Ach ja wat zal ik zeggen.. Last van nachtdiensten en zo en beetje kletsen... Jij dan ?quote:
Ja, schoppen is het enige dat werktquote:Op dinsdag 23 juni 2009 00:27 schreef S95Sedan het volgende:
Door al dat geknuffel van jullie blijft het juist zo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.compact en kleverig.
hoe is het nu?quote:Op dinsdag 23 juni 2009 00:29 schreef De_Kardinaal het volgende:
De_Kardinaal: met kunstmatige geur- en smaakstoffen!
quote:Op dinsdag 23 juni 2009 00:29 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ja, schoppen is het enige dat werktJaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wordt je hard van![]()
quote:
quote:Op dinsdag 23 juni 2009 00:29 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]Je bent inderdaad niet de enige.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op dinsdag 1 september 2009 17:55 schreef Graseter het volgende:
Sinceria is de liefste user van FOK!
Nopequote:
Oh ja want ik ben ook echt serieus!quote:Op dinsdag 23 juni 2009 00:32 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
zo raar!
Sedan weet het zo zeker, hoe kan dat nou?!
Ondertussen vind ik dat ik al hard genoeg (gemaakt) ben.quote:
80% niet nee hier.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 00:38 schreef Flena het volgende:
[..]
ben jij niet serieus dan?
nooit niet of soms wel?
oef...nou moet ik ineens mijn beeld wat ik gevormd had van je bijschroeven...quote:
Hoezo?quote:Op dinsdag 23 juni 2009 00:44 schreef Flena het volgende:
[..]
oef...nou moet ik ineens mijn beeld wat ik gevormd had van je bijschroeven...
Stiekem kan Sedan best lief zijn hoor.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 00:44 schreef Flena het volgende:
[..]
oef...nou moet ik ineens mijn beeld wat ik gevormd had van je bijschroeven...
ja dat idee had ik wel een beetje...grote bek klein hartjequote:Op dinsdag 23 juni 2009 00:46 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Stiekem kan Sedan best lief zijn hoor.
Dat valt wel mee hoorquote:Op dinsdag 23 juni 2009 00:47 schreef Flena het volgende:
[..]
ja dat idee had ik wel een beetje...grote bek klein hartje
hahaha
nee volgens mij is sedan met dewel lief
oh...dan gebruik je irl dus ook vaakquote:Op dinsdag 23 juni 2009 00:49 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dat valt wel mee hoor
Al zeg ik iets doe ik het ook wel
Ow, gelukkig.quote:
oh das jammerquote:
Slaap lekker.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 00:52 schreef Flena het volgende:
[..]
oh das jammer
nou goed, ik ga nu toch mijn bedje maar es opzoeken...over 5,5 uur moet ik er alweer uit![]()
slaap lekker allemaal en tot morgen!![]()
Je ging toch slapen...... ?quote:Op dinsdag 23 juni 2009 00:52 schreef Flena het volgende:
[..]
oh das jammer
nou goed, ik ga nu toch mijn bedje maar es opzoeken...over 5,5 uur moet ik er alweer uit![]()
slaap lekker allemaal en tot morgen!![]()
Ik ga terugslaan hoor.quote:
Als in: we gaan elkaar verrot meppen?quote:
Ook dt hoor erbijquote:Op dinsdag 23 juni 2009 01:13 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Als in: we gaan elkaar verrot meppen?![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 23 juni 2009 01:17 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ook dt hoor erbijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op dinsdag 1 september 2009 17:55 schreef Graseter het volgende:
Sinceria is de liefste user van FOK!
Verassendquote:Op dinsdag 23 juni 2009 08:15 schreef Cuegirllie het volgende:
Vandaag weer gedroomd, over een enorme, een kerel die had geneukt, op en neer
Jij haalt natuurlijk wel alles eruit wat jouw visie bevestigd hequote:
Gelukkig helemaal niksquote:Op dinsdag 23 juni 2009 08:19 schreef KudFokker het volgende:
Wat rook jij voor het slapen gaan Cue?
Ik ben vandaag maar weer aan het werk gegaan, maar voel me nog steeds niet helemaal lekker.
Heb ook geen oog dicht gedaan vandaag
uiteraardquote:Op dinsdag 23 juni 2009 08:22 schreef Cuegirllie het volgende:
Jij haalt natuurlijk wel alles eruit wat jouw visie bevestigd he
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |