Het weekeinde logeerde ik gezellig bij mijn vriendin, die in een kleine stad woont. Anders dan ik gewend ben hier in wereldstad Amsterdam, is bij haar maar 1 (kleine!)supermarkt op zondag open, alleen tussen 16.00 en 18.00u (

). Dit heeft de stadsbewoner gelukkig goed in de oren geknoopt. Lees: rijen voor de deur om 16.00u en een bezoekersaantal van 10.000 per 60 minuten. Wat een wereldfenomeen: je kunt boodschappen doen op zondag

!! (

again..)
Gezien wij geen eten meer in huis hadden (tja, wie gaat er nou op vrijdagavond al zn boodschappen voor het weekeinde halen?? Zaterdag konden we niet), waren we gedoemd deel te nemen aan dit intrieste tafereel.
Zo veel idioten op de kleine vierkante meter heb ik ten eerste nog nooit bij elkaar gezien, maar 1 mevrouw spande toch wel duidelijk de kroon. Echt zo'n gristelijke burgerhut op schandalen met sokken

(wtf doet zij op zondag in de Ab? Ga bidden!), die tussen de 30 en 40 jr oud was, maar je gerust 55+ zou geven. Gelukkig had ze ook haar twee kids meegenomen naar deze fijne zondag albert heijn

. Alsof dit al niet erg genoeg is, had ze ook nog bedacht dat ze ALLEDRIE een eigen trekkarretje(mandje) nodig hadden, want dat vonden de kinderen vast leuker! Ging absoluut geweldig goed in de stampvolle, kleine supermarkt

. Als ze nou die karren helemaal vollaadden, maar nee; ze hadden ieder 3/4 dingen!
Nadat wij onze weg gebaand hadden door de gangen en schappen, zochten wij een plekje achteraan 1 van de rijen, die allemaal tot het eind van de gangpaden lang waren. 1 Rij was net iets korter (kassa balie), alleen stonden we dan wel achter die irritante kinderen en rare moeder

. Nou, vooruit maar.
Na wat gevecht met hun uiterst handige trekkarretjes waren ze bijna aan de beurt en mevrouw wilde alvast die 3 dingen die ze over 78 karretjes had verdeeld, op de toonbank leggen. Opeens begint het jongetje (ik schat m een jaar of 5) tegen zn zusje te roepen dat de paarden op hun drinkpakjes piemels hebben!

Hij zei het meerdere malen, zodat steeds meer mensen in onze en andere rijen het hoorden. Die moeder deed eerst of er niks aan de hand was, maar siste af en toe ssssht naar het kind.
Opeens vanuit het niets begint de held keihard "PIEMOL, PIEMOL, PIEMOL, PIEMOL" te roepen!!

. De moeder trok wit weg. Alsof dit niet erg genoeg was, begon het meisje spontaan te krijsen, alsof moord, brand en hel 1 geworden waren en het jochie bleef er maar keihard doorheen springen; "PIEMOL, PIEMOL, PIEMOL, PIEMOL!!!" Geniaal!
Zo, geitenwollenhoer, opvoeden zul je je kinderen of je wordt POWNED!
Klacht:
- Supermarkten nauwelijks open op zondag.
- Supermarkten die wel open zijn op zondag.
- Geitenwol
- Moeder die 78 karretje nodig heeft voor 3 producten
- Kinderen
- Kinderen in supermarkten
- Gekrijs
Anti klacht
- "PIEMOL, PIEMOL, PIEMOL, PIEMOL!!!"
[ Bericht 1% gewijzigd door swarmahoer op 23-06-2009 22:12:06 ]
Als kunst volmaakt is, is de wereld overbodig.
Wees wie je bent, maar accepteer ook anderen!