Nja, het is hier ook nog maar een tijdje echt warm natuurlijkquote:
Het hoeft niet perse vandaagquote:Op maandag 22 juni 2009 21:24 schreef Bonzai. het volgende:
[..]
Nja, het is hier ook nog maar een tijdje echt warm natuurlijk
Wil je even je adres posten houden wij gelijk een KLB-meet en houden je bruingehalte in de gaten.quote:Op maandag 22 juni 2009 21:26 schreef Breathtaking het volgende:
Ja dat heb ik ookm'n decolleté is het bruinst vanwege de normale shirtjes waarmee ik op een terrasje in de zon zit.. Dan is de rest van m'n lichaam net iets bruiner dan de stukken die bedekt waren door mijn bikini waarmee ik een paar weken geleden in de tuin lag
.. Moet binnenkort maar m'n best doen om het wat gelijkmatiger te krijgen!
Tip: loop ook eens buiten in een korte broek.quote:Op maandag 22 juni 2009 21:26 schreef Gewoonik het volgende:
Ik loop alweer een maand stug in een korte broek. mijn onderbenen blijven wit.....
Ligt aan je huisvestingquote:Op maandag 22 juni 2009 21:26 schreef Marurk het volgende:
[..]
Je kunt ook echt de godsganse dag zonder bovenstuk aan rondlopen he?
kom omdat je van die korte beentje hebt die niet onder je korte broek uitkomenquote:Op maandag 22 juni 2009 21:26 schreef Gewoonik het volgende:
Ik loop alweer een maand stug in een korte broek. mijn onderbenen blijven wit.....
kom maar achter in mijn tuin topless zonnenquote:Op maandag 22 juni 2009 21:26 schreef Breathtaking het volgende:
Ja dat heb ik ookm'n decolleté is het bruinst vanwege de normale shirtjes waarmee ik op een terrasje in de zon zit.. Dan is de rest van m'n lichaam net iets bruiner dan de stukken die bedekt waren door mijn bikini waarmee ik een paar weken geleden in de tuin lag
.. Moet binnenkort maar m'n best doen om het wat gelijkmatiger te krijgen!
Toen ik dat las dacht ik eerst van.. Hmmz okay... maar je hebt wel gelijk zie ik net.. Ik ben ook chauffeur en bij mij is links ook bruiner als rechts..quote:Op maandag 22 juni 2009 21:23 schreef IJsblock het volgende:
Even een serieus antwoord aangaande deze klacht:
Mijn linkerarm is altijd bruiner dan mijn rechter door mijn werk als chauffeur....
quote:Op maandag 22 juni 2009 21:31 schreef Aalbers het volgende:
[..]
Tip: loop ook eens buiten in een korte broek.
Ik hou niet van piercings.quote:Op maandag 22 juni 2009 21:30 schreef IJsblock het volgende:
[..]
Wil je even je adres posten houden wij gelijk een KLB-meet en houden je bruingehalte in de gaten.
Minimaal topless dan ja?
quote:Op maandag 22 juni 2009 21:39 schreef DrDarwin het volgende:
Buiten in de zon gaan zitten en de bruine delen afplakken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |