quote:Dus als hooligans een cafe slopen bij een dance event, hoef jij ook geen dance events meer? (het waren namelijk Marokkanen en geen Palestijnen die de boel verziekten).
Op dinsdag 16 april 2002 18:18 schreef Strolie75 het volgende:
Het laatste beetje sympathie wat ik voor de Palestijnen had is na deze demonstratie in elk geval verdwenen.
quote:Er zijn al doden gevallen hoor. Picornie remember?
Op dinsdag 16 april 2002 18:23 schreef Festen het volgende:[..]
Maar Feyenoord supporters verzamelen zich niet voor een weekendje homo-cafe's affikken, of ingooien van "Joodse" ruiten. Dit staat in een geweldige traditie van middeleeuwse pogroms tot de Kristalnacht van onze Duitse buren.
Tijdens voetbalwedstrijden anno nu blijft het bij roepen.
quote:Of je leert eens om te lezen.
Op dinsdag 16 april 2002 18:24 schreef Strolie75 het volgende:
Triest dat men zich verschuilt achter het feit dat voetbalhooligans het ook doen. Diep triest.
quote:Flikker toch eens een keer op! Imbeciel!
Op dinsdag 16 april 2002 20:31 schreef Good_Looking_Gobling het volgende:
je volgt de discussie niet goed.
Iedere keer als iemand iets zegt dat niet in jouw straattje past volgt hij de discussie niet goed, is hij niet inhoudelijk bezig of verbuigt hij zaken.
quote:Hahahahahaa hoort dat!
Op dinsdag 16 april 2002 22:34 schreef Strolie75 het volgende:[..]
Flikker toch eens een keer op! Imbeciel!
Iedere keer als iemand iets zegt dat niet in jouw straattje past volgt hij de discussie niet goed, is hij niet inhoudelijk bezig of verbuigt hij zaken.
quote:1 dode welgeteld. Allochtonen hebben al heel wat meer gesloopt dan voetbalsupporters hoor.
Op dinsdag 16 april 2002 22:30 schreef extremeknul het volgende:[..]
Er zijn al doden gevallen hoor. Picornie remember?
En ook zij slopen van alles en nog wat.
quote:Het word oftopic , maar En hoe kom je daarbij?
Op dinsdag 16 april 2002 23:00 schreef CherrymoonTraxx het volgende:[..]
1 dode welgeteld. Allochtonen hebben al heel wat meer gesloopt dan voetbalsupporters hoor.
quote:Kranten lezen, journaals kijken, etc...
Op dinsdag 16 april 2002 23:47 schreef extremeknul het volgende:[..]
Het word oftopic , maar En hoe kom je daarbij?
quote:Dan zie jij toch heel ander nieuws dan mij.
Op dinsdag 16 april 2002 23:49 schreef CherrymoonTraxx het volgende:[..]
Kranten lezen, journaals kijken, etc...
Het is, ook bij ons. elke keer wel wat met die kutsupporters, van allochtonen is het eens in de zoveel keer dar er rellen zijn. En dan zijn er nog een stuk meer allochtonen dan supporters.
quote:En straatroven, treinberovingen, etc....
Op dinsdag 16 april 2002 23:59 schreef extremeknul het volgende:[..]
Dan zie jij toch heel ander nieuws dan mij.
![]()
Het is, ook bij ons. elke keer wel wat met die kutsupporters, van allochtonen is het eens in de zoveel keer dar er rellen zijn. En dan zijn er nog een stuk meer allochtonen dan supporters.
quote:Dat zijn geen rellen bij grote feesten/evenementen/demonstraties waar het hier over ging. Over betrokkenhaied van van supporters bij "normale" criminaliteit bestaan weinig cijfers, maar strafbladvrij zijn de meeste echt niet.
Op woensdag 17 april 2002 00:01 schreef CherrymoonTraxx het volgende:[..]
En straatroven, treinberovingen, etc....
Elke keer wel wat valt mee tegenwoordig, de media dikt het nogal aan. Zo veel rellen zijn er niet meer tegenwoordig.
quote:Rellen bij grote feesten keur je dus goed? Maar zo gauw als er een voetbalwedstrijdje omheen hangt vind je het weer niet goed. Zet je linkse bril eens af!
Op woensdag 17 april 2002 00:15 schreef extremeknul het volgende:[..]
Dat zijn geen rellen bij grote feesten/evenementen/demonstraties waar het hier over ging. Over betrokkenhaied van van supporters bij "normale" criminaliteit bestaan weinig cijfers, maar strafbladvrij zijn de meeste echt niet.
quote:Sorry hoor Chadi, maar GLG is met ruime voorsprong de meest domme, ongeletterde, slecht voorgelichte, bekrompen en meest flame uitlokkende poster van heel ANM, en dat kan ook jij niet ontkennen.
Op dinsdag 16 april 2002 22:58 schreef Chadi het volgende:[..]
Hahahahahaa hoort dat!
Strolie heeft dus wel gelijk met deze opmerking.
quote:Ja, Refragmental post hier niet meer zoveel
Op woensdag 17 april 2002 00:24 schreef X-Ray het volgende:
Sorry hoor Chadi, maar GLG is met ruime voorsprong de meest domme, ongeletterde, slecht voorgelichte, bekrompen en meest flame uitlokkende poster van heel ANM, en dat kan ook jij niet ontkennen.
quote:Iemand die al weken het hoogste woord heeft in een discussie over Israel/palestijnen maar niet weet wat Jihad is, iemand die zichzelf op de borst ramt als Amsterdammer maar niet weet wat Ajaxjoden zijn, tja, die moet je inderdaad maar negeren.
Op woensdag 17 april 2002 00:24 schreef X-Ray het volgende:[..]
Sorry hoor Chadi, maar GLG is met ruime voorsprong de meest domme, ongeletterde, slecht voorgelichte, bekrompen en meest flame uitlokkende poster van heel ANM, en dat kan ook jij niet ontkennen.
Strolie heeft dus wel gelijk met deze opmerking.
en dat maakt mij voor het eerst in mijn leven zo'n beetje ontzettend eensgezind met X-ray, dat ik dat nog mag meemaken!
quote:sssst, ik ook, maar we zijn zwaar offtopic en op de persoon gericht bezig..
Op woensdag 17 april 2002 00:34 schreef absolutelyarrogant het volgende:
en dat maakt mij voor het eerst in mijn leven zo'n beetje ontzettend eensgezind met X-ray, dat ik dat nog mag meemaken!
Dus nu weer ontopic!
quote:Je was zogenaamd neutraal, he? Ik had echt beters van je verwacht. Maar je liet dit topic (waarvan te verwachten was dat het een flame-fest zou worden) gewoon openstaan, terwijl je doorgaans alle andere topics mbt Israel/Palestina sluit en doorverwijst naar het centrale topic.
Op woensdag 17 april 2002 00:37 schreef golfer het volgende:[..]
sssst, ik ook, maar we zijn zwaar offtopic en op de persoon gericht bezig..
Dus nu weer ontopic!
Zelfs mijn oproep om dat alsnog te doen heb je volkomen genegeerd, of is je niet eens opgevallen.
Dit neem ik je kwalijk, golfer.
quote:Hallo! Doe jij eens even normaal. Dit topic gaat over of we in Nederland kunnen en mogen toestaan dat notabene op ons monument voor de Dodenherdenking vlaggen verbrand worden of hakenkruizen gezwaaid worden of wat voor zieke shit dan ook gedaan wordt.
Op woensdag 17 april 2002 00:55 schreef motown het volgende:[..]
Je was zogenaamd neutraal, he? Ik had echt beters van je verwacht. Maar je liet dit topic (waarvan te verwachten was dat het een flame-fest zou worden) gewoon openstaan, terwijl je doorgaans alle andere topics mbt Israel/Palestina sluit en doorverwijst naar het centrale topic.
Zelfs mijn oproep om dat alsnog te doen heb je volkomen genegeerd, of is je niet eens opgevallen.
Dit neem ik je kwalijk, golfer.
quote:Hulde
Op woensdag 17 april 2002 01:07 schreef absolutelyarrogant het volgende:[..]
Hallo! Doe jij eens even normaal. Dit topic gaat over of we in Nederland kunnen en mogen toestaan dat notabene op ons monument voor de Dodenherdenking vlaggen verbrand worden of hakenkruizen gezwaaid worden of wat voor zieke shit dan ook gedaan wordt.
En heel eerlijk, ik vind de mensen die strijden voor de Palestijsne zaak op dit forum be-hoor-lijk hypocriet. Waren het neonazi's geweest, of rechtse jongeren die gingen demonstreren voor Pim Fortuyn, en hadden er daartussen ook maar 1 of twee extreem rechtse types tussen gezeten, dan hadden we moord en brand geschreeuwd. De gehele allochtone gemeenschap ( waartoe ik zelf ook behoor) had op zijn achterste poten gestaan.
Maar omdat het nu allochtonen zijn die tegen een andere minderheid tekeer gaan, moet het allemaal maar kunnen? Al was er maar 1 vlag verbrand, al was er maar 1 keer een antisemitische leus gescandeerd: het mag niet, het kan niet, het is onacceptabel en ik zou me doodschamen dat ik daarin mee heb gelopen als ik jou was. Begrijp jezelf niet dat jullie je eigen zaak alleen maar om zeep hebben geholpen door dit soort praktijeken toe te staan? We zijn niet in Israel, we zijn in Nederland. En in Nederland wordt anti-semitisme niet getolereerd. Punt. Van niemand. Punt.
quote:
Op woensdag 17 april 2002 00:26 schreef Lithion het volgende:[..]
Ja, Refragmental post hier niet meer zoveel
.
Ik wil echter wel een ding van jullie weten: wie van de zeikerds hier is ook werkelijk bij de demonstratie geweest?
Niemand? ZEUR DAN NIET!
quote:De TV en de kranten liegen
Op woensdag 17 april 2002 02:32 schreef motown het volgende:Ik wil echter wel een ding van jullie weten: wie van de zeikerds hier is ook werkelijk bij de demonstratie geweest?
Niemand? ZEUR DAN NIET!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |