Hij was dus niet in Afrika . . .quote:Op dinsdag 23 juni 2009 01:16 schreef Xandrar het volgende:
Ik wilde typen dat we hier niet in Afrika zijn, maar toen zag ik dat je in Venezuela bent.
. . .quote:Op dinsdag 23 juni 2009 01:37 schreef SpiekerJozef het volgende:
[..]
Hij was dus niet in Afrika . . .
quote:Op dinsdag 23 juni 2009 01:37 schreef SpiekerJozef het volgende:
[..]
Hij was dus niet in Afrika . . .
Het is hier niet achterlijk ofzo hoor.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 01:45 schreef MASD het volgende:
TS is iemand die in een oorlog zou gaan klagen dat er mensen doodgaan.
Wordt het fatsoenlijke deel afgeschermd van het onfatsoenlijke deel?quote:Op dinsdag 23 juni 2009 01:18 schreef reem het volgende:
Naja, ik woon gewoon in een fatsoenlijk deel van Caracas, waar je eigenlijk aan niets kan zien dat je in een derdewereldland bent (behalve dan de hekken, toegangspoortjes, overmatige politie en prikkeldraad met hoog voltage).
Naja, in Caracas loopt sloppenwijk en niet sloppenwijk erg doormekaar, maar in dit gedeelte is om ieder gebouw gewoon een hek van 2 meter hoog met schrikdraad en beveiligers gezetquote:Op dinsdag 23 juni 2009 02:05 schreef IHVK het volgende:
[..]
Wordt het fatsoenlijke deel afgeschermd van het onfatsoenlijke deel?
Lees je eigen zin nog eens, en bedenk dan goed wat je in het eerste deel zegtquote:Op dinsdag 23 juni 2009 01:18 schreef reem het volgende:
Naja, ik woon gewoon in een fatsoenlijk deel van Caracas, waar je eigenlijk aan niets kan zien dat je in een derdewereldland bent (behalve dan de hekken, toegangspoortjes, overmatige politie en prikkeldraad met hoog voltage).
In Venezuela, the world's No. 5 oil exporter, drivers fill their tanks for less than the price of a cheap breakfast, and love to point out that gasoline costs less than mineral water.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 10:55 schreef wikwakka2 het volgende:
Ach, ik zou mezelf daar gewoon wassen met benzine. Dat is daar bijna goedkoper dan water!!!
Ok ik hap wel... welke dingen zijn beter dan in Nederland?quote:Op dinsdag 23 juni 2009 02:01 schreef reem het volgende:
[..]
Het is hier niet achterlijk ofzo hoor.
Veel dingen zijn beter dan in Nederland.
De kinderprostitutie?quote:Op dinsdag 23 juni 2009 12:12 schreef Dickbride het volgende:
[..]
Ok ik hap wel... welke dingen zijn beter dan in Nederland?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |