Waarschijnlijk wil die directrice ook vergelijken en dat snap ik wel. De Office Manager was iig enthousiastquote:Op maandag 22 juni 2009 17:51 schreef automatic_ het volgende:
Dat is namelijk wel een beetje apart
Maar het is toch tof! Wanneer begint de tweede ronde?
Spannend!quote:Op maandag 22 juni 2009 17:56 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wil die directrice ook vergelijken en dat snap ik wel. De Office Manager was iig enthousiast![]()
Geen idee, eigenlijk.. Eind deze week hoor ik meer
Oooow spannend!quote:Op maandag 22 juni 2009 17:56 schreef Nouk84 het volgende:
Waarschijnlijk wil die directrice ook vergelijken en dat snap ik wel. De Office Manager was iig enthousiast![]()
Ook nog aan de hond gedacht? of was je lekker ego bezigquote:Op maandag 22 juni 2009 17:56 schreef Jannuk het volgende:
Ik heb vandaag niet op de prijskaartjes geletlekker geshopt! (scheelde wel dat er overal uitverkoop was)
goed zo...goed die economie stimulerenquote:Op maandag 22 juni 2009 17:56 schreef Jannuk het volgende:
Ik heb vandaag niet op de prijskaartjes geletlekker geshopt! (scheelde wel dat er overal uitverkoop was)
Nemen je zeker op je looks aanquote:Op maandag 22 juni 2009 17:56 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Vervelend is dat hè. Tenzij je mama zover krijgt om iets te gaan doen wat ze zelf ook leuk vindt.quote:Op maandag 22 juni 2009 17:55 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Mama's hebben ook te snel verwende kindjes door
quote:
Barneyquote:
quote:Op maandag 22 juni 2009 17:57 schreef ArTiC het volgende:
[..]
goed zo...goed die economie stimuleren![]()
1m84
Haha. Ach... Mijn mama valt wel meequote:Op maandag 22 juni 2009 17:58 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Vervelend is dat hè. Tenzij je mama zover krijgt om iets te gaan doen wat ze zelf ook leuk vindt.![]()
Ernstig egoïstisch, tuurlijk!!quote:Op maandag 22 juni 2009 17:57 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
Ook nog aan de hond gedacht? of was je lekker ego bezig
*zaagt stukje schoenzool af*quote:Op maandag 22 juni 2009 17:57 schreef ArTiC het volgende:
goed zo...goed die economie stimuleren![]()
1m84
neequote:
quote:
niet?quote:
quote:
geen IPHtjequote:
quote:Op maandag 22 juni 2009 18:02 schreef Jannuk het volgende:
@thrust: heb je mn lijstje met lengtes nog aan kunnen vullen gisteren?
quote:
Ach, mag best een keertje, ik heb 10 van de 12 maanden niks om de economie mee te stimulerenquote:
spuit 11quote:
quote:Op maandag 22 juni 2009 18:04 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
de mooiste moeder, van het westelijk halfrond
*noteertquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |