Wat is het gemiddelde eigenlijk?quote:Op maandag 22 juni 2009 18:15 schreef halfbearad het volgende:
Heb ik ff pech/geluk dat ik op het Nederlandse gemiddelde zit.
Thnxxx, beetje blondquote:
Ik zou wel graag een vriend hebben die ongeveer net zo lang is als ik ben, of nog iets langerquote:Op maandag 22 juni 2009 18:15 schreef Ripley het volgende:
Ik ben ook wel benieuwd waarom mensen het wel belangrijk vinden eigenlijk?
Oke, ben benieuwd!quote:Op maandag 22 juni 2009 18:17 schreef halfbearad het volgende:
[..]
1.83
Maar die is wel oud, over een paar weken weet ik de nieuwe.
Mooie lange benenquote:Op maandag 22 juni 2009 18:20 schreef ArTiC het volgende:
ik zou wel eens een vriendin willen hebben die wat groter is.. ik ben nu 1m60-1m70 gewend
1m80 zou wel leuk zijn
Geef mij maar lang.quote:Op maandag 22 juni 2009 18:15 schreef automatic_ het volgende:
Ik vind het leuk als hij iets groter is, maar het is geen big issue als hij iets kleiner is
Dan helpt een stukje van mn schoenen afzagen ook niet, dan wordt het een stuk van mn benen (mn hoofd kan ook, maar dat denkt zo rottig)quote:Op maandag 22 juni 2009 18:20 schreef ArTiC het volgende:
ik zou wel eens een vriendin willen hebben die wat groter is.. ik ben nu 1m60-1m70 gewend
1m80 zou wel leuk zijn
quote:
Check!quote:Op maandag 22 juni 2009 18:20 schreef ArTiC het volgende:
1m80 zou wel leuk zijn
Mja, bij mijn ex deed ik eigenlijk nooit hakken aan, omdat wij even groot waren hahaquote:Op maandag 22 juni 2009 18:21 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Geef mij maar lang.Vooral is ik op mijn hoogste hakken nog niet groter ben... Kleiner lijkt me eigenlijk niets.
bukkenquote:Op maandag 22 juni 2009 18:21 schreef Jannuk het volgende:
[..]
Dan helpt een stukje van mn schoenen afzagen ook niet, dan wordt het een stuk van mn benen (mn hoofd kan ook, maar dat denkt zo rottig)
En waarom is dat zo belangrijk voor je? En zou je een man afkeuren op zijn lengte?quote:Op maandag 22 juni 2009 18:18 schreef Jannuk het volgende:
[..]
Ik zou wel graag een vriend hebben die ongeveer net zo lang is als ik ben, of nog iets langer
rolstoelquote:
komen we toch weer bij die IPH uitquote:
Dat doe ik inderdaad.quote:Op maandag 22 juni 2009 18:23 schreef Ripley het volgende:
[..]
En waarom is dat zo belangrijk voor je? En zou je een man afkeuren op zijn lengte?
de huidige date is overigens echt lang, dat heeft ook wel wat.
Maar jij bent ook mega kieskeurigquote:Op maandag 22 juni 2009 18:25 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Dat doe ik inderdaad.Zeker als hij kleiner is dan ik ben.
Makkelijker dragen misschien?quote:Op maandag 22 juni 2009 18:25 schreef Ripley het volgende:
grappig eigenlijk, jannuk - jij staat niet dus een lengteverschil valt niemand op. Hoezo hecht je toch aan die lengte eigenlijk?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |