Dat dus.quote:Op maandag 22 juni 2009 23:13 schreef -skippybal- het volgende:
Het boeit ook gewoon geen fuck als je toch dood gaat.
Nou ja als iedereen tegelijk doodgaat is het eigenlijk niet erg, eerder grappigquote:Op maandag 22 juni 2009 23:13 schreef -skippybal- het volgende:
Het boeit ook gewoon geen fuck als je toch dood gaat.
Zo iets, ik vond het zo grappig dat iedereen dacht dat de computers op hol zouden slaan omdat ze dachten dat computers niet voorbij 2000 konden tellenquote:Op maandag 22 juni 2009 23:14 schreef Bakkerbier het volgende:
Heb je hem ook weer <3
de wereld vergaat echt hoormaya's hadden geen zin om verder te schrijven enzo, let maar op! En anders proberen we het in 2020 nog eens.
Precies! Gewoon een leuk feestje van maken.quote:Op maandag 22 juni 2009 23:15 schreef Rosbief het volgende:
[..]
Nou ja als iedereen tegelijk doodgaat is het eigenlijk niet erg, eerder grappig
nou... het was minder dan gedachtquote:Op maandag 22 juni 2009 23:15 schreef Dartanion het volgende:
[..]
Zo iets, ik vond het zo grappig dat iedereen dacht dat de computers op hol zouden slaan omdat ze dachten dat computers niet voorbij 2000 konden tellen
quote:Op maandag 22 juni 2009 23:17 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Precies! Gewoon een leuk feestje van maken.
Lekker zuipen en alle soorten drugs door elkaar gebruiken om vervolgens met z'n allen af te tellen met 'de klok' op tv![]()
Nu al zin in!
Dit topic lijkt wel heel veel op dat van mij!quote:Op maandag 22 juni 2009 23:12 schreef Dartanion het volgende:
Net als in 2000, ohnee toen verging de wereld ook niet!
Klacht: mensen die denken dat de aarde vergaat in 2012
Ik ken jouw topic nietquote:Op maandag 22 juni 2009 23:19 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Dit topic lijkt wel heel veel op dat van mij!
Je zit toch niet mee te liften op mijn succes he?
Hmmz...quote:Op maandag 22 juni 2009 23:22 schreef Dartanion het volgende:
[..]
Ik ken jouw topic niet
Dus ik lift niet mee op een succes!
@ bakkerBier: Die oude meuk was dan toch aan vernieuwing toeEn het probleem was zo ver van te voren bekend dat er makkelijk een simpel testje gedaan kon worden
kutemoquote:Op maandag 22 juni 2009 23:17 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Precies! Gewoon een leuk feestje van maken.
Lekker zuipen en alle soorten drugs door elkaar gebruiken om vervolgens met z'n allen af te tellen met 'de klok' op tv![]()
Nu al zin in!
Die gaan eerder bij dit nieuws lopen janken als een bitch. Zoals jou dusquote:
Erg handig nakomelingen als de Aarde vergaan isquote:Op maandag 22 juni 2009 23:29 schreef CantFazeMe het volgende:
Ik zou dus zoveel chickies hosselen en veel nakomelingen maken als ik jouw was.
Nee je snapt het niet, degene die de meeste nakomelingen heeft op het moment dat de wereld vergaat, wint!quote:Op maandag 22 juni 2009 23:32 schreef Dartanion het volgende:
[..]
Erg handig nakomelingen als de Aarde vergaan is
Er blijft 5 % leven volgens de theorie.quote:Op maandag 22 juni 2009 23:32 schreef Dartanion het volgende:
[..]
Erg handig nakomelingen als de Aarde vergaan is
Wat win je dan?quote:Op maandag 22 juni 2009 23:41 schreef Bakkerbier het volgende:
[..]
Nee je snapt het niet, degene die de meeste nakomelingen heeft op het moment dat de wereld vergaat, wint!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |