ja nou ja...dat is dus wat ik ook wel heb...zo voel ik me ook...alleen denk ik dan nog iets erger..ben er zo goed als van overtuigd dat ik vanaf nu single blijf..quote:Op maandag 22 juni 2009 20:27 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik was ervan overtuigd eigenlijk dat niemand me ooit zou willen... (Voor iets anders dan sex )
Snap het nog steeds niet helemaal eigenlijk
quote:Op maandag 22 juni 2009 20:28 schreef Flena het volgende:
[..]
ja nou ja...dat is dus wat ik ook wel heb...zo voel ik me ook...alleen denk ik dan nog iets erger..ben er zo goed als van overtuigd dat ik vanaf nu single blijf..
Gelukkig welquote:Op maandag 22 juni 2009 20:25 schreef Flena het volgende:
[..]
ja das wel beter ja![]()
bij mij is het juist erger geworden
quote:Op maandag 22 juni 2009 20:26 schreef Flena het volgende:
[..]
pijn in me buik nu
![]()
die dingen zijn zooo lekker
stop met snoepen jij!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik ga alleen naar geen enkelequote:
Hoi Vencoquote:
zoo herkenbaarquote:Op maandag 22 juni 2009 20:27 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik was ervan overtuigd eigenlijk dat niemand me ooit zou willen... (Voor iets anders dan sex )
Snap het nog steeds niet helemaal eigenlijk
Waarom denk je zo?quote:Op maandag 22 juni 2009 20:28 schreef Flena het volgende:
[..]
ja nou ja...dat is dus wat ik ook wel heb...zo voel ik me ook...alleen denk ik dan nog iets erger..ben er zo goed als van overtuigd dat ik vanaf nu single blijf..
ook herkenbaar, weet het vaak ook zeker!quote:Op maandag 22 juni 2009 20:28 schreef Flena het volgende:
Ik was ook niet echt op zoek, ben gewoon verliefd geworden op een man die me het gevoel geeft dat ik de moeite waard ben. Al begrijp ik dus nog steeds niet wat hij in me zietquote:Op maandag 22 juni 2009 20:28 schreef Flena het volgende:
[..]
teveel meegemaakt vrees ik...en me ex wilde niet voor de relatie met mij en de meiden vechten dus dan krijg ik meteen het gevoel weer trug dat ik de moeite niet waard ben om voor te vechten..quote:
Je moest eens weten joh. T zijn niet allemaal cougars als rip.quote:Op maandag 22 juni 2009 20:36 schreef Thrustmaster_Special het volgende:onzekere MILF je ziet het in singles
Je bent niet zo belangrijk...quote:Op maandag 22 juni 2009 20:37 schreef Flena het volgende:
[..]
teveel meegemaakt vrees ik...en me ex wilde niet voor de relatie met mij en de meiden vechten dus dan krijg ik meteen het gevoel weer trug dat ik de moeite niet waard ben om voor te vechten..
ooh wel super fijn zeg dat je zo iemand gevonden hebt!quote:Op maandag 22 juni 2009 20:35 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik was ook niet echt op zoek, ben gewoon verliefd geworden op een man die me het gevoel geeft dat ik de moeite waard ben. Al begrijp ik dus nog steeds niet wat hij in me ziet
Hij is tot nu toe blijven hangen en het lijkt erop dat dat voorlopig ook wel zo blijft
En ik mag mezelf zijn en hij vindt me niet stom of raar ofzo...
Heerlijk is dat
Ik was (ben) ziek, mn ex vond me dan altijd maar lastig en werd er mopperig van.
Mn huidige vriend is lief en bezorgd en voorkomend en ik heb moeite dat te accepteren, omdat ik het niet verwacht, omdat ik het niet gewend ben... Hij zegt: dat zou jij toch ook doen? En dan denk ik: ja, klopt... Ben het gewoon niet gewend dat anderen dat voor mij doen.
Na een half jaar vind ik de dingen nog lang niet vanzelfsprekend iig
quote:Op maandag 22 juni 2009 20:37 schreef Flena het volgende:
[..]
teveel meegemaakt vrees ik...en me ex wilde niet voor de relatie met mij en de meiden vechten dus dan krijg ik meteen het gevoel weer trug dat ik de moeite niet waard ben om voor te vechten..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |