abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_3860087
quote:
Op woensdag 17 april 2002 02:37 schreef R@b het volgende:

[..]

De TV en de kranten liegen

Media blaast feiten vaak buiten proporties. Als je goed luisterde gaven ze wel accuraat verslag: "de demonstratie zelf verliep overigens vreedzaam, mede dankzij het uitstekende werk van de organisatoren, die zelfs door burgemeester Cohen daarvoor werden gecomplimenteerd." Dat heb ik op meerdere plekken gehoord, maar het wordt slechts terloops genoemd. De beelden van die paar ettertjes maken nou eenmaal meer indruk. En daarom krijg je het meeste dus gewoon niet te zien.

En over die vergelijking tussen Sharon en Hitler? Of ik nou mensen boos maak of niet: ik vind dat dat moet kunnen. Dat is recht van meningsuiting! Ze zijn ten eerste beiden racisten. Sharon heeft duizenden doden op zijn geweten, Hitler miljoenen. Het enige verschil zit hem dus wat mij betreft in de aantallen.

Ars longa, vita brevis
pi_3860180
Wel grappig altijd hoe onze rechts extremisten hier altijd na een tijdje niets meer weten te zeggen en de aanhoudende, slimme linkse partij hier op het forum voor dom en gek uit gaat maken. Dat bewijst alweer hoe gegrond de reacties van onze rechtse medemens zijn... Pim Fortuyn aanhangers lijken het ook te hebben, maar rechts en pim fortuyn aanhangers verschillen ook maar weinig in denkbeelden.
  woensdag 17 april 2002 @ 07:12:12 #253
7921 X-Ray
is opgekankerd
pi_3860220
quote:
Op woensdag 17 april 2002 02:32 schreef motown het volgende:
Ik wil echter wel een ding van jullie weten: wie van de zeikerds hier is ook werkelijk bij de demonstratie geweest?

Niemand? ZEUR DAN NIET!

Ben jij bij de huidige aanvallen van het Israelische leger geweest?

Nee? ZEUR DAN NIET!

Zie je hoe krom dat is?

Nou dag he allemaal
Niet te veel huilen he?
Gegen die Mauer und Abschießen
  woensdag 17 april 2002 @ 07:12:56 #254
7921 X-Ray
is opgekankerd
pi_3860222
quote:
Op woensdag 17 april 2002 06:28 schreef Youssef het volgende:
Wel grappig altijd hoe onze rechts extremisten hier altijd na een tijdje niets meer weten te zeggen en de aanhoudende, slimme linkse partij hier op het forum voor dom en gek uit gaat maken. Dat bewijst alweer hoe gegrond de reacties van onze rechtse medemens zijn... Pim Fortuyn aanhangers lijken het ook te hebben, maar rechts en pim fortuyn aanhangers verschillen ook maar weinig in denkbeelden.
4+5
Nou dag he allemaal
Niet te veel huilen he?
Gegen die Mauer und Abschießen
pi_3860248
quote:
Op woensdag 17 april 2002 07:12 schreef X-Ray het volgende:

[..]

4+5

Voor Lithion is eht dan trouwens ook nog +4
  woensdag 17 april 2002 @ 08:10:52 #256
7966 eRR_
Ik kan me herinneren dat in de dagen na 11 september een jongen in het Nederlandse leger werd ontslagen nadat hij zei dat "hij begrip had voor de aanslagen", haalde alle voorpagina's.

Men werd niet geacht zich met carnaval als bin Laden uit te dossen.

Waarom mag dit 6 maanden later in de multivoudig-extreme variant, onder het mom van "demonstratie = vrijheid van meningsuiting" wel gewoon gezegd worden ?

the internet makes you stupid
  woensdag 17 april 2002 @ 08:17:38 #257
6789 Strolie75
De reisGijs
pi_3860317
quote:
Op woensdag 17 april 2002 02:37 schreef R@b het volgende:
De TV en de kranten liegen
Ja, alleen Al Jazeera is objectief en laat de waarheid zien.
"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')