abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 16 april 2002 @ 18:28:52 #151
15717 Festen
or is just me?
pi_3855208
quote:
Op dinsdag 16 april 2002 18:20 schreef X-Ray het volgende:

[..]

Welke vindt je het best bedacht?

Hitler je bent er 1 vergeten.

Allah Akhbar

Leve Saddam Hoessein.

Leve Osama bin Laden.

Ja, Youssef heeft wel gevoel voor humor. We wachten af welke hartekreet met stip op 1 binnenkomt.
"Gentlemen! You can't fight in here, this is the War Room!"
  dinsdag 16 april 2002 @ 18:30:51 #152
7921 X-Ray
is opgekankerd
pi_3855216
quote:
Op dinsdag 16 april 2002 18:27 schreef Youssef het volgende:

'Ik word antisemiet, u ook?'

Gelukkig laat je je ware aard zien.
Nou dag he allemaal
Niet te veel huilen he?
Gegen die Mauer und Abschießen
  dinsdag 16 april 2002 @ 18:31:18 #153
6789 Strolie75
De reisGijs
pi_3855217
quote:
Op dinsdag 16 april 2002 18:26 schreef Youssef het volgende:
en ten tweede is het dom om in een menigte pro palestijnen te springen als Joodszijnde om een vlagverbrandig te voorkomen.
En dat nog wel in Nederland...stel je voor.
"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
pi_3855240
quote:
Op dinsdag 16 april 2002 18:26 schreef X-Ray het volgende:

[..]

Ja, het is haar schuld.

Afijn, het is natuurlijk ook dom om als Palestijn stenen naar Israelische militairen te gooien.

Nee, ik geef je gelijk het was echt slim van haar hoor.
pi_3855246
quote:
Op dinsdag 16 april 2002 18:31 schreef Strolie75 het volgende:

[..]

En dat nog wel in Nederland...stel je voor.

wat heeft het land waar je in bent er nou mee te maken. Als Feyenoorder ga je toch ook niet tussen Ajacieden staan?

Shit, weer die voetballers

dinsdag 16 april 2002 @ 18:37:11 #156
272 R@b
No-nonsens
pi_3855251
quote:
Op dinsdag 16 april 2002 18:26 schreef Youssef het volgende:

ten tweede is het dom om in een menigte pro palestijnen te springen als Joodszijnde om een vlagverbrandig te voorkomen.

Amsterdam - 1940

Het is dom om in een menigte NSB'ers te springen, als Joodszijnde om een ***** te voorkomen.

Langzaam maar zeker herhaalt de geschiedenis zich.

R@b is inderdaad één van de verschrikkelijkste personen die ik ken.
pi_3855280
quote:
Op dinsdag 16 april 2002 18:36 schreef Youssef het volgende:

[..]

wat heeft het land waar je in bent er nou mee te maken. Als Feyenoorder ga je toch ook niet tussen Ajacieden staan?

Ah, het waren dus toch hooligans, deze vreedzame medelanders ?
  dinsdag 16 april 2002 @ 18:43:55 #158
272 R@b
No-nonsens
pi_3855297
quote:

[..]
Als Feyenoorder ga je toch ook niet tussen Ajacieden staan?

Op de ere-tribune zou dat mogelijk moeten zijn.

Niet op F-side, Vak S or whatever. Maar de vredesdemonstranten behoren kennelijk tot de X-sides

dinsdag 16 april 2002 @ 18:45:37 #159
15717 Festen
or is just me?
pi_3855312
quote:

[..]

Lekker stammenoorlogje spelen, maar nu in de binnenstad van Amsterdam. Misschien kan men de volgende een groot bord "Fuer Juden verboten" ophangen, zodat iedereen zijn plaats weer kent.
"Gentlemen! You can't fight in here, this is the War Room!"
pi_3855336
quote:
Op dinsdag 16 april 2002 18:41 schreef gelly het volgende:

[..]

Ah, het waren dus toch hooligans, deze vreedzame medelanders ?

Er waren hooligans bij
  dinsdag 16 april 2002 @ 18:50:47 #161
272 R@b
No-nonsens
pi_3855365
Er komt nog zo'n (in ons land nutteloze) demonstratie aan:

Demonstratie joden tegen zelfmoordacties

AMSTERDAM (ANP) - In navolging van de demonstratie van afgelopen zaterdag voor de Palestijnse zaak, laat de joodse gemeenschap zondag haar stem horen over het geweld tussen Israël en de Palestijnen.

Drie joodse jongeren van wie het initiatief uitgaat roepen op tot een demonstratie tegen de Palestijnse zelfmoordacties en vóór duurzame vrede in het Midden-Oosten.

Aanvankelijk was het plan om een tocht door de stad te houden, te beginnen op het Museumplein met als eindpunt het Jonas Daniël Meijerplein. Maar volgens de organisatie wordt op last van de gemeente Amsterdam de demonstratie alleen vanaf 18.00 uur op het Jonas Daniël Meijerplein gehouden.

Woordvoerder Itai Gross zegt dat dit te maken zou hebben met de vrees dat de mobiele eenheid anders niet op tijd terug kan zijn van een voetbalwedstrijd van Ajax.

Over tegenacties door Palestijnse organisaties is bij de initiatiefnemers van de demonstratie nog niets bekend. ,,Zij hebben zaterdag hun stem laten horen, nu is het onze beurt,'' aldus de woordvoerder.

pi_3855369
quote:
Op dinsdag 16 april 2002 18:48 schreef Youssef het volgende:

[..]

Er waren hooligans bij

En anti-semieten, een fors deel blijkbaar. Blijkbaar discrimineren onze moslim medemensen nog meer dan die verfoeide westerlingen. Ken jij het verschil tussen joden en de bevolking van Israël ? Ik ken namelijk wel het verschil tussen een vliegtuigkaper en een moslim die in Nederland woont.
pi_3855401
quote:
Op dinsdag 16 april 2002 18:51 schreef gelly het volgende:

[..]

En anti-semieten, een fors deel blijkbaar. Blijkbaar discrimineren onze moslim medemensen nog meer dan die verfoeide westerlingen. Ken jij het verschil tussen joden en de bevolking van Israël ? Ik ken namelijk wel het verschil tussen een vliegtuigkaper en een moslim die in Nederland woont.

Ik kan wel degelijk het verschil maken. Waarschijnlijk kunnen velen als jij dat niet.
pi_3855428
quote:
Op dinsdag 16 april 2002 18:54 schreef Youssef het volgende:

[..]

Ik kan wel degelijk het verschil maken. Waarschijnlijk kunnen velen als jij dat niet.

Ah, en net wilde je nog graag een anti-semiet zijn. Waarom zijn marokkanen eigenlijk zo anti-israël ? Omdat ze hun "moslimbroeders" steunen ?
pi_3855475
quote:
Op dinsdag 16 april 2002 18:56 schreef gelly het volgende:

[..]

Ah, en net wilde je nog graag een anti-semiet zijn. Waarom zijn marokkanen eigenlijk zo anti-israël ? Omdat ze hun "moslimbroeders" steunen ?

Aha, je loog dus tegen me.
quote:
Op dinsdag 16 april 2002 18:51 schreef gelly het volgende:

[..]

Ik ken namelijk wel het verschil tussen een vliegtuigkaper en een moslim die in Nederland woont.

Er zijn veel joodse marokkanen.
pi_3855593
Maarum, geef nou eerlijk toe: Jullie willen gewoon dat er iemand zoals ik op zo een manier reageerd. Anders zou het maar een saai gebeurtenis op Fok!Forum zijn en hebben jullie niemand meer om maar een beetje te kunnen kwetsen. (wat overigens helemaal niet lukt, maar jah.. )

Ow, hier is een voorbeeld: "Christenhond"

(vanaf mijn reply offcourse)

dinsdag 16 april 2002 @ 19:18:54 #167
25887 Hassan
moeloemba de eeuwige
pi_3855626
quote:
Op dinsdag 16 april 2002 19:15 schreef Youssef het volgende:
Maarum, geef nou eerlijk toe: Jullie willen gewoon dat er iemand zoals ik op zo een manier reageerd. Anders zou het maar een saai gebeurtenis op Fok!Forum zijn en hebben jullie niemand meer om maar een beetje te kunnen kwetsen. (wat overigens helemaal niet lukt, maar jah.. )

Ow, hier is een voorbeeld: "Christenhond"

(vanaf mijn reply offcourse)

jij begrijpt het broeder
(surah al djomoah) 62.6 Zeg "O Gij joden als gij denkt dat gij met uitsluiting van andere mensen de vrienden van allah zijt, wenst dan de dood als gij de waarheid spreekt.
pi_3855651
quote:
Op dinsdag 16 april 2002 18:26 schreef X-Ray het volgende:

[..]

Ja, het is haar schuld.

Afijn, het is natuurlijk ook dom om als Palestijn stenen naar Israelische militairen te gooien.

Jezus, wat een ongekend sterk argument! Inderdaad, 1 steen gooien naar een Militair die zich uit pure zelfverdediging vervolgens het kind van 10 overhoop schiet.
Als je het zo bekijkt is het inderdaad niet inhumaan!

silly me..

GLG

I just love the G4 Dual Powermacs
  dinsdag 16 april 2002 @ 19:34:45 #169
6789 Strolie75
De reisGijs
pi_3855761
quote:
Op dinsdag 16 april 2002 19:21 schreef Good_Looking_Gobling het volgende:
Jezus, wat een ongekend sterk argument! Inderdaad, 1 steen gooien naar een Militair die zich uit pure zelfverdediging vervolgens het kind van 10 overhoop schiet.
Als je het zo bekijkt is het inderdaad niet inhumaan!
Laatst in een documentaire gezien dat de Palestijnen er zelf ook niet vies van zijn om 10 jarige palestijnse jongetjes voor propaganda-doeleinden dood te schieten.

Erg inhumaan ja.

pi_3855767
quote:
Op dinsdag 16 april 2002 19:34 schreef Strolie75 het volgende:

[..]

Laatst in een documentaire gezien dat de Palestijnen er zelf ook niet vies van zijn om 10 jarige palestijnse jongetjes voor propaganda-doeleinden dood te schieten.

Erg inhumaan ja.

Het ook ook een colloberateur kunnen zijn Het had zoveel kunnen zijn
pi_3855800
quote:
Op dinsdag 16 april 2002 19:36 schreef Youssef het volgende:

[..]

Het ook ook een colloberateur kunnen zijn Het had zoveel kunnen zijn

Je kent die foto vast nog wel, dat jongetje van 10 met zijn papa, en dat jongetje wordt doodgeschoten.

Naar nu blijkt door palestijnen.

pi_3855839
If you tolerate this then your children will be next.
"Twenty-six times, I've been trusted to take the game winning shot and missed. I've failed over and over and over again in my life. That is why I succeed." Michael Jordan
pi_3855850
quote:
Op dinsdag 16 april 2002 19:34 schreef Strolie75 het volgende:

[..]

Erg inhumaan ja.

ja en die afslachten van honderen jongere palestijnen is wel humaan. Nee jij hebt ze goed zitten hierboven.

Niet zo kortzichtig lullen svp, voor elk "palestijns" aggressiedaad kunnen er met gemak 10 Israelische agressiedaden tegenover gestelt worden. Zoiets noemen wel ook wel een 'conflictsituatie' en soms zelfs in dit geval een 'oorlog', zoek maar op zou ik zeggen.

GLG

pi_3855854
quote:
Op dinsdag 16 april 2002 19:39 schreef gelly het volgende:

[..]

Je kent die foto vast nog wel, dat jongetje van 10 met zijn papa, en dat jongetje wordt doodgeschoten.

Naar nu blijkt door palestijnen.

afschuwelijk, zonder twijfel. Bron?

GLG

dinsdag 16 april 2002 @ 19:47:28 #175
6789 Strolie75
De reisGijs
pi_3855872
quote:
Op dinsdag 16 april 2002 19:45 schreef Good_Looking_Gobling het volgende:
Niet zo kortzichtig lullen svp, voor elk "palestijns" aggressiedaad kunnen er met gemak 10 Israelische agressiedaden tegenover gestelt worden.
Je ziet het verkeerd kid. Voor elke Israelische agressiedaad kunnen 10 palestijnse aanslagen worden gezet.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')