abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_3856275
quote:
Op dinsdag 16 april 2002 20:19 schreef Tikorev het volgende:

[..]

Er is bewezen, vanuit de hoek waar de kogel kwam, dat het absoluut geen Israelis konden zijn geweest.

Waarom wil je koste wat kost geloven dat Israeli's hem hebben doodgeschoten?

Ik geloof vooralsnog geen enkel verhaal hierover
Daarbij al zou het door palestijnen zijn gedaan, de Israelische soldaten hebben net zulke gruwelijke aanslagen op hun geweten. Dus met dat wellus/nietus gezeik schieten we zoiezo niets op.

GLG

I just love the G4 Dual Powermacs
pi_3856282
quote:
Op dinsdag 16 april 2002 20:22 schreef Good_Looking_Gobling het volgende:

[..]

jawel, maar hij hekelt het princiepe generalisatie. M.a.w. die paar jochies staan model voor de gehele demonstratie men laat hier geluiden horen dat het 'dus maar slecht gesteld is met de integratie' terwijl we het hier over enkele 'jochies' praten.

Dat is het communicatieverschil. Ik kan me ergenis ook wel voorstellen. Ik kom terug na een totaal rustig verlopen demonstratie, eindig op de dam. Vervolgens stroomt zeker 90% richting CS en naar huis en een klein groepje blijft achter om in de ME te provoceren. Wat lees ik, 'honderden' mensen die mot hebben met de ME, terwijl ik erbij was en letterlijk zag dat het ging om hooguit honderd man, de rest was gewoon publiek die op afstand keek. Hetzelfde verschijnsel zie je als er een auto-ongeluk plaatsvind, direct 10tal mensen eromheen die toekijken maar niets met de situatie te maken hebben. Vervolgens lees je in de krant 10-tal mensen overijden 1 man. Onzin natuurlijk maar dat is wel gebeurd is in de media. Zulke overdrijvingen zorgen voor meer verkoop, begrijpelijk maar het is dus niet geheel op waarheid gebasseerd.

En dan doel ik vooral op de aantallen.

Want die hakenkruisen heb ik ook wel gezien ja.
En keur ik ook af.

GLG

Honderd mensen mot met de ME, weinig voetbalwedstrijden waar dat gebeurd!
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_3856297
quote:
Op dinsdag 16 april 2002 20:24 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

heeft dit iets met de topic te maken? Nee dus, ga liever in op de inhoud dan het geheel weer verbuigen.

GLG

pi_3856302
quote:
Op dinsdag 16 april 2002 20:24 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Naar mijn idee waren het er ook niet honderd... mierenneuker. Je vergeet waar het om gaat. Dat er gewoon enkele relschoppertjes na de demonstratie waren die kans zagen een beetje gek te doen. Zoals GL al zei, veel mensen van de demonstratie waren er allang niet meer bij toen de 'rellen' begonnen.
pi_3856321
quote:
Op dinsdag 16 april 2002 20:26 schreef Good_Looking_Gobling het volgende:

[..]

heeft dit iets met de topic te maken? Nee dus, ga liever in op de inhoud dan het geheel weer verbuigen.

GLG

Geheel te verbuigen dat is jouw voornaamste bezigheid! Wat ik wil zeggen is dat heel Nederland in rep en roep is vanwege voetbalrellen. Af en toe vijftig supporters die slaags met elkaar raken, terwijl er weer zo luchtig wordt gereageerd op een stelletje Marrokanen dat elke gelegenheid aangrijpt om te rellen en te plunderen.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_3856336
quote:
Op dinsdag 16 april 2002 20:26 schreef Youssef het volgende:

[..]

Naar mijn idee waren het er ook niet honderd... mierenneuker. Je vergeet waar het om gaat. Dat er gewoon enkele relschoppertjes na de demonstratie waren die kans zagen een beetje gek te doen. Zoals GL al zei, veel mensen van de demonstratie waren er allang niet meer bij toen de 'rellen' begonnen.

Jouw idee, heb je ze geteld ofzo? Het zijn er al gauw meer dan je denkt, maar goed waar het op neer komt is dat ze zich toch weer niet kunnen beheersen en toch weer moeten plunderen, slopen, vechten, etc...
En die hakenkruizen, die keur je zeker ook goed?
pi_3856350
quote:
Op dinsdag 16 april 2002 20:28 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Geheel te verbuigen dat is jouw voornaamste bezigheid! Wat ik wil zeggen is dat heel Nederland in rep en roep is vanwege voetbalrellen. Af en toe vijftig supporters die slaags met elkaar raken, terwijl er weer zo luchtig wordt gereageerd op een stelletje Marrokanen dat elke gelegenheid aangrijpt om te rellen en te plunderen.

je volgt de discussie niet goed.

Nogmaals ik keur die jochies en hun vernielingen AF net als die vlaggen met hakenkruizen derop etc etc etc!!
Het ENIGE dat ik duidelijk wens te maken is dat er geensinds sprake is geweest van een 'slachveld' zoals dat in het superlatieve hier klakkeloos betoogt wordt door mensen die niet eens aanwezig waren!

That's all.

GLG

pi_3856372
quote:
Op dinsdag 16 april 2002 20:24 schreef Good_Looking_Gobling het volgende:

Daarbij al zou het door palestijnen zijn gedaan, de Israelische soldaten hebben net zulke gruwelijke aanslagen op hun geweten.

Haha, en dus is het niet erg? Waar maak je je dan druk om met de Palestijnen. Als je ziet wat Bin Laden allemaal wel niet heeft gedaan.
De grote steden veranderen in sociaal compleet geruďneerde multiculturele getto's. Een blijvende herinnering aan falend links beleid....
pi_3856386
quote:
Op dinsdag 16 april 2002 20:31 schreef Good_Looking_Gobling het volgende:

[..]

Het ENIGE dat ik duidelijk wens te maken is dat er geensinds sprake is geweest van een 'slachveld' zoals dat in het superlatieve hier klakkeloos betoogt wordt door mensen die niet eens aanwezig waren!

That's all.

GLG

Dus je vind het heel normaal dat bij elke demonstratie in Nederland er zo'n 10% procent gaat slopen. Het is dan nog net geen slagveld dus dat moet wel kunnen, toch?
pi_3856401
edit-iemand quoten zonder er verder iets bij te zeggen is een inhoudsloze post-edit

[Dit bericht is gewijzigd door golfer op 16-04-2002 20:42]

dinsdag 16 april 2002 @ 20:39:32 #211
19212 Scipio
ceterum censeo....
pi_3856425
quote:
Op dinsdag 16 april 2002 20:32 schreef Tikorev het volgende:
Haha, en dus is het niet erg? Waar maak je je dan druk om met de Palestijnen. Als je ziet wat Bin Laden allemaal wel niet heeft gedaan.
Bin Laden is geen Palestijn...

En je hebt gelijk: er is geen verschil tussen de wreedheden van de een en de wreedheden van de ander. Dus zowel de Israeli's als de Palestijnen zijn in dat opzicht kut.

"want tussen droom en daad staan wetten in de weg en praktische bezwaren." Willem Elsschot
pi_3856429
quote:
Zij vernielden winkelruiten, vertrapten fietsen en gooiden met stenen en stokken naar de politie. Op de Dam, waar de tocht eindigde, voerde de Mobiele Eenheid enkele charges uit.
Bron: ANP
Winkelruiten vernield dus dan is er 99,9% zeker ook geplunderd!
Ook zullen het er wel meer geweest zijn dan honderd! Er zijn 20 mensen aangehouden en je maakt mij niet wijs dat de politie in staat is 1 op de 5 relschoppers aan te houden, dat lukt ze echt nooit!
  dinsdag 16 april 2002 @ 20:40:53 #213
19212 Scipio
ceterum censeo....
pi_3856436
quote:
Op dinsdag 16 april 2002 20:34 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Dus je vind het heel normaal dat bij elke demonstratie in Nederland er zo'n 10% procent gaat slopen. Het is dan nog net geen slagveld dus dat moet wel kunnen, toch?
10%? Dat is wel erg veel!
"want tussen droom en daad staan wetten in de weg en praktische bezwaren." Willem Elsschot
pi_3856442
quote:
Op dinsdag 16 april 2002 20:39 schreef Scipio het volgende:

En je hebt gelijk: er is geen verschil tussen de wreedheden van de een en de wreedheden van de ander. Dus zowel de Israeli's als de Palestijnen zijn in dat opzicht kut.

Jammer dat GLG niet in staat is om zo te denken.
De grote steden veranderen in sociaal compleet geruďneerde multiculturele getto's. Een blijvende herinnering aan falend links beleid....
pi_3856472
quote:
Op dinsdag 16 april 2002 20:40 schreef Scipio het volgende:

[..]

10%? Dat is wel erg veel!

GLG had het over 90% van de stoet die vreedzaam richting het CS ging, die overige 10% ging onrust stoken.
Vandaar dus die 10%, GLG's eigen woorden!
  dinsdag 16 april 2002 @ 21:03:48 #216
19212 Scipio
ceterum censeo....
pi_3856719
quote:
Op dinsdag 16 april 2002 20:43 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
GLG had het over 90% van de stoet die vreedzaam richting het CS ging, die overige 10% ging onrust stoken.
Vandaar dus die 10%, GLG's eigen woorden!
hihi, onhandig!

Maar ik ben het wel met hem eens dat het gros geen kwade intenties had. Ik heb die enorme massa's voorbij zien stromen en ondanks de soms wel erg felle toonzetting zag ik daar niets kwaads in, ieder zijn mening. Wel zie ik het kwaad in hakenkruizen en dergelijken, maar die zijn me bespaard gebleven.
Het waren denk ik weer eens, om met Rob Outkerk te spreken die "kut-Marokkanen". Het is toch ondertussen wel gevoeglijk bekend dat er een groep is die het grondig aan het verstieren is voor vele anderen.

pi_3856748
edit-compleet offtopic-edit

[Dit bericht is gewijzigd door golfer op 16-04-2002 21:11]

pi_3856796
quote:
Op dinsdag 16 april 2002 20:36 schreef Youssef het volgende:
edit-iemand quoten zonder er verder iets bij te zeggen is een inhoudsloze post-edit
Golfer knurft, ik zette het postikoontje toch erboven.. omdat ijn dinges nergens op slaat.
  dinsdag 16 april 2002 @ 21:15:17 #219
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_3856824
quote:
Op dinsdag 16 april 2002 21:12 schreef Youssef het volgende:

[..]

Golfer knurft, ik zette het postikoontje toch erboven.. omdat ijn dinges nergens op slaat.

En dat vind jij een inhoudelijke reaktie?
Dat is FP-niveau dat ik hier liever vermijd.

Als je het oneens ergens mee bent, kan je het gewoon in je eigen woorden beargumenteren waarom je het ergens oneens mee bent, toch?

Overigens stelde de poster jou een vraag waarop je nog steeds geen antwoord hebt gegeven, behalve die vraag antwoordloos te quoten.

There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_3856942
quote:
Op dinsdag 16 april 2002 21:15 schreef golfer het volgende:

En dat vind jij een inhoudelijke reaktie?
Dat is FP-niveau dat ik hier liever vermijd.

Als je het oneens ergens mee bent, kan je het gewoon in je eigen woorden beargumenteren waarom je het ergens oneens mee bent, toch?

Overigens stelde de poster jou een vraag waarop je nog steeds geen antwoord hebt gegeven, behalve die vraag antwoordloos te quoten.

Moet je nou echt elk topic gaan verzieken met je nietszeggende vaderlijke edits?

Volgens mij ben jij de enige die dat namelijk leuk vind. Nuttig is het in ieder geval niet.

dinsdag 16 april 2002 @ 21:28:34 #221
17865 SportsIllustrated
The fightingest.
pi_3857014
quote:
Op dinsdag 16 april 2002 20:12 schreef Good_Looking_Gobling het volgende:

[..]

Precies! Geheel mee eens!

GLG

Met andere woorden: wij zijn smerige schoften die het liefst geen verbroedering tussen Joden en Moslims zijn.

Wij financieren in het geheim allerhande onbeschofte Berbers om dergelijke vreedzame betogingen in het honderd te laten lopen.

Far better is it to dare mighty things, to win glorious triumphs, even though checkered by failure, than to take rank with those poor spirits who neither enjoy much nor suffer much.
pi_3857106
quote:
Op dinsdag 16 april 2002 21:12 schreef Youssef het volgende:

[..]

Alsof er iemand op dat posticoontje let...
  dinsdag 16 april 2002 @ 21:37:14 #223
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_3857146
quote:
Op dinsdag 16 april 2002 21:23 schreef Tikorev het volgende:

Moet je nou echt elk topic gaan verzieken met je nietszeggende vaderlijke edits?

Op het moment dat ik jou nog eens betrap op een niet offtopic zijnde, maar inhoudelijke reaktie is het iig niet meer nodig.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_3857211
quote:
Op dinsdag 16 april 2002 21:37 schreef golfer het volgende:

Op het moment dat ik jou nog eens betrap op een niet offtopic zijnde, maar inhoudelijke reaktie is het iig niet meer nodig.

Poging tot een flame? Dat je je daar nog door laat verleiden...
pi_3857902
quote:
Op dinsdag 16 april 2002 18:16 schreef R@b het volgende:

[..]

Nee, maar daar worden Ajax supporters mee bedoeld, en niet de joden als bevolking.

Toch een groot verschil.

Er zullen wel degelijk joden tussen zitten die zich wel aangesproken voelen. Ook zullen er genoeg joden zijn die daardoor niet meer naar het voetbal gaan (zover is het al).

En ook als het geen joden zijn blijven het antisemmitische leuzen. Er zullen toen ook niet veel joden op de dam zijn bij zo'n demonstratie of ze zijn bewust gegaan, maar dat maak thet niet minder erg. Openbare uiting is het bij allebei.

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')