Uhu, ben je lekker klaar mee dan, met zulks tuig als echte vrienden. Mag je verdomd goed en vaak zuigen.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 11:42 schreef Morshu het volgende:
[..]
Niet alleen dat, ze doen het ook nog precies op dit moment!
Michelle en Yair, ja... Haar vriend van wie ze voor eeuwig houdt. Net als haar vorige vriend die vreemdging. En nog een maand of twee later weer een ander.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 10:24 schreef Stekelbees het volgende:
mii,sjelle ?
michelle ?!
what the fuck
edit: love Yair. Figures..
ze bedoeld natuurlijk Altair van Assassin's creed?
quote:
niet in gebruikquote:Op dinsdag 23 juni 2009 13:53 schreef wise het volgende:
[..]
[ afbeelding ]numer_one heeft een msn adres in het profiel staan
Mij aan een gehandicapte dude.quote:
nee moet ze eerst nog neuqenquote:Op dinsdag 23 juni 2009 09:51 schreef Bartisik het volgende:
Je kan ze natuurlijk ook verwijderen....
Ik weiger nog steeds die te installeren, kutste versie ooit.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 22:52 schreef Seam het volgende:
grappig dat er geen klacht is over de nieuwe versie van MSN
Jawel.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 22:54 schreef Ritmo het volgende:
Het 3 maanden laten staan is echt onzinnig.Maar 2 weken vantevoren 'Kreta '09' ofzo is toch niets mis mee?
Ik heb hem gelukkig ook nog niet geïnstalleerdquote:Op dinsdag 23 juni 2009 22:55 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Ik weiger nog steeds die te installeren, kutste versie ooit.
Subklacht: jaartallen achter je vakantiebestemming zettenquote:Op dinsdag 23 juni 2009 22:54 schreef Ritmo het volgende:
Het 3 maanden laten staan is echt onzinnig.Maar 2 weken vantevoren 'Kreta '09' ofzo is toch niets mis mee?
Alto.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 22:55 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Ik weiger nog steeds die te installeren, kutste versie ooit.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |