abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 23 juni 2009 @ 10:17:21 #1
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_70281739
Commisie Brinkman, jeweets die van dat debiele testikel-loze zusje van Nina (Elco) wil internetheffing om dode bomen te redden!
quote:
Brinkman wil heffing op internet
ROTTERDAM - De commissie-Brinkman adviseert vandaag over de toekomst van de krantensector. Een heffing op internetaansluitingen is het kernpunt. De overheid moet een heffing opleggen op alle internetabonnementen. Met dat geld moeten innovatieve initiatieven in de krantenwereld worden gefinancierd.
Dit meldt Trouw vandaag.

In het advies van de commissie-Brinkman aan minister Plasterk (media) wordt niet rechtstreeks het verband gelegd, maar duidelijk is dat vooral internetinitiatieven bij regionale media hiermee moeten worden gefinancierd. Volgens de commissie kan de heffing ook helpen om de consument van media en internet duidelijk te maken dat nieuws en nieuwsgaring niet gratis is.

Het advies van de commissie, onder leiding van de voormalige CDA-politicus en de huidige voorzitter van de bouwwerkgever Elco Brinkman, wordt vandaag in Den Haag gepresenteerd. Een Kamermeerderheid vroeg om een advies om te bezien in hoeverre de overheid kan bijdragen aan een gezonde krantensector in Nederland.

bron
Klacht: Brinkman doet nog ademen!
Wie laat alle meisjes blozen? Da's Bommie in zijn lederhose!
This is my imaginary warning light. If it starts blinking, a situation has 10 seconds to resolve itself before I flash white with anger and kill somebody!
  Moderator dinsdag 23 juni 2009 @ 10:19:27 #3
39093 crew  jitzzzze
Banaan in je oor
pi_70281796
las het al, maar had geen zin topic maken
agenda 5 mei reis nassau 3 oktober malediven 23 augustus tv afstoffen 7 augustus dodge ophalen
[..]
  dinsdag 23 juni 2009 @ 10:20:06 #5
234835 blaatertje
mekkert maar wat
pi_70281811
Met al die heffingen die ze op harddisken, de internet aansluiting en alles willen, beschouw ik illegaal downloaden zo onderhand als legaal. Je dokt er ook genoeg voor.
  Moderator dinsdag 23 juni 2009 @ 10:21:57 #6
39093 crew  jitzzzze
Banaan in je oor
pi_70281878
de krant

gek he dat steeds minder mensen het links laten liggen.... 's-ochtends op de mat wat de vorige dag al op internet stond.
pi_70281912
Internet = nieuws?
Maak je maar niet druk, dit kunnen ze er toch niet doorheen krijgen. Providers zullen hier ook tegen zijn. Kun je als overheid ook niet rechtvaardigen, net als zo'n kopieerheffing. Niet alle internetaansluitingen worden voor nieuwssite's etc. gebruikt.

En online-kranten-abonnementen waar men voor betaalt/betaalde dan? Beetje dubbelop
The Rated-R Era ... A Decade of Decadence
Mr. Prolapse 2009
  dinsdag 23 juni 2009 @ 10:23:47 #9
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_70281919
Hij wil niet dode bomen redden, hij wil meer bomen doodmaken!
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_70282263
Een internetheffing om de verliezen van de krant te compenseren? Right .

Maak dan ook een heffing om de verliezen van bibliotheken te compenseren, een heffing om de verliezen van de bioscopen te compenseren, een heffing om de speelhal te compenseren. Oh en omdat iedereen nu achter z'n pc zit ipv uit te gaan, een heffing om de horeca te compenseren. En zo kan je nog wel een kwartier doorgaan.
pi_70282277
Kansloos
  dinsdag 23 juni 2009 @ 10:38:40 #12
17283 Cheiron
Ho ho ho...
pi_70282350
Nuttig, een gezonde business heffingen opleggen om een verouderd medium te redden. Hoe haal je het in je hoofd. Zal wel een flinke bonus van de uitgevers tegenover dit advies hebben gestaan.
Too lazy to be an evil genius..
PSN ID: Cheironnl
  dinsdag 23 juni 2009 @ 10:39:21 #13
58548 pisnicht
dead girls can`t say no
pi_70282370
To most Christians, the Bible is like a software license. Nobody actually reads it. They just scroll down to the bottom and click "I agree."
#allmightygod
pi_70282378
quote:
Op dinsdag 23 juni 2009 10:35 schreef Sapstengel het volgende:
Een internetheffing om de verliezen van de krant te compenseren? Right .

Maak dan ook een heffing om de verliezen van bibliotheken te compenseren, een heffing om de verliezen van de bioscopen te compenseren, een heffing om de speelhal te compenseren. Oh en omdat iedereen nu achter z'n pc zit ipv uit te gaan, een heffing om de horeca te compenseren. En zo kan je nog wel een kwartier doorgaan.
vergeet niet een heffing voor de parkeerdiensten omdat mensen niet meer naar de bioscoop gaan om een filmpje te pakken!

betaal je dalijk 200 euro/maand voor 20mbit
pi_70282418
Moet je UPC nemen, Salatrel
25 voor 25 of 30 voor 30, kom dan maar op met die heffingen
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mr. Prolapse 2009
  dinsdag 23 juni 2009 @ 10:41:42 #16
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_70282446
quote:
Op dinsdag 23 juni 2009 10:39 schreef Salatrel het volgende:

[..]

vergeet niet een heffing voor de parkeerdiensten omdat mensen niet meer naar de bioscoop gaan om een filmpje te pakken!

Het gaat slecht met de auto industrie dus een heffing op fietszadels per ommegaande zeg ik!
This is my imaginary warning light. If it starts blinking, a situation has 10 seconds to resolve itself before I flash white with anger and kill somebody!
pi_70282493
quote:
Op dinsdag 23 juni 2009 10:39 schreef Salatrel het volgende:

[..]

En natuurlijk een heffing voor de plaatselijke middenstand, want iedereen besteld zijn spullen tegenwoordig via internet.
pi_70282497
quote:
Op dinsdag 23 juni 2009 10:40 schreef Dragorius het volgende:
Moet je UPC nemen, Salatrel
25 voor 25 of 30 voor 30, kom dan maar op met die heffingen
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik zit al bij UPC stelletje oplichters. abo dat ik nu heb is niet eens meer terug te vinden (10 mbit) maar wel 30 mbit voor dezelfde prijs.. maar de snelheid voor bestaande klanten opschroeven ho maar
pi_70282572
quote:
Op dinsdag 23 juni 2009 10:43 schreef Salatrel het volgende:

[..]

ik zit al bij UPC stelletje oplichters. abo dat ik nu heb is niet eens meer terug te vinden (10 mbit) maar wel 30 mbit voor dezelfde prijs.. maar de snelheid voor bestaande klanten opschroeven ho maar
Nietwaar!
De snelheid voor bestaande klanten is ook opgeschroefd, trekpop. En anders is dat per 1 juli.
Mr. Prolapse 2009
pi_70282626
quote:
Op dinsdag 23 juni 2009 10:41 schreef versabommie het volgende:

[..]

Het gaat slecht met de auto industrie dus een heffing op fietszadels per ommegaande zeg ik!
Wat dacht je van een heffing op hardloopschoenen? Hoe dúrven mensen niet gewoon de auto te nemen !
Cool story, Hansel.
  dinsdag 23 juni 2009 @ 10:48:58 #21
192696 CantFazeMe
Scroll my bar
pi_70282666
120 mb van UPC lijkt mij wel tof.
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
TryAndResistClicking. Trollspray.
pi_70282685
quote:
Op dinsdag 23 juni 2009 10:48 schreef CantFazeMe het volgende:
Wat moet je met 120? Dat is meer zo'n showoff snelheid. 60 of zelfs 90 is meer dan genoeg, lekker stabiel snelheidje, ook voor usenet en tegen de scherpste prijs

Mr. Prolapse 2009
  dinsdag 23 juni 2009 @ 10:49:55 #23
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_70282689
quote:
Op dinsdag 23 juni 2009 10:47 schreef wikwakka2 het volgende:

[..]

Wat dacht je van een heffing op hardloopschoenen? Hoe dúrven mensen niet gewoon de auto te nemen !
En natuurlijk een dikke heffing op geile inet plaatjes, want het gaat slecht met de pronboekjes!
pi_70282798
Kranten moeten wat creatiever worden, dan maar goedkoper, minder uitgaven/kosten, en verzin eens wat nieuws. Het internet is er echt niet op uit om jullie een poot uit te draaien, maar jullie moeten je wel aanpassen op het internet. Zoals al eerder gezegd zijn er meer bedrijven die dit moeten doen bij nieuwe technologieën, en die hoeven ook niet te rekenen op een heffing oid. Denk maar aan een heel bekend fotocamera merk (ik weet niet meer of het Fuji, Sony of Panasonic was), dat bij de uitbraak van de digitale technologie net lang genoeg wachtte om compleet omver geblazen te worden door de andere merken die wél de digitale camera een kans gaven. Hierna zijn ze overigens weer hard aan het werk geslagen en zijn ze op dit moment weer een van de betere merken in digitale fotografie...
pi_70282802
quote:
Op dinsdag 23 juni 2009 10:48 schreef CantFazeMe het volgende:
Waarom is ziggo zo'n kutbedrijf? 30 euro voor 5mbps terwijl je daar bij UPC 30mbps voor krijgt !!!

En 50 euro voor 15mb, bij UPC krijg je daar 90mb voor .
Cool story, Hansel.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')