Je weet hoe dit topic gaat eindigen he?quote:Op maandag 22 juni 2009 19:35 schreef TNA het volgende:
Natuurlijk, er worden op het forum regelmatig spelfouten gemaakt en ja, ook ik heb er weleens iets over gepost. Maar er lopen hier van die figuren rond die er een harde e-penis van krijgen als ze het spelfoutje kunnen quoten om de hele wereld te tonen hoe scherp ze wel niet zijn en dat dan ook als enige bijdrage leveren in ieder topic. Topicvervuiling is hetStuur iemand gezellig een PM als je diegene wil laten weten hoe stupide hij schrijft, maar ga er niet topics mee lopen verkloten.
Klacht: mensen die topics verpesten door continu spelfouten te verbeteren
Erger me daar ook bitter aan. Zat net nog te parodieren.quote:Op maandag 22 juni 2009 19:35 schreef TNA het volgende:
Natuurlijk, er worden op het forum regelmatig spelfouten gemaakt en ja, ook ik heb er weleens iets over gepost. Maar er lopen hier van die figuren rond die er een harde e-penis van krijgen als ze het spelfoutje kunnen quoten om de hele wereld te tonen hoe scherp ze wel niet zijn en dat dan ook als enige bijdrage leveren in ieder topic. Topicvervuiling is hetStuur iemand gezellig een PM als je diegene wil laten weten hoe stupide hij schrijft, maar ga er niet topics mee lopen verkloten.
Ik als mierenneuker eerste klas kan er in elk geval geen vinden.quote:Op maandag 22 juni 2009 19:37 schreef Zooplankton het volgende:
Zeg eens eerlijk, hoeveel keer heb je gekeken of er geen spelfouten in je post zaten?
Het begint al in de TTquote:Op maandag 22 juni 2009 19:37 schreef Zooplankton het volgende:
Zeg eens eerlijk, hoeveel keer heb je gekeken of er geen spelfouten in je post zaten?
''wel eens'' is de correcte spelling hier.quote:
uitlokpost!quote:Op maandag 22 juni 2009 19:37 schreef Galenus het volgende:
So-wie-zo mensen die anderen persé moeten verbeeteren vindt ik raar.
Ja KUT!quote:Op maandag 22 juni 2009 19:38 schreef Fortitudo het volgende:
[..]
''wel eens'' is de correcte spelling hier.
Ik heb er al een streep doorgezet.quote:Op maandag 22 juni 2009 19:39 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Serieus? Cool, ik zie het niet namelijk.
quote:Op maandag 22 juni 2009 19:35 schreef TNA het volgende:
quote:Op maandag 22 juni 2009 19:38 schreef sinadO het volgende:
[..]
Ik, als mierenneuker eerste klas, kan er in elk geval geen vinden.
ah fwww, gelukkigquote:Op maandag 22 juni 2009 19:40 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik heb er al een streep doorgezet.
Ik was even in de veronderstelling dat het 'spellingsnazi's' moest zijn, maar dat klinkt niet eens goed. Laat staan dat het dan goed geschreven is.
"eersteklas."quote:Op maandag 22 juni 2009 19:38 schreef sinadO het volgende:
[..]
Ik als mierenneuker eerste klas kan er in elk geval geen vinden.
quote:Op maandag 22 juni 2009 19:40 schreef Man_of_Aran het volgende:
Wat mij betreft mogen ze mensen die dat doen om niks gewoon bannen. Verschrikkeling irritant dat je in ieder topic die spelling nazi's tegenkomt
Is het heus, Emimichje?quote:Op maandag 22 juni 2009 19:46 schreef Galenus het volgende:
Een aantal woorden worden nog steeds veel fout geschreven. Bijvoorbeeld:
zo ie zo, zowiezo --> sowieso
per sé, persé --> per se
ondermeer --> onder meer
Dan is het hele effect weg.quote:Op maandag 22 juni 2009 19:35 schreef TNA het volgende:
Stuur iemand gezellig een PM als je diegene wil laten weten hoe stupide hij schrijft, maar ga er niet topics mee lopen verkloten.
Wat is het nut van klonen als het zo doorzichtig isquote:
Irrelevant. We weten wie jij bent, daar gaat het om.quote:
Alsof iemand daar echt stopt met lezen en zich vervolgens wel de moeite doet om te quoten, in te korten en een reactie te plaatsenquote:Op maandag 22 juni 2009 20:03 schreef muay-toy het volgende:
ja en als je dan 1 d of t tje verkeerd plaatst in je OP, hier stopte ik met lezen![]()
hoe afgezaagd en onkarakteristiek ben je dan
Sommige mensen hebben dat blijkbaar niet doorquote:Op maandag 22 juni 2009 20:04 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Alsof iemand daar echt stopt met lezen en zich vervolgens wel de moeite doet om te quoten, in te korten en een reactie te plaatsen
Dat is gewoon een bash.
Zoals ik in de OP vermeld heb ik het ook weleens gedaan als het ernstig is (een OP met tien fouten en dingen als jij wildt), maar er zijn hier mensen die er een sport van maken om ieder foutje uit te lichten. Daar gaat de klacht over.quote:Op maandag 22 juni 2009 19:58 schreef Beauregard het volgende:
Gelukkig doe jij dat nooit, laffe haas.
Oh.quote:Op maandag 22 juni 2009 20:17 schreef TNA het volgende:
[..]
Zoals ik in de OP vermeld heb ik het ook weleens gedaan als het ernstig is (een OP met tien fouten en dingen als jij wildt), maar er zijn hier mensen die er een sport van maken om ieder foutje uit te lichten. Daar gaat de klacht over.
quote:Op maandag 22 juni 2009 14:32 schreef TNA het volgende:
Het is trouwens 'gecanceld'. Heb ik hier alweer een nuttige bijdrage geleverd.
Je weet net zo goed als ik dat dat een ander verhaal is omdat ik eerder aangaf dat ik dat een kuttopic vond. Maar voel je vrij hier nog even je gram te halen hoorquote:
http://www.onzetaal.nl/advies/weleens.phpquote:Op maandag 22 juni 2009 19:38 schreef Fortitudo het volgende:
[..]
''wel eens'' is de correcte spelling hier.
ik had het al opgezocht voordat ik het topic opendequote:Op maandag 22 juni 2009 20:26 schreef Fascination het volgende:
[..]
http://www.onzetaal.nl/advies/weleens.php
En dan is het een ander verhaal, omdat?quote:Op maandag 22 juni 2009 20:23 schreef TNA het volgende:
[..]
Je weet net zo goed als ik dat dat een ander verhaal is omdat ik eerder aangaf dat ik dat een kuttopic vond. Maar voel je vrij hier nog even je gram te halen hoor
Omdat mijn klacht gaat over mensen die topics verneuken en jouw topic bij opening al verneukt was aangezien het een linkdump wasquote:Op maandag 22 juni 2009 20:28 schreef Beauregard het volgende:
[..]
En dan is het een ander verhaal, omdat?
Je bent gewoon een inconsequente baklap!
Het was een schitterend topic.quote:Op maandag 22 juni 2009 20:28 schreef TNA het volgende:
[..]
Omdat mijn klacht gaat over mensen die topics verneuken en jouw topic bij opening al verneukt was aangezien het een linkdump was
Oké, correctie: in kuttopics mag het. Zo consequent genoeg?quote:Op maandag 22 juni 2009 20:32 schreef Beauregard het volgende:
[..]
Het was een schitterend topic.
Dat jij het een kuttopic vindt en daarom mij op spelfouten gaat wijzen, terwijl je nu beweert daar een gruwelijke hekel aan te hebben, geeft gewoon aan dat je 'n schijnheilige dwaas bent. That's all.
En jij wijst burgers er ook op als mensen met losse veters lopenquote:Op maandag 22 juni 2009 20:53 schreef servus_universitas het volgende:
Als je een medeburger een snoeppapiertje op straat ziet gooien in plaats van in de afvalbak een eindje verderop dan zeg je er toch ook iets van? Het is onze burgerplicht de ander te wijzen op nalatigheid dan wel gebrekkigheid.
Ik gooi altijd wat op de grond en wacht dan net zolang totdat mensen zoals jij er wat van zeggenquote:Op maandag 22 juni 2009 20:53 schreef servus_universitas het volgende:
Als je een medeburger een snoeppapiertje op straat ziet gooien in plaats van in de afvalbak een eindje verderop dan zeg je er toch ook iets van?
Kijk eens aan, we hebben een provocateur in ons midden. Dat zal Grote Broer niet op prijs stellen. Ik zal u rapporteren bij het Ministerie van Burgelijkheid, beter bekend als Miniburg.quote:Op maandag 22 juni 2009 20:58 schreef RobertVH het volgende:
[..]
Ik gooi altijd wat op de grond en wacht dan net zolang totdat mensen zoals jij er wat van zeggen
Het wijzen op losse veters kan van maatschappelijk belang zijn. Stel de persoon in kwestie struikelt en komt dusdanig verkeerd terecht dat hij een maand lang in het ziekenhuis moet bivakkeren om te herstellen van meerdere botbreuken. Moet je eens kijken hoeveel dat de maatschappij kost.quote:Op maandag 22 juni 2009 20:57 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
En jij wijst burgers er ook op als mensen met losse veters lopen![]()
Burgerlijke mensen
Als je gewoon gaat werken al die minuten dat je je over zoiets zorgen maakt bespaar je meer geld denk ik.quote:Op maandag 22 juni 2009 21:07 schreef servus_universitas het volgende:
[..]
Het wijzen op losse veters kan van maatschappelijk belang zijn. Stel de persoon in kwestie struikelt en komt dusdanig verkeerd terecht dat hij een maand lang in het ziekenhuis moet bivakkeren om te herstellen van meerdere botbreuken. Moet je eens kijken hoeveel dat de maatschappij kost.
Berekening alstublieft?quote:Op maandag 22 juni 2009 21:09 schreef OmeletteDuFromage het volgende:
[..]
Als je gewoon gaat werken al die minuten dat je je over zoiets zorgen maakt bespaar je meer geld denk ik.
John de Mol?quote:Op maandag 22 juni 2009 21:03 schreef servus_universitas het volgende:
[..]
Kijk eens aan, we hebben een provocateur in ons midden. Dat zal Grote Broer niet op prijs stellen. Ik zal u rapporteren bij het Ministerie van Burgelijkheid, beter bekend als Miniburg.
Troll...quote:
Ah emimich, lang niet meer gezien. Al schaak toernooitje gewonnen?quote:Op maandag 22 juni 2009 21:15 schreef Galenus het volgende:
[..]
Nou, ik ben benieuwd hoeveel mensen zonder het op te zoeken doorhebben over wie je het hebt.
Dat dus. Emimich.quote:Op maandag 22 juni 2009 21:47 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ah emimich, lang niet meer gezien. Al schaak toernooitje gewonnen?
P.s Heb jij wat schaaktips voor mij
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |