abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_70266795
quote:
Op maandag 22 juni 2009 20:22 schreef Christiaan het volgende:

[..]

De iPod touch kun je niet als disk gebruiken. Daarvoor moet je een app uit de App Store installeren.
Die is zeker niet gratis Hoe heet die?
pi_70272621
Als je weet hoe en waar: Zoek Anapod Explorer even op

Ideaal
Op maandag 5 april 2010 18:35 schreef DutchRodent het volgende:
jij bent stoer,
  maandag 22 juni 2009 @ 22:49:37 #53
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_70272942
Telkens als ik itunes opstart loopt ie vast. Enig idee hoe dat kan?
Man is de baas, vrouw kent haar plaats.
  maandag 22 juni 2009 @ 23:00:41 #54
192696 CantFazeMe
Scroll my bar
pi_70273447
Maar als je nou bijvoorbeeld de iPhone aansluit en tyf je toch gewoon je eigen mp3'tjes (sleep je naar de map liberary) en dan is hij toch klaar? (Syncen enzo ofc)
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
TryAndResistClicking. Trollspray.
  maandag 22 juni 2009 @ 23:04:31 #55
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_70273632
quote:
Op maandag 22 juni 2009 23:00 schreef CantFazeMe het volgende:
Maar als je nou bijvoorbeeld de iPhone aansluit en tyf je toch gewoon je eigen mp3'tjes (sleep je naar de map liberary) en dan is hij toch klaar? (Syncen enzo ofc)
Nope, hij schrijft geen eens mb's bij. Echt kanker programma, heb itunes er al af geflikkerd, ik ga het op een andere manier proberen.
  maandag 22 juni 2009 @ 23:15:03 #56
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_70274086
quote:
Op maandag 22 juni 2009 22:42 schreef WalkingDisaster het volgende:
Als je weet hoe en waar: Zoek Anapod Explorer even op

Ideaal
Ty

Werkt perfect ja, en heeft ook nog is de ondersteunende drivers. Volgens mij miste hij dat.
  dinsdag 23 juni 2009 @ 00:18:12 #57
192696 CantFazeMe
Scroll my bar
pi_70276421
Meh keb het al gevonden na veel gepruts.

Ik voeg inderdaad een nieuw mapje toe (eerst in verkenner>nieuwe map aanmaken> muziek (favoriete) inslepen)
Dan iTunes > Bestand > Nieuwe map toevoegen ofzo? > Selecteer je de favoriete map die je net aangemaakt hebt en dan op iPod/iPhone naar tabje "Muziek" gaan en dan "Onlangs toegevoegd" aanvinken..

Wat een gekanker zeg om een beetje muziek op je iPod te krijgen.
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
TryAndResistClicking. Trollspray.
pi_70277697
quote:
Op maandag 22 juni 2009 22:49 schreef phpmystyle het volgende:
Telkens als ik itunes opstart loopt ie vast. Enig idee hoe dat kan?
Dat komt omdat het van Apple is.
Dat is troep en ik heb geen medelijden met je omdat je een Ipod hebt gekocht
Freie Fahrt für freie Bürger
pi_70304135
quote:
Op maandag 22 juni 2009 18:51 schreef Iced_Lips het volgende:

[..]

^ zie hierboven vetgedrukt.

Het is in iTunes absoluut niet nodig om je MP3 te converteren naar AAC. Ik heb al jaren een een iPod en gebruik dus ook al jaren iTunes; 'k heb nog nooit iets geconverteerd naar AAC!

"k snap niet waarom iedereen iTunes zo gay/graf/kut etc. vindt?! De eerste versies voor Windows waren inderdaad brak maar sinds versie 7 werkt alles perfect bij mij. En sinds enkele updates geleden start ie tenminste nu ook snel op!
itunes niet kut?

importeer eens 800GB aan muziek op een server die in je netwerk hangt, en ga het dan nog eens vragen.

oh winamp gaat dan ook over zijn nek.

mocht je het makkelijk willen doen:
1. installeer itunes (daar zitten drivers in, als je dat al gedaan hebt is het goed)
2. installeer mediamonkey (gratis versie is goed genoeg)
3. druk op de insert knop (boven de pijltjes meestal)
4. geef aan waar de muziek betsanden staan
5. sleep in het programma (mediamonkey) de gewenste nummers naar je ipod (staat links in het programma in het beeld).
6. leg een eed af dat je nooit itunes zult gebruiken.
The media's the most powerful entity on earth. They have the power to make the innocent guilty and to make the guilty innocent... They control the minds of the masses.
  dinsdag 23 juni 2009 @ 21:39:36 #60
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_70304164
"Ik heb net een ipod gekocht" <- hier ging je de mist in.
  dinsdag 23 juni 2009 @ 21:41:31 #61
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_70304245
quote:
Op dinsdag 23 juni 2009 00:18 schreef CantFazeMe het volgende:
Meh keb het al gevonden na veel gepruts.

Ik voeg inderdaad een nieuw mapje toe (eerst in verkenner>nieuwe map aanmaken> muziek (favoriete) inslepen)
Dan iTunes > Bestand > Nieuwe map toevoegen ofzo? > Selecteer je de favoriete map die je net aangemaakt hebt en dan op iPod/iPhone naar tabje "Muziek" gaan en dan "Onlangs toegevoegd" aanvinken..

Wat een gekanker zeg om een beetje muziek op je iPod te krijgen.
Dat is het grootste probleem van dat ding, gebruiksvriendelijkheid. Je kunt er gewoon niet even snel waar je ook bent een nummertje op zetten. Ik snap niet waarom alle breezersletjes zo'n ding willen hebben, volgens mij luisteren zij gewoon 3 jaar naar dezelfde muziek
pi_70304274
quote:
Op dinsdag 23 juni 2009 21:39 schreef leolinedance het volgende:
"Ik heb net een ipod gekocht" <- hier ging je de mist in.
ik heb er ook eentje, met 120GB. enige waar het mij om ging is het formaat en de accuduur. voor kwaliteit pak ik mijn meizu wel.
The media's the most powerful entity on earth. They have the power to make the innocent guilty and to make the guilty innocent... They control the minds of the masses.
pi_70317832
quote:
Op dinsdag 23 juni 2009 21:38 schreef Posergoth6667 het volgende:

[..]

itunes niet kut?

importeer eens 800GB aan muziek op een server die in je netwerk hangt, en ga het dan nog eens vragen.

oh winamp gaat dan ook over zijn nek.

....
Wellicht is dat het.... ik heb inderdaad geen 800 GB aan muziek (slechts 12,5 GB). Jouw ervaringen zijn dan vermoedelijk niet representatief voor de gemiddelde gebruiker. Immers, ik denk dat de gemiddelde gebruiker in NL ook geen 800 GB heeft, wellicht tussen 2 GB en 40 GB (schatting).

Ik heb het allemaal vrij standaard: 12,5 GB music, Dell Laptop met Dual Core 2 @ 2.0 Ghz., 3 GB Ram, 160 Gb @ harddisk 7200 rpm. alles in combinatie met Windows Vista Ultimate UK (geheel geupdated met meest recente drivers).

Sinds versie 7 van iTunes werkt alles perfect en start iTunes binnen 1,5 sec. op. Ik gebruik o.a. full coverflow etc. Daarnaast heb ik enkele Airport Express's hangen in m'n draadloze netwerk om muziek naar de diverse kamers te streamen.

Alles werkt! Perfect! Zonder enige problemen! Zelf mijn moeder van 60 (complete pc-analfabeet) kan heel snel een muziekalbum vinden, zonder dat ik haar ooit iTunes heb uitgelegd. Zij vindt het volkomen logisch en intuitief werken.

Volgens mij heeft de gemiddelde gebruiker zo'n rotzooi op z'n pc dat wellicht iTunes hiermee conflicteert. Ook zie ik vaak bij mensen dat hun library een complete rotzooi is, omdat de meeste gedownloade songs geen goede ID3-tags hebben (welke je overigens heel makkelijk weer kunt aanpassen met iTunes).

iTunes van 4 jaar geleden = Brak / Kut / Bagger / etc.
iTunes van vandaag = perfect.
Wij hebben de juridische vrijheid om te zeggen wat we denken maar we hebben de morele verplichting om na te denken over hetgeen wat we zeggen!
  woensdag 24 juni 2009 @ 12:12:31 #64
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_70319432
quote:
Op maandag 22 juni 2009 18:43 schreef phpmystyle het volgende:
Nog niks, ben er nog geen eens achter waar ik het kan importeren.
Dan ben je gewoon te stom om adem te halen, sorry. Je kunt gewoon MP3s naar Itunes slepen, en als je dan synchroniseert ben je klaar.
"[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
pi_70320207
quote:
Op woensdag 24 juni 2009 12:12 schreef Catbert het volgende:

[..]

Dan ben je gewoon te stom om adem te halen, sorry. Je kunt gewoon MP3s naar Itunes slepen, en als je dan synchroniseert ben je klaar.
Ehm, bestand>map toevoegen en dan even wachten?
pi_70320677
Wat zit je nou moeilijk te doen

iPod aansluiten, start 'ie iTunes al op en synct hij automatisch. Open je de map met je muziek, selecteer de muziek die je wilt en die sleep je naar je iPod in iTunes. Hij zet het er op, klaar.

Ik heb ook nog nooit vastlopers gehad, en hier gaat 'ie helemaal niet zo sloom

ik doe het trouwens wel met screens als je het nog steeds niet snapt
Ook te boeken voor feestjes en partijen
pi_70320738
quote:
Op maandag 22 juni 2009 18:46 schreef geelkuikentje het volgende:

[..]

iTunes is dus echt wel kut.
Ik wil helemaal geen library maken. Ik wil helemaal zelf bepalen hoe iets op m'n iPod komt. En ik wil een iPod behandelen als externe harde schijf.
1985 belde. Ze willen hun manier van werken terug.
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
It seems to me to be the road toward freedom. - Jim Morrison"
pi_70330213
quote:
Op woensdag 24 juni 2009 12:51 schreef Jarno het volgende:

[..]

1985 belde. Ze willen hun manier van werken terug.
Zeg dan niks. Het is te zot voor woorden dat een programma bepaald hoe ik moet werken.
pi_70330671
quote:
Op woensdag 24 juni 2009 17:07 schreef geelkuikentje het volgende:

[..]

Zeg dan niks. Het is te zot voor woorden dat een programma bepaald hoe ik moet werken.
Inderdaad... belachelijk?!

Elk programma bepaalt hoe jij werkt?! Echter, bij ene programma kun je wat meer 'customizen' dan bij het andere programma. Zelfs in Windows of Firefox bepaalt het programma hoe jij werkt.

Inderdaad, 1985 belde....

Je kunt ook nog steeds met Netscape Navigator werken, daar kun je vrijwel alle websites nog mee bezoeken.
Wij hebben de juridische vrijheid om te zeggen wat we denken maar we hebben de morele verplichting om na te denken over hetgeen wat we zeggen!
  woensdag 24 juni 2009 @ 17:37:48 #70
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_70331204
quote:
Op woensdag 24 juni 2009 17:07 schreef geelkuikentje het volgende:

[..]

Dit is de ellende dat iedereen een computer heeft tegenwoordig. Mensen die het niet snappen hebben tegenwoordig ook een computer en internet.

Snapt het niet -->
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  woensdag 24 juni 2009 @ 18:27:39 #71
117776 OFfSprngr
Meest boze Punker van Fok!
pi_70332513
Leuk he iPods and Macs?

Ik ken ook van die lui met Apples hebben en dan aan mij gaan vragen wat er mis is als ze een probleem hebben.
You must learn to live with your own conscience, your own morality, your own decision, your own self. You alone can do it. There is no authority but yourself!
http://www.last.fm/user/OFfSprngr
.
.
pi_70333344
quote:
Op woensdag 24 juni 2009 12:12 schreef Catbert het volgende:

[..]

Geen energie meer in steken, TS zien we voorlopig niet meer terug.
  woensdag 24 juni 2009 @ 21:38:09 #73
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_70339122
Wat een naïve mensen hier Jullie snappen toch ook wel dat het te zot voor woorden is dat je niet gewoon een liedje in je mp3 speler kunt pleuren zonder een extern programma te gebruiken en goed geordende tags? De gebruiksvriendelijkheid van zo'n speler is gewoon om te huilen. Wat doe je nu als je ergens bent zonder iTunes?
  woensdag 24 juni 2009 @ 21:38:55 #74
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_70339145
quote:
Op woensdag 24 juni 2009 18:59 schreef Riparius het volgende:

[..]

Geen energie meer in steken, TS zien we voorlopig niet meer terug.
Ja maar het ís ook gewoon niet gebruiksvriendelijk.
  woensdag 24 juni 2009 @ 21:42:02 #75
47295 Angel_of_Dth
Enjoy the silence
pi_70339289
quote:
Op woensdag 24 juni 2009 21:38 schreef leolinedance het volgende:
Wat een naïve mensen hier Jullie snappen toch ook wel dat het te zot voor woorden is dat je niet gewoon een liedje in je mp3 speler kunt pleuren zonder een extern programma te gebruiken en goed geordende tags? De gebruiksvriendelijkheid van zo'n speler is gewoon om te huilen. Wat doe je nu als je ergens bent zonder iTunes?
Dat heeft geen moer met naïviteit te maken. Geen woorden gebruiken waarvan je de betekenis niet begrijpt.

En ik ben zeer te spreken over de gebruiksvriendelijkheid van mijn iPod.
Vows are spoken to be broken
Feelings are intense, words are trivial
Pleasures remain, so does the pain
Words are meaningless and forgettable
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')