9 december 2009 12:50 schreef FinalD87 het volgende:
Vandaag op http://www.dailymania.nl/ een PS3 250GB met 6 PSN games voor 299 euro. Games:
* Battlefield 1943
* Burnout Paradise
* Wipe Out HD
* Flower
* Trash Panic
* Crash Commando
Hoe kom je aan die wijsheid?quote:Op woensdag 9 december 2009 14:40 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Je vergeet erbij te vermelden dat deze actie exclusief geldig is bij MM Arena. Bij deze is dat dan gedaan.
je kan hem ook op laten sturenquote:
O dat, dat had ik natuurlijk wel gezien, staat in zulke letters.quote:Op woensdag 9 december 2009 19:36 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Zie je het nou echt over het hoofd?
[..]
SPOILER: Excuus waarom ik deze game heb besteldOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
je snapt dat die liedjes engels zijn he?quote:Op donderdag 10 december 2009 20:14 schreef MichelWuyts het volgende:
Bij cdwow kun je singstar Motown bestellen he, maar mijn vraag is, zit er dan ook Nederlandse taal op of alleen engelse? Want die gasten dara regaeren niet op vragen, iemand hier ervaring mee toevallig
hmmm ik dacht dat Motown Nederlands was? huhquote:Op donderdag 10 december 2009 20:18 schreef RijstNatie het volgende:
[..]
je snapt dat die liedjes engels zijn he?
maar je kunt een engels menu niet handelen?
Ik heb even gekeken.In totaal kost het dan 27¤.Is nog steeds om de helft goedkoper dan hier.quote:Op zaterdag 12 december 2009 11:33 schreef rakotto het volgende:
25 staat er en dan komt er nog 5 pond er bij op
Nice, ik heb net Brutal Legend besteld voor 24 euro. Is wel niet op voorraad...quote:Op maandag 14 december 2009 21:48 schreef existenz het volgende:
play.com heeft een grote sale. Zitten goede aanbiedingen tussen.
ja diezelfde wilde ik kopen bij de MM in Ede, maar daar was hij al op (en hij kostte trouwens 315 daarquote:Op woensdag 16 december 2009 17:11 schreef bug_me_not2 het volgende:
Mediamarkt Rotterdam:
PS3 console, slimline 250GB, 2 controllers + Wipeout Fury HD voor 299,-
Nog steeds te duur.quote:Op donderdag 17 december 2009 11:57 schreef Rejected het volgende:
Controller bij bart smit 45 euro!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |