Wat bij die winkels of bij jou thuis? Dat raam slopen dan..quote:Op dinsdag 23 juni 2009 03:43 schreef Mirjam het volgende:
Ik woon sinds 2 weken midden in de stad (), achter een drukke winkelstraat.
Lag héérlijk te slapen tot ik door een ongelooflijke teringherrie me helemaal kapotschrok, staan ze gewoon ongegeneerd het 3-laags glas in te beuken om vervolgens wat te jatten, de hele straat wakker
20 minuten geleden politie gebeld, die zijn in nog geen velden of wegen te bekennen
maargoed, dat wordt weinig slapen meer denk ik, ben nogal geschrokken
Dat is best kut idd, weird dat de politie zolang op zich laat wachtenquote:Op dinsdag 23 juni 2009 03:46 schreef Mirjam het volgende:
bij die winkel, hier een paar huizen verderop.
slaap met de ramen open, dus het was in eerste instantie net of het naast mijn hoofd gebeurde
Als ze terugkomen is de politie daar inmiddels vast wel. Lijkt me geen slim planquote:Op dinsdag 23 juni 2009 03:48 schreef Creepy_Bastard het volgende:
Misschien komen ze terug, gebeurt vaak in Den Haag, Amsterdam en Leiden als de buit te weinig is, lege kruiken noemen ze dat, inbrekers haten dat. Dus bereid je maar vast voor want dit houd voorlopig niet meer op vrees ik.
Niet dezelfde dag natuurlijk, een paar dagen later en dat doen ze net zolang totdat ze voor hun gevoel alle kostbaarheden hebben meegenomen, het is een soort van sport.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 03:50 schreef Pacmaniac het volgende:
[..]
Als ze terugkomen is de politie daar inmiddels vast wel. Lijkt me geen slim plan
En hoe weet jij dit allemaal? Je staat toch niet bij MM in de achtertuin stiekem te fokken op je mobieltje hequote:Op dinsdag 23 juni 2009 03:52 schreef Creepy_Bastard het volgende:
[..]
Niet dezelfde dag natuurlijk, een paar dagen later en dat doen ze net zolang totdat ze voor hun gevoel alle kostbaarheden hebben meegenomen, het is een soort van sport.
Het is de Creepy motherfucking Bastard.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 03:53 schreef Pacmaniac het volgende:
[..]
En hoe weet jij dit allemaal? Je staat toch niet bij MM in de achtertuin stiekem te fokken op je mobieltje he
Ik weet dat gewoon, en nee daar zou ik dan geen tijd voor hebben, dan heb ik mijn handen al vol aan mijn harpoen.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 03:53 schreef Pacmaniac het volgende:
[..]
En hoe weet jij dit allemaal? Je staat toch niet bij MM in de achtertuin stiekem te fokken op je mobieltje he
ik ben altijd al een hele lichte slaper geweest, denk t nietquote:Op dinsdag 23 juni 2009 04:02 schreef sig000 het volgende:
Het went, over een paar weken slaap je er dwars doorheen.
Blijven hopen en gewoon verder slapen.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 04:10 schreef Mirjam het volgende:
ik hoop dat ze die gasten meteen weg kunnen zetten
ben helemaal klaarwakker, lijk wel aangeschoten wild volgens mijquote:Op dinsdag 23 juni 2009 04:13 schreef sig000 het volgende:
[..]
Blijven hopen en gewon verder slapen.
Ok ik heb volstrekt afwijkend slaappatroon en ben ik onder zeil dan kunnen ze naast mijn bed gaan stofzuigen.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 04:12 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ik ben altijd al een hele lichte slaper geweest, denk t niet
als ze dat bij mij doen hebben ze ruziequote:Op dinsdag 23 juni 2009 04:16 schreef sig000 het volgende:
[..]
Ok ik heb volstrekt afwijkend slaappatroon en ben ik onder zeil dan kunnen ze naast mijn bed gaan stofzuigen.
Kan jij nog wel wakker worden van je wekker?quote:Op dinsdag 23 juni 2009 04:16 schreef sig000 het volgende:
[..]
Ok ik heb volstrekt afwijkend slaappatroon en ben ik onder zeil dan kunnen ze naast mijn bed gaan stofzuigen.
Met trucjes lukt het.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 04:22 schreef FCZwolleZuid het volgende:
[..]
Kan jij nog wel wakker worden van je wekker?
Je hebt Hans Kazan als wekker-ringtone?quote:
Hij bedoelt dezequote:Op dinsdag 23 juni 2009 04:30 schreef Pacmaniac het volgende:
[..]
Je hebt Hans Kazan als wekker-ringtone?
Ik gebruik mijn mobile met trilfunctie.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 04:30 schreef Pacmaniac het volgende:
[..]
Je hebt Hans Kazan als wekker-ringtone?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |