abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_70277537
Woningbouw wil ons toilet/badkamer wat in 1 kleine ruimte van 1m bij 2m zit renoveren... Dat hele gebeuren gaat minimaal 1 week duren volgens hun.. wat the fuck, niet douchen OK.. maar plassen en schijten WTF waar moet ik dat doen dan? en als ik midden in de nacht aan de schijt moet wat dan? kan ik deze renovatie weigeren?
pi_70277579
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

Opgelost slotje!
k zie geen enkele reden waarom iemand thuis een computer zou willen hebben.Ken Olson, stichter van Digital Equipment, 1977
pi_70277601
quote:
Op dinsdag 23 juni 2009 01:23 schreef Pacmaniac het volgende:
[ afbeelding ]

Opgelost slotje!
ik moet van de 3e verdieping in mijn boxershort naar buiten om te schijten.. get serious..
pi_70277631
http://www.vrom.nl/pagina.html?id=7174#a70

In principe niet te weigeren, maar je kan het ze wel moeilijk maken... zou ik niet doen, schiet je niets mee op, en je krijgt er een mooie badkamer voor terug toch?

Tis wel irritant, heb het zelf ook weleens meegemaakt, schijten op het werk en douchen bij familie/vrienden
pi_70277642
quote:
Op dinsdag 23 juni 2009 01:28 schreef Phuturistixxx het volgende:
http://www.vrom.nl/pagina.html?id=7174#a70

In principe niet te weigeren, maar je kan het ze wel moeilijk maken... zou ik niet doen, schiet je niets mee op, en je krijgt er een mooie badkamer voor terug toch?

Tis wel irritant, heb het zelf ook weleens meegemaakt, schijten op het werk en douchen bij familie/vrienden
want jij schijt op commando..
pi_70277644
quote:
Op dinsdag 23 juni 2009 01:25 schreef wittereuz het volgende:

[..]

ik moet van de 3e verdieping in mijn boxershort naar buiten om te schijten.. get serious..
Nou oke, je kunt toch bij winkels je behoefte doen. Bovendien een week voor alles hé . Toilet doen ze echt wel in een dag maak je geen zorgen. Tegelen en alles zal iets langer duren. Ze laten je heus niet een week zonder douche en toilet zitten.

Anders bellen en je vraag daar stellen. Als het je niet bevalt weiger je het gewoon.
k zie geen enkele reden waarom iemand thuis een computer zou willen hebben.Ken Olson, stichter van Digital Equipment, 1977
pi_70277655
quote:
Op dinsdag 23 juni 2009 01:30 schreef Pacmaniac het volgende:
Ze laten je heus niet een week zonder douche en toilet zitten.
Reken er niet teveel op!

Btw, misschien kan je huurverlaging aanvragen, maar dat zal maar een paar euro in mindering zijn dan
pi_70277665
quote:
Op dinsdag 23 juni 2009 01:31 schreef Phuturistixxx het volgende:

[..]

Reken er niet teveel op!

Btw, misschien kan je huurverlaging aanvragen, maar dat zal maar een paar euro in mindering zijn dan
Heb zelf als service/onderhouds monteur gewerkt bij de Nieuwe Unie , lijkt me dat ik wel weet waar ik het over heb hé
pi_70277691
quote:
Op dinsdag 23 juni 2009 01:32 schreef Pacmaniac het volgende:

[..]

Heb zelf als service/onderhouds monteur gewerkt bij de Nieuwe Unie , lijkt me dat ik wel weet waar ik het over heb hé
Ja, en zoals ik al zei, ik heb het ook al eens aan de hand gehad, en mijn wc was toch echt een volle buiten gebruik!
pi_70277721
quote:
Op dinsdag 23 juni 2009 01:35 schreef Phuturistixxx het volgende:

[..]

Ja, en zoals ik al zei, ik heb het ook al eens aan de hand gehad, en mijn wc was toch echt een volle buiten gebruik!
Dan heb je je laten besodemieteren . Normaliter mag je maximaal 24 uur zonder toilet en 48 uur zonder bad/douche zitten. Staat zelfs vermeld in je huurcontract. Verder heb je GEEN recht om de verbouwing te weigeren omdat de verhuurder kan besluiten over te gaan tot vernieuwingen aanpassingen. Ook dit is in het huurcontract nadrukkelijk vermeldt .

Je kunt wel weigeren en bezwaar aantekenen maar niet gewoon weigeren en klaar.

Maare TS je kan toch bij je matties of familie een weekje crashen? Of ben je zo,n levenloze kneus die zonder vrienden door het leven gaat
pi_70277764
quote:
Op dinsdag 23 juni 2009 01:38 schreef Pacmaniac het volgende:

[..]

Dan heb je je laten besodemieteren . Normaliter mag je maximaal 24 uur zonder toilet en 48 uur zonder bad/douche zitten. Staat zelfs vermeld in je huurcontract. Verder heb je GEEN recht om de verbouwing te weigeren omdat de verhuurder kan besluiten over te gaan tot vernieuwingen aanpassingen. Ook dit is in het huurcontract nadrukkelijk vermeldt .

Maare TS je kan toch bij je matties of familie een weekje crashen? Of ben je zo,n levenloze kneus die zonder vrienden door het leven gaat
Whehe, de badkamer duurde langer dan 2 weken (de wc 1 week), had toen ook om huurverlaging moeten vragen, maar ja, daar denk je altijd later pas aan.
  dinsdag 23 juni 2009 @ 01:50:34 #12
225533 peperenzout
vroeger is geweest
pi_70277822
met de verbouwing van onze badkamer en toilet hebben de heren bouwvakkers de pot los op de afvoer geplaatst nadat de vloer eruit was gehakt, zo kon het toilet gebruikt worden als de heren er niet aan t werk waren(wel doorpoelen met een emmer water)
en voor de tijd dat de heren wel aan t werk waren hadden we gewoon een emmer in de schuur gezet.
het is net kamperen in je eigen huis.
alles sal reg kom
  dinsdag 23 juni 2009 @ 01:51:43 #13
224610 Kaar68
~eerst denken dan doen~
pi_70277831
Hier een nieuwe keuken, badkamer en toilet binnen 1 week.
Toilet ging er 's morgens af, en was 's avonds alweer te gebruiken.
Gewoon zorgen dat je een emmertje bij de hand hebt voor de kleine boodschap, en genoeg water in flessen en jerrycans zodat je gewoon koffie/thee kunt zetten als het water is afgesloten, of om je tanden te poetsen. Of leen ergens een chemisch toilet, iemand met een caravan heeft er misschien eentje voor je te leen?
~gedachten zijn meestal geen feiten~
pi_70278008
quote:
Op dinsdag 23 juni 2009 01:38 schreef Pacmaniac het volgende:

[..]

ik ben een levenloze kneus die zonder vrienden door het leven gaat..
pi_70278124
Ik mocht kiezen wat ik wilde. Wel of niet renoveren van de wc, badkamer en keuken of alleen bepaalde onderdelen, zoals alleen de vloer, een nieuwe pot, wastafel, aanrecht enz.
"An educated citizenry is a vital requisite for our survival as a free people."
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 23 juni 2009 @ 09:37:27 #16
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_70280733
En waarom vraag je niet even na bij de WBV hoe zij dat in gedachten hebben? Aangezien je vast niet de enige bent bij wie ze gaan renoveren, zullen ze vast wel een plan hebben en je uit kunnen leggen hoe het allemaal in zijn werk gaat en hoe lang je zonder toilet zit. Een dagje niet douchen overleef je ook wel (al is het niet echt fijn).
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  woensdag 24 juni 2009 @ 15:30:30 #17
152789 karr-1
One man can make a difference
pi_70326248
Weigeren kan je het volgens mij niet eens, aangezien het huis niet je eigendom is maar slechts gehuurd.
Op zondag 22 november 2015 20:44 schreef Bart2002 het volgende:
"Je bent wel een ongelooflijk eigenwijs pijpje drop."
  woensdag 24 juni 2009 @ 16:32:58 #18
79128 HarryP
mijnCV.com
pi_70328810
Mooie kans om te vragen naar een andere (betere) huurwoning.
Heeft mijn zwager ook gedaan. Die heeft door de renovatie van keuken, toilet en badkamer (volledige tussen muren hadden ze weggehaald) veel sneller een andere huurwoning toegewezen gekregen.
Maar in de tussentijd (3 weken ging de verbouwing duren) hebben ze 7 weken bij ons gelogeerd (want in de nieuwe woning was ook nog wel wat te doen).
pi_70331014
quote:
Op woensdag 24 juni 2009 16:32 schreef HarryP het volgende:
Mooie kans om te vragen naar een andere (betere) huurwoning.
Heeft mijn zwager ook gedaan. Die heeft door de renovatie van keuken, toilet en badkamer (volledige tussen muren hadden ze weggehaald) veel sneller een andere huurwoning toegewezen gekregen.
Maar in de tussentijd (3 weken ging de verbouwing duren) hebben ze 7 weken bij ons gelogeerd (want in de nieuwe woning was ook nog wel wat te doen).
Want als ze je toilet gaan verbouwen is dat een goede reden om direct maar te gaan verhuizen?
[b]A question that sometimes drives me hazy: am I or are the others crazy?[/b]
  woensdag 24 juni 2009 @ 17:42:09 #20
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_70331314
quote:
Op woensdag 24 juni 2009 17:30 schreef Five_Horizons het volgende:

[..]

Want als ze je toilet gaan verbouwen is dat een goede reden om direct maar te gaan verhuizen?
Tussenwoning
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
  woensdag 24 juni 2009 @ 17:43:47 #21
65960 sanger
pi_70331355
@ TS

Er bestaan ook chemische toiletjes. Inderdaad niet zo comfortabel als een echt toilet, maar ze werken wel degelijk. Douchen kun je eventueel bij familie/vrienden. En kan dat echt niet ga je toch iedere dag even zwemmen (wel vooraf douchen ) of sporten (als je al lid bent uiteraard). De kosten daarvoor breng je in mindering op de huur (wel vooraf melden uiteraard). Et voila.
pi_70331503
quote:
Op woensdag 24 juni 2009 17:42 schreef sanger het volgende:

[..]

Tussenwoning
Ja, normaal gesproken wel... maar dat werd daar echt niet bedoeld
[b]A question that sometimes drives me hazy: am I or are the others crazy?[/b]
  woensdag 24 juni 2009 @ 20:13:09 #23
65960 sanger
pi_70335817
Overigens zit mijn schoonmoeder in dezelfde situatie. Badkamer, toilet, keuken en woonkamer zijn allen onbegaanbaar. Daarnaast iedere dag aanwezig moeten zijn, en om 7 uur staan de bouwvakkers voor de deur
  woensdag 24 juni 2009 @ 21:13:58 #24
224610 Kaar68
~eerst denken dan doen~
pi_70338175
quote:
Op woensdag 24 juni 2009 15:30 schreef karr-1 het volgende:
Weigeren kan je het volgens mij niet eens, aangezien het huis niet je eigendom is maar slechts gehuurd.
Weigeren van niet noodzakelijke vebouwingen (zoals een keuken of badkamer vernieuwen) kun je wel degelijk. Het wordt dan gewoon gedaan zodra de woning ooit leegkomt, zodat de volgende huurder wél alles nieuw heeft.
Is hier met een huis in de straat ook gebeurd. Mijn schoonouders wonen al bijna 50 jaar in hun huurwoninkje, en hebben zo'n beetje alles geweigerd wat hun ooit is aangeboden. Dus nog steeds verwarmen ze met alleen een gaskacheltje in de huiskamer en hebben ze een badkamer en keuken uit het jaar nul, en alles enkelglas. Verbeteringen aan de buitenkant moet je wél toestaan voor zover ik weet, omdat zo'n huis anders uit de toon valt in de straat (gevelreiniging, opnieuw voegen, buitenschilderwerk).
~gedachten zijn meestal geen feiten~
pi_70344075
Hmm ja wij hebben nooit enige verbetering gehad en nu ineens willen ze de gevel komen reinigen.
Heb ze vriendelijk verteld dat ze dat dan maar over een aantal maanden doen als wij weg zijn omdat we nu elders gaan verbouwen om uit deze superwoning (je kunt op zolder zo naar buiten kijken dus we spekken de energieleveranvier goed) weg te komen.
Reactie was; oh dan moeten we water lenen bij de buren..
Ze doen maar zorg iig dat de tuin en gevel leeg zijn, ze hebben het vorig jaar elders gedaan en dat was een puinhoop (lees; gang met betonlaag).

Ehmm on topic; weigeren kan dus zeker zoals Kaar al zegt, buren hier doen dat ook al jaren en betalen dan ook 100 euro minder per maand dan wij.
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')

Het lijkt erop dat je onze advertenties blokkeert

Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.

Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.

Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe

Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop