want jij schijt op commando..quote:Op dinsdag 23 juni 2009 01:28 schreef Phuturistixxx het volgende:
http://www.vrom.nl/pagina.html?id=7174#a70
In principe niet te weigeren, maar je kan het ze wel moeilijk maken... zou ik niet doen, schiet je niets mee op, en je krijgt er een mooie badkamer voor terug toch?
Tis wel irritant, heb het zelf ook weleens meegemaakt, schijten op het werk en douchen bij familie/vrienden
Nou oke, je kunt toch bij winkels je behoefte doen. Bovendien een week voor alles hé . Toilet doen ze echt wel in een dag maak je geen zorgen. Tegelen en alles zal iets langer duren. Ze laten je heus niet een week zonder douche en toilet zitten.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 01:25 schreef wittereuz het volgende:
[..]
ik moet van de 3e verdieping in mijn boxershort naar buiten om te schijten.. get serious..
Reken er niet teveel op!quote:Op dinsdag 23 juni 2009 01:30 schreef Pacmaniac het volgende:
Ze laten je heus niet een week zonder douche en toilet zitten.
Heb zelf als service/onderhouds monteur gewerkt bij de Nieuwe Unie , lijkt me dat ik wel weet waar ik het over heb héquote:Op dinsdag 23 juni 2009 01:31 schreef Phuturistixxx het volgende:
[..]
Reken er niet teveel op!
Btw, misschien kan je huurverlaging aanvragen, maar dat zal maar een paar euro in mindering zijn dan
Ja, en zoals ik al zei, ik heb het ook al eens aan de hand gehad, en mijn wc was toch echt een volle buiten gebruik!quote:Op dinsdag 23 juni 2009 01:32 schreef Pacmaniac het volgende:
[..]
Heb zelf als service/onderhouds monteur gewerkt bij de Nieuwe Unie , lijkt me dat ik wel weet waar ik het over heb hé
Dan heb je je laten besodemieteren . Normaliter mag je maximaal 24 uur zonder toilet en 48 uur zonder bad/douche zitten. Staat zelfs vermeld in je huurcontract. Verder heb je GEEN recht om de verbouwing te weigeren omdat de verhuurder kan besluiten over te gaan tot vernieuwingen aanpassingen. Ook dit is in het huurcontract nadrukkelijk vermeldt .quote:Op dinsdag 23 juni 2009 01:35 schreef Phuturistixxx het volgende:
[..]
Ja, en zoals ik al zei, ik heb het ook al eens aan de hand gehad, en mijn wc was toch echt een volle buiten gebruik!
Whehe, de badkamer duurde langer dan 2 weken (de wc 1 week), had toen ook om huurverlaging moeten vragen, maar ja, daar denk je altijd later pas aan.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 01:38 schreef Pacmaniac het volgende:
[..]
Dan heb je je laten besodemieteren . Normaliter mag je maximaal 24 uur zonder toilet en 48 uur zonder bad/douche zitten. Staat zelfs vermeld in je huurcontract. Verder heb je GEEN recht om de verbouwing te weigeren omdat de verhuurder kan besluiten over te gaan tot vernieuwingen aanpassingen. Ook dit is in het huurcontract nadrukkelijk vermeldt .
Je kunt wel weigeren en bezwaar aantekenen maar niet gewoon weigeren en klaar.
Maare TS je kan toch bij je matties of familie een weekje crashen? Of ben je zo,n levenloze kneus die zonder vrienden door het leven gaat
quote:Op dinsdag 23 juni 2009 01:38 schreef Pacmaniac het volgende:
[..]
Dan heb je je laten besodemieteren . Normaliter mag je maximaal 24 uur zonder toilet en 48 uur zonder bad/douche zitten. Staat zelfs vermeld in je huurcontract. Verder heb je GEEN recht om de verbouwing te weigeren omdat de verhuurder kan besluiten over te gaan tot vernieuwingen aanpassingen. Ook dit is in het huurcontract nadrukkelijk vermeldt .
Je kunt wel weigeren en bezwaar aantekenen maar niet gewoon weigeren en klaar.
Maare TS je kan toch bij je matties of familie een weekje crashen? Of ben je zo,n levenloze kneus die zonder vrienden door het leven gaat
Want als ze je toilet gaan verbouwen is dat een goede reden om direct maar te gaan verhuizen?quote:Op woensdag 24 juni 2009 16:32 schreef HarryP het volgende:
Mooie kans om te vragen naar een andere (betere) huurwoning.
Heeft mijn zwager ook gedaan. Die heeft door de renovatie van keuken, toilet en badkamer (volledige tussen muren hadden ze weggehaald) veel sneller een andere huurwoning toegewezen gekregen.
Maar in de tussentijd (3 weken ging de verbouwing duren) hebben ze 7 weken bij ons gelogeerd (want in de nieuwe woning was ook nog wel wat te doen).
Tussenwoningquote:Op woensdag 24 juni 2009 17:30 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Want als ze je toilet gaan verbouwen is dat een goede reden om direct maar te gaan verhuizen?
Ja, normaal gesproken wel... maar dat werd daar echt niet bedoeldquote:
Weigeren van niet noodzakelijke vebouwingen (zoals een keuken of badkamer vernieuwen) kun je wel degelijk. Het wordt dan gewoon gedaan zodra de woning ooit leegkomt, zodat de volgende huurder wél alles nieuw heeft.quote:Op woensdag 24 juni 2009 15:30 schreef karr-1 het volgende:
Weigeren kan je het volgens mij niet eens, aangezien het huis niet je eigendom is maar slechts gehuurd.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop