Dat is geen klacht maar een verwachte reactiequote:Op maandag 22 juni 2009 14:15 schreef Beauregard het volgende:
Ja, de mijne niet. Gelukkig niet, zelfs!
Maar dit: http://www.dumpert.nl/med(...)elt_wow_account.html.
Klacht: nerds die dit tafereel herkennen en daarom in dit topic gaan focussen op het feit dat ik een Dumpert filmpje in mijn OP heb gezet.
Dat filmpje is echt GE-WEL-DIG.quote:Op maandag 22 juni 2009 14:15 schreef Beauregard het volgende:
Ja, de mijne niet. Gelukkig niet, zelfs!
Maar dit: http://www.dumpert.nl/med(...)elt_wow_account.html.
Klacht: nerds die dit tafereel herkennen en daarom in dit topic gaan focussen op het feit dat ik een Dumpert filmpje in mijn OP heb gezet.
Eh, nee, ik klaag bij voorbaat over het feit dat er FOK!kers zijn die gaan janken omdat het Dumpert is. Dat is geen reactie die ik verwacht, het is een feit dat die er gaan komen. Vandaar. Proactief zijn is slechts een van mijn vele goede eigenschappen.quote:Op maandag 22 juni 2009 14:16 schreef -En4Cer- het volgende:
[..]
Dat is geen klacht maar een verwachte reactie
Daar had ie ook gekund, ja. En ik koos er voor om een topic te openen.quote:Op maandag 22 juni 2009 14:17 schreef TNA het volgende:
Funny links,pics & clips part 32. En we lachen verder.
En daar had 'ie ook gemoeten, aangezien anders het hele forum wordt volgespamd met mensen die menen ook zo'n hilarisch filmpje te hebben en daar even een topic over moeten openen.quote:
Maar mijn eerste. En dat telt.quote:Op maandag 22 juni 2009 14:18 schreef SuperwormJim het volgende:
Topic nr zoveel over dit filmpje ...
quote:Op maandag 22 juni 2009 14:20 schreef TNA het volgende:
[..]
En daar had 'ie ook gemoeten, aangezien anders het hele forum wordt volgespamd met mensen die menen ook zo'n hilarisch filmpje te hebben en daar even een topic over moeten openen.
Dan faal je nu wel want niemand begint over Dumpertquote:Op maandag 22 juni 2009 14:18 schreef Beauregard het volgende:
[..]
Eh, nee, ik klaag bij voorbaat over het feit dat er FOK!kers zijn die gaan janken omdat het Dumpert is. Dat is geen reactie die ik verwacht, het is een feit dat die er gaan komen. Vandaar. Proactief zijn is slechts een van mijn vele goede eigenschappen.
Ah. 'Een beetje gek'? Als je er zo over denkt ben jij overduidelijk nerd nummer 1 in mijn topic. Welkom.quote:Op maandag 22 juni 2009 14:20 schreef zovty het volgende:
Zoman! Een filmpje van iemand die een beetje gek doet!! WHAAAA!!! VLUGVLUGVLUG!! OPEN ER EEN TOPIC OVER!!!! WANT ANDERS ZIEN AL M'N INTERNETVRIENDJES HET NIET!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!.
Wat niet is kan nog komen. Nog even geduld.quote:Op maandag 22 juni 2009 14:21 schreef -En4Cer- het volgende:
[..]
Dan faal je nu wel want niemand begint over Dumpert![]()
Verwachte reactie dus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |