Jawel maar er moet een ander iemand bij de klantenservice staanquote:Op maandag 22 juni 2009 16:47 schreef sam93dor het volgende:
Ik heb nu bij elke Albert Heijn hier in de buurt zegmaar mijn 'krediet' van 6 artikelen verbruikt. Betekend dat, dat als ik overmorgen bij de AH kom met de Kruidvat folder dat ik het dan niet krijg?
Diegene achter de informatie balie bij mij moet ik niet meer tegenkomen, zij gooide het geld gewoon op de toonbank en was erg kwaad dat ik gratis die cola kreegquote:Op maandag 22 juni 2009 16:50 schreef Maxopjebeeldscherm het volgende:
elke dag opnieuw ben je een nieuwe klant, eigenlijk elke keer als je uit de winkel loopt en weer naar binnen alleen trappen ze daar niet in. Maar als je gewoon rustig de volgende dag weer komt krijg je zo weer mee hoor. Geen probleem, die vrouw achter de AH bij ons kent mij nu al en vraagt ook elke keer als ik binnen kom: "wat is er nu weer gratis" hahaha.
Als je ff eerder was geweest had ik je nog een aantal folders op kunnen sturen, de postbode is hier al geweest en komt morgen om 4 uur pas...quote:
Ik snap dat niet die figuren achter de balie die pissed worden. Why give a fuck?quote:Op maandag 22 juni 2009 16:52 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
Diegene achter de informatie balie bij mij moet ik niet meer tegenkomen, zij gooide het geld gewoon op de toonbank en was erg kwaad dat ik gratis die cola kreeg
Ik was de allereerste bij de klantenbalie en volgens mij was het al vaker gebeurd. Maar ik heb zelfs geen appeltaartje gekregenquote:Op maandag 22 juni 2009 17:05 schreef DJMarcel.nl het volgende:
[..]
Ik snap dat niet die figuren achter de balie die pissed worden. Why give a fuck?
Alsof zij benadeeld wordt. Doe je ding, geef het aankoopbedrag terug en ga weer verder met sigaretten bijvullen.
Je wordt afgeslacht op het woord 4-pack.quote:Op maandag 22 juni 2009 17:06 schreef sam93dor het volgende:
Ik ga morgen voor de Andrelon. Bij de kruidvat is het 4 halen ¤4.99 en AH 3 halen ¤5. Klinkt btw wel een iets te groot verschil om waar te zijn.
Bij de hoogvliet met de tandpasta was het toch ook 2 voor ¤3 en bij de Albert Heijn 3 voor ¤5?quote:Op maandag 22 juni 2009 17:07 schreef DJMarcel.nl het volgende:
[..]
Je wordt afgeslacht op het woord 4-pack.
Ja irritant dat de AH-medewerkers zelf ook in die onzin gingen geloven.quote:Op maandag 22 juni 2009 17:12 schreef sam93dor het volgende:
[..]
Bij de hoogvliet met de tandpasta was het toch ook 2 voor ¤3 en bij de Albert Heijn 3 voor ¤5?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |