quote:Ja, Youssef heeft wel gevoel voor humor. We wachten af welke hartekreet met stip op 1 binnenkomt.
Op dinsdag 16 april 2002 18:20 schreef X-Ray het volgende:[..]
Welke vindt je het best bedacht?
Hitler je bent er 1 vergeten.
Allah Akhbar
Leve Saddam Hoessein.
Leve Osama bin Laden.
quote:Gelukkig laat je je ware aard zien.
Op dinsdag 16 april 2002 18:27 schreef Youssef het volgende:'Ik word antisemiet, u ook?'
quote:En dat nog wel in Nederland...stel je voor.
Op dinsdag 16 april 2002 18:26 schreef Youssef het volgende:
en ten tweede is het dom om in een menigte pro palestijnen te springen als Joodszijnde om een vlagverbrandig te voorkomen.
quote:Nee, ik geef je gelijk het was echt slim van haar hoor.
Op dinsdag 16 april 2002 18:26 schreef X-Ray het volgende:[..]
Ja, het is haar schuld.
Afijn, het is natuurlijk ook dom om als Palestijn stenen naar Israelische militairen te gooien.
quote:wat heeft het land waar je in bent er nou mee te maken. Als Feyenoorder ga je toch ook niet tussen Ajacieden staan?
Op dinsdag 16 april 2002 18:31 schreef Strolie75 het volgende:[..]
En dat nog wel in Nederland...stel je voor.
Shit, weer die voetballers
quote:Amsterdam - 1940
Op dinsdag 16 april 2002 18:26 schreef Youssef het volgende:ten tweede is het dom om in een menigte pro palestijnen te springen als Joodszijnde om een vlagverbrandig te voorkomen.
Het is dom om in een menigte NSB'ers te springen, als Joodszijnde om een ***** te voorkomen.
Langzaam maar zeker herhaalt de geschiedenis zich.
quote:Ah, het waren dus toch hooligans, deze vreedzame medelanders ?
Op dinsdag 16 april 2002 18:36 schreef Youssef het volgende:[..]
wat heeft het land waar je in bent er nou mee te maken. Als Feyenoorder ga je toch ook niet tussen Ajacieden staan?
quote:Op de ere-tribune zou dat mogelijk moeten zijn.
Als Feyenoorder ga je toch ook niet tussen Ajacieden staan?
Niet op F-side, Vak S or whatever. Maar de vredesdemonstranten behoren kennelijk tot de X-sides
quote:Lekker stammenoorlogje spelen, maar nu in de binnenstad van Amsterdam. Misschien kan men de volgende een groot bord "Fuer Juden verboten" ophangen, zodat iedereen zijn plaats weer kent.
wat heeft het land waar je in bent er nou mee te maken. Als Feyenoorder ga je toch ook niet tussen Ajacieden staan?
quote:Er waren hooligans bij
Op dinsdag 16 april 2002 18:41 schreef gelly het volgende:[..]
Ah, het waren dus toch hooligans, deze vreedzame medelanders ?
Demonstratie joden tegen zelfmoordacties
AMSTERDAM (ANP) - In navolging van de demonstratie van afgelopen zaterdag voor de Palestijnse zaak, laat de joodse gemeenschap zondag haar stem horen over het geweld tussen Israël en de Palestijnen.
Drie joodse jongeren van wie het initiatief uitgaat roepen op tot een demonstratie tegen de Palestijnse zelfmoordacties en vóór duurzame vrede in het Midden-Oosten.
Aanvankelijk was het plan om een tocht door de stad te houden, te beginnen op het Museumplein met als eindpunt het Jonas Daniël Meijerplein. Maar volgens de organisatie wordt op last van de gemeente Amsterdam de demonstratie alleen vanaf 18.00 uur op het Jonas Daniël Meijerplein gehouden.
Woordvoerder Itai Gross zegt dat dit te maken zou hebben met de vrees dat de mobiele eenheid anders niet op tijd terug kan zijn van een voetbalwedstrijd van Ajax.
Over tegenacties door Palestijnse organisaties is bij de initiatiefnemers van de demonstratie nog niets bekend. ,,Zij hebben zaterdag hun stem laten horen, nu is het onze beurt,'' aldus de woordvoerder.
quote:En anti-semieten, een fors deel blijkbaar. Blijkbaar discrimineren onze moslim medemensen nog meer dan die verfoeide westerlingen. Ken jij het verschil tussen joden en de bevolking van Israël ? Ik ken namelijk wel het verschil tussen een vliegtuigkaper en een moslim die in Nederland woont.
Op dinsdag 16 april 2002 18:48 schreef Youssef het volgende:[..]
Er waren hooligans bij
quote:Ik kan wel degelijk het verschil maken. Waarschijnlijk kunnen velen als jij dat niet.
Op dinsdag 16 april 2002 18:51 schreef gelly het volgende:[..]
En anti-semieten, een fors deel blijkbaar. Blijkbaar discrimineren onze moslim medemensen nog meer dan die verfoeide westerlingen. Ken jij het verschil tussen joden en de bevolking van Israël ? Ik ken namelijk wel het verschil tussen een vliegtuigkaper en een moslim die in Nederland woont.
quote:Ah, en net wilde je nog graag een anti-semiet zijn. Waarom zijn marokkanen eigenlijk zo anti-israël ? Omdat ze hun "moslimbroeders" steunen ?
Op dinsdag 16 april 2002 18:54 schreef Youssef het volgende:[..]
Ik kan wel degelijk het verschil maken. Waarschijnlijk kunnen velen als jij dat niet.
quote:Aha, je loog dus tegen me.
Op dinsdag 16 april 2002 18:56 schreef gelly het volgende:[..]
Ah, en net wilde je nog graag een anti-semiet zijn. Waarom zijn marokkanen eigenlijk zo anti-israël ? Omdat ze hun "moslimbroeders" steunen ?
quote:Er zijn veel joodse marokkanen.
Op dinsdag 16 april 2002 18:51 schreef gelly het volgende:[..]
Ik ken namelijk wel het verschil tussen een vliegtuigkaper en een moslim die in Nederland woont.
Ow, hier is een voorbeeld: "Christenhond"
(vanaf mijn reply offcourse)
quote:jij begrijpt het broeder
Op dinsdag 16 april 2002 19:15 schreef Youssef het volgende:
Maarum, geef nou eerlijk toe: Jullie willen gewoon dat er iemand zoals ik op zo een manier reageerd. Anders zou het maar een saai gebeurtenis op Fok!Forum zijn en hebben jullie niemand meer om maar een beetje te kunnen kwetsen. (wat overigens helemaal niet lukt, maar jah..)
Ow, hier is een voorbeeld: "Christenhond"
(vanaf mijn reply offcourse)
quote:Jezus, wat een ongekend sterk argument! Inderdaad, 1 steen gooien naar een Militair die zich uit pure zelfverdediging vervolgens het kind van 10 overhoop schiet.
Op dinsdag 16 april 2002 18:26 schreef X-Ray het volgende:[..]
Ja, het is haar schuld.
Afijn, het is natuurlijk ook dom om als Palestijn stenen naar Israelische militairen te gooien.
silly me..
GLG
quote:Laatst in een documentaire gezien dat de Palestijnen er zelf ook niet vies van zijn om 10 jarige palestijnse jongetjes voor propaganda-doeleinden dood te schieten.
Op dinsdag 16 april 2002 19:21 schreef Good_Looking_Gobling het volgende:
Jezus, wat een ongekend sterk argument! Inderdaad, 1 steen gooien naar een Militair die zich uit pure zelfverdediging vervolgens het kind van 10 overhoop schiet.
Als je het zo bekijkt is het inderdaad niet inhumaan!
Erg inhumaan ja.
quote:Het ook ook een colloberateur kunnen zijn
Op dinsdag 16 april 2002 19:34 schreef Strolie75 het volgende:[..]
Laatst in een documentaire gezien dat de Palestijnen er zelf ook niet vies van zijn om 10 jarige palestijnse jongetjes voor propaganda-doeleinden dood te schieten.
Erg inhumaan ja.
quote:Je kent die foto vast nog wel, dat jongetje van 10 met zijn papa, en dat jongetje wordt doodgeschoten.
Op dinsdag 16 april 2002 19:36 schreef Youssef het volgende:[..]
Het ook ook een colloberateur kunnen zijn
Het had zoveel kunnen zijn
Naar nu blijkt door palestijnen.
quote:ja en die afslachten van honderen jongere palestijnen is wel humaan. Nee jij hebt ze goed zitten hierboven.
Op dinsdag 16 april 2002 19:34 schreef Strolie75 het volgende:[..]
Laatst in een documentaire gezien dat de Palestijnen er zelf ook niet vies van zijn om 10 jarige palestijnse jongetjes voor propaganda-doeleinden dood te schieten.
Erg inhumaan ja.
Niet zo kortzichtig lullen svp, voor elk "palestijns" aggressiedaad kunnen er met gemak 10 Israelische agressiedaden tegenover gestelt worden. Zoiets noemen wel ook wel een 'conflictsituatie' en soms zelfs in dit geval een 'oorlog', zoek maar op zou ik zeggen.
GLG
quote:afschuwelijk, zonder twijfel. Bron?
Op dinsdag 16 april 2002 19:39 schreef gelly het volgende:[..]
Je kent die foto vast nog wel, dat jongetje van 10 met zijn papa, en dat jongetje wordt doodgeschoten.
Naar nu blijkt door palestijnen.
GLG
quote:Je ziet het verkeerd kid. Voor elke Israelische agressiedaad kunnen 10 palestijnse aanslagen worden gezet.
Op dinsdag 16 april 2002 19:45 schreef Good_Looking_Gobling het volgende:
Niet zo kortzichtig lullen svp, voor elk "palestijns" aggressiedaad kunnen er met gemak 10 Israelische agressiedaden tegenover gestelt worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |