Echt? Dus een man die leuk, lief en knap is, wijs je af als ie 1.65 is?quote:Op maandag 22 juni 2009 18:25 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Dat doe ik inderdaad.Zeker als hij kleiner is dan ik ben.
nogal jaquote:
Beterschap.quote:Op maandag 22 juni 2009 18:28 schreef Nouk84 het volgende:
Ik word echt knettergestoord van de hoofdpijn
Haha, dat deed ik netjes hè?quote:
ik zou willen zeggen: neem een pijnstillerquote:Op maandag 22 juni 2009 18:28 schreef Nouk84 het volgende:
Ik word echt knettergestoord van de hoofdpijn
Ik prefereer vrouwen die toch wel minimaal een kop kleiner zijn eigenlijk. En die heb ik trouwens meestal ook.quote:Op maandag 22 juni 2009 18:20 schreef ArTiC het volgende:
ik zou wel eens een vriendin willen hebben die wat groter is.. ik ben nu 1m60-1m70 gewend
1m80 zou wel leuk zijn
Heb ik gedaan. Ook nog steken ergens andersquote:Op maandag 22 juni 2009 18:31 schreef ArTiC het volgende:
ik zou willen zeggen: neem een pijnstiller
maar dat heb je vast al gedaan
Waarom dan?quote:Op maandag 22 juni 2009 18:33 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik prefereer vrouwen die toch wel minimaal een kop kleiner zijn eigenlijk. En die heb ik trouwens meestal ook.
Kus & rustig aan doenquote:Op maandag 22 juni 2009 18:34 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Heb ik gedaan. Ook nog steken ergens andersZo nog maar een ibu.
Geen idee. Heb ik altijd al leuker gevonden. Natuurlijk is het ook goed voor mn superioriteitsgevoel.quote:
Ikzelf heb ze liever iets korter, maar mocht ik een lieve die langer is tegenkomen is dat geen probleem.quote:Op maandag 22 juni 2009 18:33 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik prefereer vrouwen die toch wel minimaal een kop kleiner zijn eigenlijk. En die heb ik trouwens meestal ook.
Ja. Denk het wel. Het is denk ik niet eens afwijzen maar meer op afknappen.quote:Op maandag 22 juni 2009 18:26 schreef Ripley het volgende:
[..]
Echt? Dus een man die leuk, lief en knap is, wijs je af als ie 1.65 is?
Omdat ik ook wel eens op "gelijke hoogte" met iemand wil staan/zitten/liggen i.p.v. altijd omlaag te moeeten kijken. Ook wil ik wel eens wegkruipen bij iemand, dat gaat niet echt bij iemand die 20-30 cm kleiner isquote:Op maandag 22 juni 2009 18:23 schreef Ripley het volgende:
En waarom is dat zo belangrijk voor je? En zou je een man afkeuren op zijn lengte?
de huidige date is overigens echt lang, dat heeft ook wel wat.
Ook daar heb ik geen probleem mee, de belangrijkste vrouw van de afgelopen tijd was 'slechts' 10 cm kleiner maar dat was geen probleem. Ik ben zelf 1.90, dan zijn vrouwen al snel een stuk kleiner.quote:Op maandag 22 juni 2009 18:36 schreef halfbearad het volgende:
[..]
Ikzelf heb ze liever iets korter, maar mocht ik een lieve die langer is tegenkomen is dat geen probleem.
quote:Op maandag 22 juni 2009 18:38 schreef Q. het volgende:
[..]
Ook daar heb ik geen probleem mee, de belangrijkste vrouw van de afgelopen tijd was 'slechts' 10 cm kleiner maar dat was geen probleem. Ik ben zelf 1.90, dan zijn vrouwen al snel een stuk kleiner.
quote:
Thnx bijna gemist!!quote:Op maandag 22 juni 2009 18:39 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
Jannuk, opletten Q 1meter90 *noteert
Omdat ik ook nog wel eens met krukken sta/loopquote:Op maandag 22 juni 2009 18:25 schreef Ripley het volgende:
grappig eigenlijk, jannuk - jij staat niet dus een lengteverschil valt niemand op. Hoezo hecht je toch aan die lengte eigenlijk?
Ik laat me niet dragenquote:
1m90...pfff das wel heel grootquote:Op maandag 22 juni 2009 18:38 schreef Q. het volgende:
[..]
Ook daar heb ik geen probleem mee, de belangrijkste vrouw van de afgelopen tijd was 'slechts' 10 cm kleiner maar dat was geen probleem. Ik ben zelf 1.90, dan zijn vrouwen al snel een stuk kleiner.
*zuchtquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |