Klacht: Brinkman doet nog ademen!quote:Brinkman wil heffing op internet
ROTTERDAM - De commissie-Brinkman adviseert vandaag over de toekomst van de krantensector. Een heffing op internetaansluitingen is het kernpunt. De overheid moet een heffing opleggen op alle internetabonnementen. Met dat geld moeten innovatieve initiatieven in de krantenwereld worden gefinancierd.
Dit meldt Trouw vandaag.
In het advies van de commissie-Brinkman aan minister Plasterk (media) wordt niet rechtstreeks het verband gelegd, maar duidelijk is dat vooral internetinitiatieven bij regionale media hiermee moeten worden gefinancierd. Volgens de commissie kan de heffing ook helpen om de consument van media en internet duidelijk te maken dat nieuws en nieuwsgaring niet gratis is.
Het advies van de commissie, onder leiding van de voormalige CDA-politicus en de huidige voorzitter van de bouwwerkgever Elco Brinkman, wordt vandaag in Den Haag gepresenteerd. Een Kamermeerderheid vroeg om een advies om te bezien in hoeverre de overheid kan bijdragen aan een gezonde krantensector in Nederland.
bron
vergeet niet een heffing voor de parkeerdiensten omdat mensen niet meer naar de bioscoop gaan om een filmpje te pakken!quote:Op dinsdag 23 juni 2009 10:35 schreef Sapstengel het volgende:
Een internetheffing om de verliezen van de krant te compenseren? Right.
Maak dan ook een heffing om de verliezen van bibliotheken te compenseren, een heffing om de verliezen van de bioscopen te compenseren, een heffing om de speelhal te compenseren. Oh en omdat iedereen nu achter z'n pc zit ipv uit te gaan, een heffing om de horeca te compenseren. En zo kan je nog wel een kwartier doorgaan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The Rated-R Era ... A Decade of Decadence
Mr. Prolapse 2009
Het gaat slecht met de auto industrie dus een heffing op fietszadels per ommegaande zeg ik!quote:Op dinsdag 23 juni 2009 10:39 schreef Salatrel het volgende:
[..]
vergeet niet een heffing voor de parkeerdiensten omdat mensen niet meer naar de bioscoop gaan om een filmpje te pakken!
betaal je dalijk 200 euro/maand voor 20mbit
En natuurlijk een heffing voor de plaatselijke middenstand, want iedereen besteld zijn spullen tegenwoordig via internet.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 10:39 schreef Salatrel het volgende:
[..]
vergeet niet een heffing voor de parkeerdiensten omdat mensen niet meer naar de bioscoop gaan om een filmpje te pakken!
betaal je dalijk 200 euro/maand voor 20mbit
quote:Op dinsdag 23 juni 2009 10:40 schreef Dragorius het volgende:
Moet je UPC nemen, Salatrel
25 voor 25 of 30 voor 30, kom dan maar op met die heffingenik zit al bij UPC stelletje oplichters. abo dat ik nu heb is niet eens meer terug te vinden (10 mbit) maar wel 30 mbit voor dezelfde prijs.. maar de snelheid voor bestaande klanten opschroeven ho maarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 23 juni 2009 10:43 schreef Salatrel het volgende:
[..]
ik zit al bij UPC stelletje oplichters. abo dat ik nu heb is niet eens meer terug te vinden (10 mbit) maar wel 30 mbit voor dezelfde prijs.. maar de snelheid voor bestaande klanten opschroeven ho maar
Wat dacht je van een heffing op hardloopschoenen? Hoe dúrven mensen niet gewoon de auto te nemenquote:Op dinsdag 23 juni 2009 10:41 schreef versabommie het volgende:
[..]
Het gaat slecht met de auto industrie dus een heffing op fietszadels per ommegaande zeg ik!
Wat moet je met 120? Dat is meer zo'n showoff snelheid. 60 of zelfs 90 is meer dan genoeg, lekker stabiel snelheidje, ook voor usenet en tegen de scherpste prijsquote:
En natuurlijk een dikke heffing op geile inet plaatjes, want het gaat slecht met de pronboekjes!quote:Op dinsdag 23 juni 2009 10:47 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Wat dacht je van een heffing op hardloopschoenen? Hoe dúrven mensen niet gewoon de auto te nemen!
Waarom is ziggo zo'n kutbedrijf? 30 euro voor 5mbps terwijl je daar bij UPC 30mbps voor krijgtquote:Op dinsdag 23 juni 2009 10:48 schreef CantFazeMe het volgende:
120 mb van UPC lijkt mij wel tof.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |