Dat zou een mooi antwoord zijn ipvquote:
Ze is echt een FLINK stuk ouder dan mijquote:Op dinsdag 23 juni 2009 08:41 schreef rival het volgende:
[..]
Dat zou een mooi antwoord zijn ipv
ja natuurlijk kom ik wel bij je langs![]()
die je haar in haar gezicht gaf
Wie is N ? Is dat het grietje met vriend ?quote:Op dinsdag 23 juni 2009 08:37 schreef KudFokker het volgende:
Ik heb zin om een filmpje te kijken met N. en tegen haar in slaap te vallen!!
Tis digitaal en uitprinten is net iets te veel van het goedequote:Op dinsdag 23 juni 2009 08:42 schreef rival het volgende:
[..]
ga je leren in het zonnetje... zo moeilijk is dat toch niet?
Voor Boxje welquote:Op dinsdag 23 juni 2009 08:42 schreef rival het volgende:
[..]
ga je leren in het zonnetje... zo moeilijk is dat toch niet?
Ja, het is alleen een scharrel, ze is ook nog niet met hem naar bed geweest en heeft hem verteld te nokken met hemquote:Op dinsdag 23 juni 2009 08:47 schreef mrbox het volgende:
[..]
Wie is N ? Is dat het grietje met vriend ?
[..]
Tis digitaal en uitprinten is net iets te veel van het goede
Als het alleen een scharrel is dan boeit het toch niet wat ze daarnaast uitspookt?quote:Op dinsdag 23 juni 2009 08:48 schreef KudFokker het volgende:
Ja, het is alleen een scharrel, ze is ook nog niet met hem naar bed geweest en heeft hem verteld te nokken met hem
quote:
Blijkbaar kunnen mannen ook erg naief dus zijn hierinquote:Op dinsdag 23 juni 2009 08:48 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ja, het is alleen een scharrel, ze is ook nog niet met hem naar bed geweest en heeft hem verteld te nokken met hem
Nja weet niet of dit alleen een scharrel is of meerquote:Op dinsdag 23 juni 2009 08:52 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Als het alleen een scharrel is dan boeit het toch niet wat ze daarnaast uitspookt?
Tjah, ik geloof haar maar op haar woordquote:Op dinsdag 23 juni 2009 08:54 schreef mrbox het volgende:
[..]
![]()
[..]
Blijkbaar kunnen mannen ook erg naief dus zijn hierin
lieve woordjes: wat neuk je lekkerquote:Op dinsdag 23 juni 2009 08:54 schreef KudFokker het volgende:
Nja weet niet of dit alleen een scharrel is of meer
Heb wel dat ik 'lieve woordjes' tegen haar zeg en zij tegen mijnormaal doe ik dat nooit.
Nja meer: Lekkerding, schat, lieverd, etc.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 09:00 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
lieve woordjes: wat neuk je lekker
Maar het klinkt idd op iets wat uitloopt op meer dan een scharrel. Tenminste dat je dat hoopt.
quote:Op dinsdag 23 juni 2009 09:13 schreef Nouk84 het volgende:
Goedemorgen. Wat voel ik me fucking verrot zeg.
Goedemorgen damesquote:
Nogsteeds zo verkouden ?quote:Op dinsdag 23 juni 2009 09:13 schreef Nouk84 het volgende:
Goedemorgen. Wat voel ik me fucking verrot zeg.
Verkouden, keelpijn, hoofdpijn. Amper geslapen. Denk dat ik na het gesprek weer mijn bed in duik. Laat ze maar ff lekker stikken op mijn werk..quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |