quote:Op dinsdag 23 juni 2009 10:06 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Versierprestaties? Het gaat mij meer om de smaak"prestaties" van zoiets. Al die zooi door mekaar, in haar "recensie" schrijft ze dan ook dat het mekaar allemaal overstemt. Dat zoek ik niet, dus daarom "laat maar".
En voor de zeikers mbt. friet super oorlog > daar is het een heerlijke, eerlijke mix van smaak.Hoe kan je over smaak"prestaties" praten als je het nog nooit geproefd hebt?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Zoals die recensie het al omschrijft > een mengelmoes van meuk waardoor een smaak constant overheerst. Kan ook niet anders als de friet zompig is van al die saus.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 10:07 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Hoe kan je over smaak"prestaties" praten als je het nog nooit geproefd hebt?
Hier in Zwolle ook bij meerdere zaken verkrijgbaar.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 10:05 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
en inmiddels ook al ver daarbuiten!
Het zou me niets verbazen als je het in Salou ook al kan krijgen.
niet bij frietzaken dus..quote:Op dinsdag 23 juni 2009 10:09 schreef CantFazeMe het volgende:
Waar kan ik zo'n Kapsalon halen dan? Normale frietzaak of in de gang van de kebabzaken?
Veel, want het is patatje met. En kroketje.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 09:53 schreef de_boswachter het volgende:
Wat is er mis met een fiet/mayo en een oernederlands krokketje.
cowboyvlees?quote:Op dinsdag 23 juni 2009 10:10 schreef CantFazeMe het volgende:
Cowboy
Cowboyvlees + dillesaus![]()
![]()
http://www.broodjeshuissunshine.nl/
Ja, is vlees van een paard volgens mij. Nooit in verdiept maar het smaakt donders lekker.quote:
Ok zal eens even kijken of ik hier een zaak kan vinden die dat verkoopt.quote:
Haha. Het smaakt wel goed.quote:
Mensen die domme conclusies trekkenquote:Op dinsdag 23 juni 2009 10:17 schreef wikwakka2 het volgende:
Mensen die verwachten dat een kapsalon hetzelfde smaakt als een zeven gangenmaaltijd van een vijfsterrenrestaurant.
i lolledquote:Op dinsdag 23 juni 2009 10:16 schreef Def1987 het volgende:
[ afbeelding ]
Nog nooit van een Kapsalon gehoord ( dat eten dan )
hi-hiquote:Op dinsdag 23 juni 2009 10:12 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Veel, want het is patatje met. En kroketje.
Niet alleen danquote:Op dinsdag 23 juni 2009 10:34 schreef Agiath het volgende:
Kapsalon is echt godenvoedsel na het uitgaan![]()
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |