Maar ze kan niet zingen. In feite kan ze beter haar kop houden.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 01:07 schreef B.E.D het volgende:
Miss Montreal stottert ook, maar bij haar is het lief
quote:Op dinsdag 23 juni 2009 01:07 schreef B.E.D het volgende:
Ja, die meid ziet er wel leuk uit, maar ik weet nou niet of ze echt geschikt is om zo'n programma te presenterenquote:Op dinsdag 23 juni 2009 01:18 schreef GauloisesB. het volgende:
Topic #62802 over DZDD.
't Is gewoon niet het juiste programma voor die jongen, denk ik. Kan wel degelijk presenteren, maar niet in zo'n studiosetting met een irritant wijf ernaast dat alleen aan haar eigen woordje denkt
quote:Op dinsdag 23 juni 2009 01:07 schreef B.E.D het volgende:
Nou ik kan je zeggen dat het juist andersom is. Zag haar afgelopen weekend een klein optreden verzorgen bij een zomerfeest in Hengevelde (ja, of all places...). Tussen de nummers door sprak ze gewoon vloeiend, kwam geen gestotter aan te pas. Je zag haar ook geen speciale ademhalingstrucs doen (was haar gestotter een marketingstunt?quote:Op dinsdag 23 juni 2009 08:32 schreef Heathen. het volgende:
[..]
Maar ze kan niet zingen. In feite kan ze beter haar kop houden.
Ja, enorm.quote:Op woensdag 24 juni 2009 11:36 schreef Mr.Cooper het volgende:
D-d-d-die g-g-g-a-a-ast i-s-s-s-s irr-i-i-ita-a-a-a-a-ant-t-t-t-t...
ze heeft een interessante sound, beetje dat schorre a Anouk. Klinkt zeker niet verkeerd in deze muzikaal semi komkommertijdquote:Op dinsdag 23 juni 2009 08:32 schreef Heathen. het volgende:
[..]
Maar ze kan niet zingen. In feite kan ze beter haar kop houden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |