quote:Op maandag 22 juni 2009 19:33 schreef zbbrox het volgende:
[..]
nuut! topics gaan zo snel hier dat een dag voor een week teltik was net een minuutje weg
Gewoon tot tien tellen volgende keerquote:Op maandag 22 juni 2009 19:33 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
ja dat zei ik dus ook dus had bijna een bon voor me grote bek
ja ik kan daar nie tegen hoor, dan kan ik me mond niet houden, maar ik moest lachen want ik wist niet dat die parkeerwachters ook dat soort bonnen konden geven.. belediging van een ambtenaar in functie hahaquote:Op maandag 22 juni 2009 19:34 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Haha, zo ben ik ook inderdaad
Fuck the system
Dat gaat niet hoor, dat blauw werkt als een rooie lap bij een stierquote:Op maandag 22 juni 2009 19:35 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Gewoon tot tien tellen volgende keer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I've got more game than Monopoly.
Weer wat geleerdquote:Op maandag 22 juni 2009 19:35 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
ja ik kan daar nie tegen hoor, dan kan ik me mond niet houden, maar ik moest lachen want ik wist niet dat die parkeerwachters ook dat soort bonnen konden geven.. belediging van een ambtenaar in functie haha
Je geloof mij niet?quote:
ik heb nog een halve ovenschotel overquote:
quote:
Kunnen ze nietquote:Op maandag 22 juni 2009 19:35 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
ja ik kan daar nie tegen hoor, dan kan ik me mond niet houden, maar ik moest lachen want ik wist niet dat die parkeerwachters ook dat soort bonnen konden geven.. belediging van een ambtenaar in functie haha
quote:Op maandag 22 juni 2009 19:36 schreef getl0st het volgende:
Waarom ben ik zo suf?beste medicijn daarvoor is om lekker naar bedje te gaanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The Shit You Hear About Me Might Be True.... But Then Again It Could Be as Fake as the Bitch Who Told You.
ohw goeie tip voor de volgende keerquote:Op maandag 22 juni 2009 19:37 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Kunnen ze niet
Alleen parkeerboetes kunnen ze geven. Als geef je een grote mond kunnen ze je alleen staande houden tot de "echte" politie komt.
quote:Op maandag 22 juni 2009 19:36 schreef getl0st het volgende:
Waarom ben ik zo suf?Geen ideeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Volledig keer creatief met taal zijn en iets zeggen wat wel beledigd is maar niet strafbaar.quote:Op maandag 22 juni 2009 19:36 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Dat gaat niet hoor, dat blauw werkt als een rooie lap bij een stier
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
Geloof me, zo werkt dat echt niet. Respect verdien je en dat dwing je niet af.quote:Op maandag 22 juni 2009 19:35 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Gewoon tot tien tellen volgende keer
quote:Op maandag 22 juni 2009 19:38 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
beste medicijn daarvoor is om lekker naar bedje te gaan
Stiekem lig ik al in mijn bedjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.friends te kijken..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I've got more game than Monopoly.
Het zou kunnen dat ze het inmiddels veranderd hebben dus zeker weet ik het niet, maar zo was het in iedergeval een paar maanden terug.quote:Op maandag 22 juni 2009 19:38 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
ohw goeie tip voor de volgende keer
ohw zal niet de eerste x zijn hoor Tijn dat ik daar een boete voor krijg.. hahahaquote:Op maandag 22 juni 2009 19:39 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
[..]
Volledig keer creatief met taal zijn en iets zeggen wat wel beledigd is maar niet strafbaar.
quote:Op maandag 22 juni 2009 19:39 schreef getl0st het volgende:
[..]
Stiekem lig ik al in mijn bedjefriends te kijken..
ohw maar hier lig je vast veeeel lekkerderSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The Shit You Hear About Me Might Be True.... But Then Again It Could Be as Fake as the Bitch Who Told You.
quote:Op maandag 22 juni 2009 19:41 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
ohw maar hier lig je vast veeeel lekkerderfuck spoilers.. WAAR STAAT DAT BED?!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I've got more game than Monopoly.
xtje uitproberen dusquote:Op maandag 22 juni 2009 19:40 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Het zou kunnen dat ze het inmiddels veranderd hebben dus zeker weet ik het niet, maar zo was het in iedergeval een paar maanden terug.
quote:Op maandag 22 juni 2009 19:41 schreef ArTiC het volgende:
of gewoon je mond houden en als een echte kerel de consequenties van je fouten accepteren
jaaaa maar ik had niks fout gedaanquote:Op maandag 22 juni 2009 19:41 schreef ArTiC het volgende:
of gewoon je mond houden en als een echte kerel de consequenties van je fouten accepteren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |