Dat volk (sorry dat ik het zeg) spoort inderdaad niet. "kan niet wennen aan een huis"quote:Op maandag 22 juni 2009 14:33 schreef Ichunddu het volgende:
Woon ik de buurt van een woonwagenkamp: veel mercedessen, gouden kettingen, broeken op half 7, etc. Zag zojuist een zielig filmpje over een meisje dat én zigeuner is én 'kamper'. Zie http://www.nieuwwij.nl/index.php?pageID=13&messageID=2545.
Bron: http://www.nujij.nl/zigeu(...)willen.5974007.lynkx
Wat mij betreft is het een goede ontwikkeling dat het aantal woonwagenkampen afneemt. Blijft toch een vreemde zaak...
Lekker onschuldig, waarom zijn er dan zo veel invallen en worden er iedere keer weer mensen opgepakt voor wapenbezit, drugshandel, wit was praktijken, knokpartijen met niet kampers, wietplantages, xtc laboratoria, oplichting en belasting ontduiking?quote:Op maandag 22 juni 2009 14:53 schreef B.E.D het volgende:
In een woonwagen ben ik geboren, daar voel ik me blij, als een vogel zo vrij dat blijft voor altijd 't liefste plekje voor mij. Ik zie de mensen heel vaak kijken als ze langs ons kamp heen gaan
Het is alsof ze willen zeggen: kijk me daar dat zooitje staan. Laat ze dan maar binnenkomen kom de wagens maar eens zien want het is van binnen schoner dan in menig huis misschien
in een flat daar wonen mensen, de een kent de ander niet, ze weten ook maar zelden van een andermans verdriet. Dat kan men van ons niet zeggen, al is het ook niet altijd vree, maar bij vreugde en droefheid leeft het hele kamp steeds mee
De meeste kampers zijn (ex) sinti's of roma's (zigeuners ) daar is niets nieuws aanquote:Op maandag 22 juni 2009 14:33 schreef Ichunddu het volgende:
Woon ik de buurt van een woonwagenkamp: veel mercedessen, gouden kettingen, broeken op half 7, etc. Zag zojuist een zielig filmpje over een meisje dat én zigeuner is én 'kamper'. Zie http://www.nieuwwij.nl/index.php?pageID=13&messageID=2545.
Ik woon vlak naast een woonwagenkamp en heb er totaal geen last van. Er zal heus wel wat gespuis in woonwagens wonen, maar gespuis vind je ook in 'gewone' huizen.quote:Op maandag 22 juni 2009 15:33 schreef F04 het volgende:
Kortom, volk dat de meeste niet als buren willen hebben.
Uhm, hebben wij hetzelfde filmpje gezien? Ik krijg totaal geen negatief gevoel van dat filmpje. Wat is het probleem? Er ís geen probleem. Dat meisje is zich prima bewust van alle omstandigheden en zelfs van haar toekomst.quote:Op maandag 22 juni 2009 14:33 schreef Ichunddu het volgende:
Bron: http://www.nujij.nl/zigeu(...)willen.5974007.lynkx
Wat mij betreft is het een goede ontwikkeling dat het aantal woonwagenkampen afneemt. Blijft toch een vreemde zaak...
Maar het zijn wel heel erg schone wapens, wietplantages, xtc laboratoriaquote:Op maandag 22 juni 2009 15:26 schreef Uierzalf het volgende:
[..]
Lekker onschuldig, waarom zijn er dan zo veel invallen en worden er iedere keer weer mensen opgepakt voor wapenbezit, drugshandel, wit was praktijken, knokpartijen met niet kampers, wietplantages, xtc laboratoria, oplichting en belasting ontduiking?
Paar jaar terug moesten bij het kamp in mijn woonplaats de bomen gesnoeid worden. De plantsoenen dienst werd door die campers gewoon weggeslagen. Moest uiteindelijk de ME op komen draven om de plantsoenendienst hun werk te kunnen laten doenquote:Op maandag 22 juni 2009 17:10 schreef Apogist het volgende:
zigeuners en kampers zijn het ergste type volk dat nederland kent.
soms durft de politie niet eens een patrouille rondje te maken over het woonwagenkamp
er is echt nog NOOIT iets goeds voortgekomen uit dat woonwagenvolk.
echt domme mensen hè
'ja ik ben romanees !'![]()
![]()
nekschot, allemaal
Dat klopt. Binnen een straal van 1500 meter stelen ze nooit, maar andere dieven blijven er uit de buurt. Betere diefstalbeveiliging is er haastniet.quote:Op maandag 22 juni 2009 17:13 schreef melovechai het volgende:
ik had eens gelezen dat er ergens in een buurt een woonwagenkamp kwam.
de buurt was er in eerste instantie niet al te blij mee.
echter toen ze er eenmaal waren was de buurt wel weer blij.
bleek dat criminaliteit in die directe buurt omlaag ging omdat men bang was voor de kampers.
en de kampers steelden niet van de buren
maar goed de waarde van je huis daalt wel...
Het probleem zit hem in het feit dat woonwagenbewoners er vaak wat handeltjes op nahouden. oa. ijzerhandel en drugshandel. Je krijgt dan ook te maken met het soort mensen dat daar op afkomt.quote:Op maandag 22 juni 2009 17:13 schreef melovechai het volgende:
ik had eens gelezen dat er ergens in een buurt een woonwagenkamp kwam.
de buurt was er in eerste instantie niet al te blij mee.
echter toen ze er eenmaal waren was de buurt wel weer blij.
bleek dat criminaliteit in die directe buurt omlaag ging omdat men bang was voor de kampers.
en de kampers steelden niet van de buren
maar goed de waarde van je huis daalt wel...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |