Die is zeker niet gratisquote:Op maandag 22 juni 2009 20:22 schreef Christiaan het volgende:
[..]
De iPod touch kun je niet als disk gebruiken. Daarvoor moet je een app uit de App Store installeren.
Nope, hij schrijft geen eens mb's bij. Echt kanker programma, heb itunes er al af geflikkerd, ik ga het op een andere manier proberen.quote:Op maandag 22 juni 2009 23:00 schreef CantFazeMe het volgende:
Maar als je nou bijvoorbeeld de iPhone aansluit en tyf je toch gewoon je eigen mp3'tjes (sleep je naar de map liberary) en dan is hij toch klaar? (Syncen enzo ofc)
Tyquote:Op maandag 22 juni 2009 22:42 schreef WalkingDisaster het volgende:
Als je weet hoe en waar: Zoek Anapod Explorer even op
Ideaal
Dat komt omdat het van Apple is.quote:Op maandag 22 juni 2009 22:49 schreef phpmystyle het volgende:
Telkens als ik itunes opstart loopt ie vast. Enig idee hoe dat kan?
itunes niet kut?quote:Op maandag 22 juni 2009 18:51 schreef Iced_Lips het volgende:
[..]
^ zie hierboven vetgedrukt.
Het is in iTunes absoluut niet nodig om je MP3 te converteren naar AAC. Ik heb al jaren een een iPod en gebruik dus ook al jaren iTunes; 'k heb nog nooit iets geconverteerd naar AAC!
"k snap niet waarom iedereen iTunes zo gay/graf/kut etc. vindt?! De eerste versies voor Windows waren inderdaad brak maar sinds versie 7 werkt alles perfect bij mij. En sinds enkele updates geleden start ie tenminste nu ook snel op!
Dat is het grootste probleem van dat ding, gebruiksvriendelijkheid. Je kunt er gewoon niet even snel waar je ook bent een nummertje op zetten. Ik snap niet waarom alle breezersletjes zo'n ding willen hebben, volgens mij luisteren zij gewoon 3 jaar naar dezelfde muziekquote:Op dinsdag 23 juni 2009 00:18 schreef CantFazeMe het volgende:
Meh keb het al gevonden na veel gepruts.
Ik voeg inderdaad een nieuw mapje toe (eerst in verkenner>nieuwe map aanmaken> muziek (favoriete) inslepen)
Dan iTunes > Bestand > Nieuwe map toevoegen ofzo? > Selecteer je de favoriete map die je net aangemaakt hebt en dan op iPod/iPhone naar tabje "Muziek" gaan en dan "Onlangs toegevoegd" aanvinken..
Wat een gekanker zeg om een beetje muziek op je iPod te krijgen.
ik heb er ook eentje, met 120GB. enige waar het mij om ging is het formaat en de accuduur. voor kwaliteit pak ik mijn meizu wel.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 21:39 schreef leolinedance het volgende:
"Ik heb net een ipod gekocht" <- hier ging je de mist in.
Wellicht is dat het.... ik heb inderdaad geen 800 GB aan muziek (slechts 12,5 GB). Jouw ervaringen zijn dan vermoedelijk niet representatief voor de gemiddelde gebruiker. Immers, ik denk dat de gemiddelde gebruiker in NL ook geen 800 GB heeft, wellicht tussen 2 GB en 40 GB (schatting).quote:Op dinsdag 23 juni 2009 21:38 schreef Posergoth6667 het volgende:
[..]
itunes niet kut?
importeer eens 800GB aan muziek op een server die in je netwerk hangt, en ga het dan nog eens vragen.
oh winamp gaat dan ook over zijn nek.
....
Dan ben je gewoon te stom om adem te halen, sorry. Je kunt gewoon MP3s naar Itunes slepen, en als je dan synchroniseert ben je klaar.quote:Op maandag 22 juni 2009 18:43 schreef phpmystyle het volgende:
Nog niks, ben er nog geen eens achter waar ik het kan importeren.
Ehm, bestand>map toevoegen en dan even wachten?quote:Op woensdag 24 juni 2009 12:12 schreef Catbert het volgende:
[..]
Dan ben je gewoon te stom om adem te halen, sorry. Je kunt gewoon MP3s naar Itunes slepen, en als je dan synchroniseert ben je klaar.
1985 belde. Ze willen hun manier van werken terug.quote:Op maandag 22 juni 2009 18:46 schreef geelkuikentje het volgende:
[..]
iTunes is dus echt wel kut.![]()
Ik wil helemaal geen library maken. Ik wil helemaal zelf bepalen hoe iets op m'n iPod komt. En ik wil een iPod behandelen als externe harde schijf.
Zeg dan niks. Het is te zot voor woorden dat een programma bepaald hoe ik moet werken.quote:Op woensdag 24 juni 2009 12:51 schreef Jarno het volgende:
[..]
1985 belde. Ze willen hun manier van werken terug.
Inderdaad... belachelijk?!quote:Op woensdag 24 juni 2009 17:07 schreef geelkuikentje het volgende:
[..]
Zeg dan niks. Het is te zot voor woorden dat een programma bepaald hoe ik moet werken.
Dit is de ellende dat iedereen een computer heeft tegenwoordig. Mensen die het niet snappen hebben tegenwoordig ook een computer en internet.quote:Op woensdag 24 juni 2009 17:07 schreef geelkuikentje het volgende:
[..]
Zeg dan niks. Het is te zot voor woorden dat een programma bepaald hoe ik moet werken.
Geen energie meer in steken, TS zien we voorlopig niet meer terug.quote:Op woensdag 24 juni 2009 12:12 schreef Catbert het volgende:
[..]
Dan ben je gewoon te stom om adem te halen, sorry. Je kunt gewoon MP3s naar Itunes slepen, en als je dan synchroniseert ben je klaar.
Ja maar het ís ook gewoon niet gebruiksvriendelijk.quote:Op woensdag 24 juni 2009 18:59 schreef Riparius het volgende:
[..]
Geen energie meer in steken, TS zien we voorlopig niet meer terug.
Dat heeft geen moer met naïviteit te maken. Geen woorden gebruiken waarvan je de betekenis niet begrijpt.quote:Op woensdag 24 juni 2009 21:38 schreef leolinedance het volgende:
Wat een naïve mensen hierJullie snappen toch ook wel dat het te zot voor woorden is dat je niet gewoon een liedje in je mp3 speler kunt pleuren zonder een extern programma te gebruiken en goed geordende tags? De gebruiksvriendelijkheid van zo'n speler is gewoon om te huilen. Wat doe je nu als je ergens bent zonder iTunes?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |