quote:
Op maandag 22 juni 2009 12:05 schreef zovty het volgende:[..]
Ik snap er echt de kenker van!?
Je hebt een ander forum ontdekt en dat vind je een klacht waard?
Het is gewoon GEKOPIEERD van fok
Er staat de bekende

smiley op (exclusief voor fok en tweakers)
en kijk dit
quote:
Forum bevat nieuwe berichten Klaagbaak
Zit het tegen? Plemp je ellende hier (bekend van Fok!)
of dit
quote:
Fittie! AH Den Helder relt mee om eigen actie
-
Afbeelding bij nieuwsbericht
Het is ook niet te geloven zeg! Ben ik even op een feestje, mobiel vergeten, oke, kan gebeuren. Kom ik terug, opeens dit SMSje in de inbox: “Dave, schrijf over AH Den Helder die people de winkel uit kickt!”. Daar moest ik natuurlijk het fijne van weten, alleen, het was twaalf uur ’s nachts dus besloot ik om het morgen (vandaag dus) maar eens te behandelen aangezien ik er vlakbij woon.
AH begint naar mijn idee de controle over hun eigen actie te verliezen. De afgelopen weken werden landelijk de filialen geplunderd waarbij mensen onder meer gratis kaas, wasmiddel, bier en cola wisten binnen te slepen en natuurlijk ook een appeltaartje meekregen. In Den Helder is er gister iemand naar eigen zeggen n.a.v. die actie een Albert Heijn in Den Helder uitgegooid.
Denise: “Ik kocht zes Big American Pizza’s uit de actiefolder en ging daarna naar de balie om mijn geld terug te vragen. Ik had het bijna gekregen, tot de baas er aankwam. Hij wilde mijn C1000-folder controleren en was daar een hele tijd mee bezig. Tot hij terugkwam en zei: ‘Ja, ik kan niet zien of dit dezelfde pizza is. Hier staat geen gewicht op. En dit is zeker een sport voor je he? Beetje mijn AH plunderen. Eerst de fruitella en de craccottes. Paar dagen geleden de cola, en nu zeker de pizza’s? Ik wil je niet meer in mijn AH hebben.”
Bij navraag bij de concurrerende supermarkt bleek dat het om een net iets andere pizza ging. Merk en smaak waren hetzelfde, alleen het gewicht week 20 gram af. Waarna Denise haar geld terugeiste, wat niet kon omdat het om een versproduct zou gaan. Nadat ze blufte het hoofdkantoor zou bellen, kreeg ze alsnog het geld van de zes pizza’s terug.
Goed, het geld had ze nu terug, maar ze besloot de man ook nog even de waarheid te zeggen:
“Weet je wat jij moet doen? Een voorbeeld aan die lui van de Schooten (een filiaal in een andere Helderse wijk) nemen. Die weten immers wel hoe ze met hun klanten moeten omgaan. Het enige wat jij doet is een zure bek trekken zodra iemand spullen komt halen. Als je het niet eens bent met die actie, moet je gaan zeiken bij het hoofdkantoor, en niet bij de consument”.
Volgens Denise was zijn reactie: “Ja, net alsof mij dat een reet kan schelen. Jullie plunderen mijn AH leeg en ik word er schijtziek van! Je bent hier nou al drie of vier keer geweest!”
Daarna wilde hij haar bij de arm pakken om haar naar buiten te begeleiden, waarna ze hem waarschuwde “haar vooral niet aan te raken” “Ik wil je hier niet meer zien!” riep de man haar nog achterna.
De heer van Vliet van de betreffende Albert Heijn in Den Helder meldt: “Ik heb haar niet de winkel uitgegooid noch de toegang ontzegd. En daar wou ik het graag bij laten”, aldus Van Vliet, die zijn voornaam niet wilde zeggen noch wilde melden of hij filiaalmanager of franchisehouder is. Op navraag of hij de AH-actie geslaagd of niet geslaagd vind, verwijst hij door naar het hoofdkantoor.
Denise heeft toegegeven dat ze het verhaal van eruitgegooid zijn wat heeft aangedikt maar blijft wel volhouden daar haar wel de toegang is ontzegd. Volgens AH is beide echter niet aan de orde geweest.
http://www.roboo.nl/archi(...)-om-eigen-actie.htmlGewoon ctrl+c en ctrl+v
zeg nou zelf, das toch niet normaal. Strafbaar zelfs
Bovenstaand bericht kan hoge mate van sarcasme, ironie, cynisme of sadisme bevatten. Spelfouten voorbehouden.