Je weet hoe dit topic gaat eindigen he?quote:Op maandag 22 juni 2009 19:35 schreef TNA het volgende:
Natuurlijk, er worden op het forum regelmatig spelfouten gemaakt en ja, ook ik heb er weleens iets over gepost. Maar er lopen hier van die figuren rond die er een harde e-penis van krijgen als ze het spelfoutje kunnen quoten om de hele wereld te tonen hoe scherp ze wel niet zijn en dat dan ook als enige bijdrage leveren in ieder topic. Topicvervuiling is hetStuur iemand gezellig een PM als je diegene wil laten weten hoe stupide hij schrijft, maar ga er niet topics mee lopen verkloten.
Klacht: mensen die topics verpesten door continu spelfouten te verbeteren
Erger me daar ook bitter aan. Zat net nog te parodieren.quote:Op maandag 22 juni 2009 19:35 schreef TNA het volgende:
Natuurlijk, er worden op het forum regelmatig spelfouten gemaakt en ja, ook ik heb er weleens iets over gepost. Maar er lopen hier van die figuren rond die er een harde e-penis van krijgen als ze het spelfoutje kunnen quoten om de hele wereld te tonen hoe scherp ze wel niet zijn en dat dan ook als enige bijdrage leveren in ieder topic. Topicvervuiling is hetStuur iemand gezellig een PM als je diegene wil laten weten hoe stupide hij schrijft, maar ga er niet topics mee lopen verkloten.
Ik als mierenneuker eerste klas kan er in elk geval geen vinden.quote:Op maandag 22 juni 2009 19:37 schreef Zooplankton het volgende:
Zeg eens eerlijk, hoeveel keer heb je gekeken of er geen spelfouten in je post zaten?
Het begint al in de TTquote:Op maandag 22 juni 2009 19:37 schreef Zooplankton het volgende:
Zeg eens eerlijk, hoeveel keer heb je gekeken of er geen spelfouten in je post zaten?
''wel eens'' is de correcte spelling hier.quote:
uitlokpost!quote:Op maandag 22 juni 2009 19:37 schreef Galenus het volgende:
So-wie-zo mensen die anderen persé moeten verbeeteren vindt ik raar.
Ja KUT!quote:Op maandag 22 juni 2009 19:38 schreef Fortitudo het volgende:
[..]
''wel eens'' is de correcte spelling hier.
Ik heb er al een streep doorgezet.quote:Op maandag 22 juni 2009 19:39 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Serieus? Cool, ik zie het niet namelijk.
quote:Op maandag 22 juni 2009 19:35 schreef TNA het volgende:
quote:Op maandag 22 juni 2009 19:38 schreef sinadO het volgende:
[..]
Ik, als mierenneuker eerste klas, kan er in elk geval geen vinden.
ah fwww, gelukkigquote:Op maandag 22 juni 2009 19:40 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik heb er al een streep doorgezet.
Ik was even in de veronderstelling dat het 'spellingsnazi's' moest zijn, maar dat klinkt niet eens goed. Laat staan dat het dan goed geschreven is.
"eersteklas."quote:Op maandag 22 juni 2009 19:38 schreef sinadO het volgende:
[..]
Ik als mierenneuker eerste klas kan er in elk geval geen vinden.
quote:Op maandag 22 juni 2009 19:40 schreef Man_of_Aran het volgende:
Wat mij betreft mogen ze mensen die dat doen om niks gewoon bannen. Verschrikkeling irritant dat je in ieder topic die spelling nazi's tegenkomt
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |