Waar is dit voor nodig? Ik ben geen kloon, iemand met dezelfde internet IP is ook te vinden op FOK, dat betekent niet dat ik een kloon ben.quote:Op zondag 21 juni 2009 21:14 schreef remlof het volgende:
Met je kutkloon.
Om jou van het voorrecht te laten genieten kennis te mogen nemen van het feit dat dit een kuttopic is.quote:
en anders post je meer dan alleen je ogen in je kut foboquote:Op maandag 22 juni 2009 19:47 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Om jou van het voorrecht te laten genieten kennis te mogen nemen van het feit dat dit een kuttopic is.
Ik heb dit topic niet geopend voor jou, dus het boeit me vrij weinig wat jij hier van vindt.quote:Op maandag 22 juni 2009 19:47 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Om jou van het voorrecht te laten genieten kennis te mogen nemen van het feit dat dit een kuttopic is.
http://tinyurl.com/mfcd3pquote:Op maandag 22 juni 2009 19:48 schreef Meneer_de_Bruin het volgende:
wat is een kloon? Ik ben er ook al een keer van beschuldigd
Het Officiële FOK!woordenboekquote:Op maandag 22 juni 2009 19:48 schreef Meneer_de_Bruin het volgende:
quote:Op maandag 22 juni 2009 19:48 schreef appelsjap het volgende:
[..]
en anders post je meer dan alleen je ogen in je kut fobo
Ben je een kloon en hou je je van de domme of ben je zo retarded dat je niet weet wat klonen isquote:Op maandag 22 juni 2009 19:48 schreef Meneer_de_Bruin het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |