ja maar bij mij ziet het er niet belachelijk uitquote:Op maandag 22 juni 2009 21:21 schreef Bonzai. het volgende:
...dat, als je effe een half uurtje in de zon zit te chillen, slechts een klein deel van je body gebruind is, en de rest opvallend bleker't Is ieder jaar hetzelfde
Ziet er echt belachelijk uit
![]()
Doet me ook altijd hier aan denken:
Als ik bij mijnben laat ik ouder dagelijks 2 maal de hond uit 2 uur lang(wel in het bos maar goed) en ik fiets elke week 300 tot 500 km. dus daar kan het niet aan liggen.quote:Op maandag 22 juni 2009 21:31 schreef Aalbers het volgende:
[..]
Tip: loop ook eens buiten in een korte broek.
Daar maak ik me niet meer druk om. Als ik ergens lig zonder tshirt aan, doe ik hard mijn best om het versterkte broeikaseffect tegen te gaan.quote:Op maandag 22 juni 2009 21:42 schreef Afwazig het volgende:
[..]
Ik heb mijn armen en gezicht al maanden bruin doordat ik voor mijn bijbaantje de hele dag buiten werk. De rest gaat wel, ik heb al meerdere malen op het strand gezeten op in korte broek / T-shirt op het terras. Scheelt een stuk, maar ik heb nog steeds een gigantisch T-shirt op mijn lijf staan.
quote:Op woensdag 24 juni 2009 23:47 schreef Lamon het volgende:
Neuh, het is redelijk egaal tot nu toe.
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 24 juni 2009 23:47 schreef Lamon het volgende:
[ afbeelding ]
Er is altijd wel een latente homo die zo een foto plaatstquote:Op woensdag 24 juni 2009 23:47 schreef Lamon het volgende:
[ afbeelding ]
What the...quote:Op woensdag 24 juni 2009 23:47 schreef Lamon het volgende:
[ afbeelding ]
Je hebt bruiningscreme of teveel worteltjes gegeten!quote:Op woensdag 24 juni 2009 23:47 schreef Lamon het volgende:
[ afbeelding ]
Dus je gaat dus naakt zonnen, met alleen de gebruinde delen bedekt?quote:Op maandag 22 juni 2009 21:26 schreef Breathtaking het volgende:
Ja dat heb ik ookm'n decolleté is het bruinst vanwege de normale shirtjes waarmee ik op een terrasje in de zon zit.. Dan is de rest van m'n lichaam net iets bruiner dan de stukken die bedekt waren door mijn bikini waarmee ik een paar weken geleden in de tuin lag
.. Moet binnenkort maar m'n best doen om het wat gelijkmatiger te krijgen!
Dan moet je een tijdje in Engeland gaan werkenquote:Op maandag 22 juni 2009 21:23 schreef IJsblock het volgende:
Even een serieus antwoord aangaande deze klacht:
Mijn linkerarm is altijd bruiner dan mijn rechter door mijn werk als chauffeur....
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |